Страница 1 от 1

Бял пушек...

Публикувано: 02 дек 2007, 18:23
от lubomir_g
Здравейте колеги :D Сутрин като паля колата дими страшно много от ауспуха и дима е бял... Чудя се не гори ли антифриз, че и той намалява! Каква е причината според вас? Благодаря ви много:)

Публикувано: 02 дек 2007, 18:27
от shmitc
Според мен щом ти намалява и антифриза може и да ти си е здухала гарнитурата на главата.Имах подобен проблем и се указа че гарнитурата ми е изгоряла.

Публикувано: 02 дек 2007, 21:02
от msotiroff
Виж дали моторното масло е с обичайния си цвят. Ако прилича по скоро на вкиснала бозица, отколкото на масло - значи е гарнитурка и колкото по - скоро вкараш колата в бокса, толкова по - добре. Иначе в студеното време и безцветните газове се виждат като бели... ;)

Публикувано: 02 дек 2007, 23:13
от lubomir_g
Да, ще го проверя маслото... През пролетта сменях гарнитура на клапаните, тази гарнитура на главата друга ли е(извинявам се, ако въпроса е тъп)! и знаете ли долу-горе колко ще ми стружа тази смяна? мерси много:)

за дима

Публикувано: 03 дек 2007, 08:23
от mladen1984
Според мен пречинато е в студеното време!Нормално е при ниски външни температури от ауспуха да излиза конденз.Ако при стопляне на времето продължи да излиза така наречения бял дим ,проблема е сериозен!
П.П.Как разбираш че гори антифриз?При студен двигател нивото му е на макс,даже и отгоре,а при запалване намалява между мин и макс-това е нормално!

Публикувано: 03 дек 2007, 23:35
от chains
Абе провери обстойно за прогоряла гарнитура или спукана глава, че иначе ще стане страшно!

1.виж при запален двг. за балончета в разширителния съд - пробита гарнитура
2.ослушай за свистене при работещ двг. - пробита гарнитура
3.колко често доливаш охл. течност - приема се за нормално по 0.5 - 1л. на година /изпарява се/.
4.ако доливаш повече - огледай вс. маркучи, снадки, радиатор, радиатора на парното и разширителния съд; провери дали капачката на разширителния съд затваря плътно - ако никъде не капе веднага в сервиз - пукната глава, в следствие на което гори вода!