Мн. високи обороти , моторче за празен ход или ...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 06 дек 2007, 17:41

Добавих още малко разсъждения. Тъй като тоя номер с оборотите, включително и загасването при първото палене сутрин го търпях близо половин година, си направих труда да изчета бая написано по въпроса, основно в американския форум на Фокус. Та според всички там, които са имали проблеми с ТПС-а, развалянето му води до лоша работа на двигателя - невъзможност за форсиране до гаснене на двигателя плюс силно повишен разход. Тъй като двигателите на Мондеото и на Фокуса са доста сходни (братовчед ми кара Мондео 1 2.0 136 коня и съм го разглеждал подробно) си позволих да пренеса опита си върху проблемът на колегата.
Клапанът си го смених сам, новият също стоеше частично отворен. Аз също очаквах да затваря напълно, обаче не е така. Защо - не знам.
Изображение

Изображение

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 06 дек 2007, 17:44

Освен да се надяваме, че някой, който е наясно ще ни светне...
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Speed
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 18 дек 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Mondeo
Status: Извън линия

Мнение от Speed » 07 дек 2007, 12:34

Проблема донякъде се реши днеска свалих стъпковият мотор и го почистих с шпрей за почистване на карбуратори и дроселови клапи ...
Бая чернило се свали ...
Първо искам да кажа ,че ако някой има подобен проблем и отиде в сервиз и ви кажат ,че моторчето е на много кофти място и трябва да свалят отгоре всичко просто отидете в друг сервиз ..
Аз свалих моторчето на канал за точно 5 мин после слагането беше кофти и ми отне около 15 мин .. МОЖЕ да се сваля отдолу :P
Като свалях моторчето го пробвах дали бобината не му е изгоряла но работеше .... проблема е друг , самият клапън се е износил и има една пружинка вътре дето на определно положение заяжда и другият месец ще взема нов и ще го сменя
Сега на Място ми работи нормално в 900 оборота при топъл мотор и 1000-1100 при студен.. което е абсолютно нормално ..
Пробема остава само този ,като изключа в движение от скорост не пада на примерно на 1000 обр ,а седи на 1500 доста по добре от 4000 :lol: и др това предполагам ще се опарви като се смени цялото моторче и самото клапанче не заяжда ...
Имам само едно питане като колата я пусна на скорост примерно на първа или на втора колата вместо да спира продължава да си върви ... в 1500 борота и не спира .... това нормално ли е ... според мен и дали и това е вързано с тва пусто моторче :roll:

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 07 дек 2007, 12:57

е,браво.
Вече все повече хора в този форум сами си ремонтират колите и си оправят проблемите,което е похвално....и за тях самите,и за всички помагащи със съвети и идеи.
Speed,ако имаш възможност да обясниш къде се намира това моторче,както и снимков материал да приложиш...ще бъде добре.
Аз също трябва да я изпълня тази процедура,че и при мен оборотите са малко нисички при загрял автомобил.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 08 дек 2007, 00:31

mrdds написа:Аз също трябва да я изпълня тази процедура,че и при мен оборотите са малко нисички при загрял автомобил.
Свалял си акумулатора скоро ?
Не барай за сега!
Остай я! Покарай малко!
Моята така сваля оборотите след сваляне на акумулатора но се съвзема за кратко време.
Беш ли му маата мое и при тебе да е така *00147*
Кат искаш, грАмотЕн си, свали и чисти клапана за празен ход ама спореТ мен не са ти ниски оборотите от там.

Speed
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 18 дек 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Mondeo
Status: Извън линия

Мнение от Speed » 16 дек 2007, 16:19

Здравейте пак на всички ,сори ,че известно време не писах но имах прблем с компа :oops: За съжаление снимков материал немога да приложа но и трудно би могъл да се приложи ..... :wink:

Колата трябва да се качи на канал или да се двигне ... Самото моторче се държи на два болта ключе 8 ,там обаче с ключе неможа да се бръкне затова ви трябва камък 8 ,възможно май малкото гидоре и едно удължение около 10 -15 см .като се застане под колата ,двигателя не от страна на ауспуха ,а от страната на вх. колектори под дросела ще се види въпросното моторче .... има едон букса към него .Внимателно първо нея изключете и после развивайте болчетата . долното болче ще се развие лестно ..проблем ще имате с горното тьй като нямада го виждате и щее на пипане с пръсти ....
Може да изглежда сложно но не е нещо кой знае какво

Чистих го с шпрей за почистване на карбуратори и дроселови клапи
струпа 5,60 от бриколажа и на много други места ги продават

Успех на всички ... :wink:

vbanov
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 14 юни 2008, 17:46
Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Zetec 1996
Status: Извън линия

Re: Мн. високи обороти , моторче за празен ход или ...

Мнение от vbanov » 08 юли 2008, 13:10

брат,явно ти е на същото място като на моя ескорт.Долният болт го сваляш отдолу-на канал или крик,а горния от горе-сваляш всичко което ти пречи да бръкнеш между 2 и 3-та тръба на колекторите и от там лула осмица.Днес го свалях и това беше единствения начин по които успях

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мн. високи обороти , моторче за празен ход или ...

Мнение от Overclock » 08 юли 2008, 20:03

vbanov написа:брат,явно ти е на същото място като на моя ескорт.Долният болт го сваляш отдолу-на канал или крик,а горния от горе-сваляш всичко което ти пречи да бръкнеш между 2 и 3-та тръба на колекторите и от там лула осмица.Днес го свалях и това беше единствения начин по които успях
Мдааа, съвета е добър, но да беше преди седем месеца >:D<: Колегата от декември 2007г. се е борил с този проблем, дано не чака още някой да му пише дали се сваля отдолу клапана на п.х. *unknw* *00139*

П.п.
добре е когато някой пита за подобен проблем след отстраняването му да пише какво е било развитието и как е решен проблема.В противен случай търсачката няма да ни е от голяма полза.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

vbanov
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 14 юни 2008, 17:46
Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Zetec 1996
Status: Извън линия

Re: Мн. високи обороти , моторче за празен ход или ...

Мнение от vbanov » 10 юли 2008, 13:45

Сега обаче имам нов проблем-свалих моторчето,почистих го с газ и wd40,но като го сложих-няма никой,даже се опитва да не запали.Като мина на газ или над 1500 оборота-никакви ядове.Сега пак ще го свалям и ще го чистя на ултразвук.Имам чувството че от някаде смуче въздух и се каня да го наклепам с червения силикон по капсулованите места.Ако някой знае с мултицета какви стойности дава нормално бобинката моля да ми каже,че да знам дали проблема не е в нея

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Мн. високи обороти , моторче за празен ход или ...

Мнение от paci » 10 юли 2008, 15:40

С WD 40 нищо не си направил!
ОБЕЗМАСЛИТЕЛ ти трябва!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта