Страница 1 от 1

Регулиране на катализатор; вода в ауспуха

Публикувано: 08 дек 2007, 20:09
от licho
сменях средно гърне и задното като го свалиха и почна да тече течност с тъмен цвят. тъкмо се зарадвах че съм открил къде ми се крие маслото като намалява а то било вода :) и тя не беше малко. всъщност нормално ли е да има вода. а прочетох днес и за регулируем катализатор и моята кола имала такъв? някой регулира ли си катализатора и изобщо как става това?

Публикувано: 08 дек 2007, 21:38
от cenzor
:? Не трябва ли да има малка фабрична дупчица пробита , през която да изтича водата. Да не е била запушена/затлачена при теб?

Публикувано: 08 дек 2007, 22:41
от cocoff
Какво те учудва, колега. Водата си е нормален продукт при изгарянето на петролните горива. Кондензира върху студения ауспуф и се събира. Ако покараш по-дълго ще се изпари.
Това с регулируемия катализатор ми прилича повече на грешка при превода. По-скоро системата катализатор - ламбда сонди регулират, отколкото обратното :D

Публикувано: 09 дек 2007, 12:25
от venom4o
А я да попитам мойта сиера се води не 115 ами 100 коня със 2 катализатора ,но и двата са изкорубени..демек кухи са .Та да попитам какво гърне да сложа ,че ми е доста шумна колата от там? Аз имам цяла генерация от СИтроен ХМ която е чистонова дажи и катализатора май е читав ,но нямам намерение да го слагам...

Re: Регулиране на катализатор; вода в ауспуха

Публикувано: 11 дек 2007, 01:39
от licho
дупка не съм виждал на гърнето.
а катализатора беше точно така регулируем. тоест идеята е че се проверяват разни датчици един от които е ламбда сонда и се калибрират на период. ама май никой не го прави

Публикувано: 11 дек 2007, 08:40
от cocoff
Да, калибрират се датчиците, но в лабораторни условия. А на една надупчена буца керамика какво да й калибрираш :)