Страница 1 от 1
Придърпване + проблем с оборотомера
Публикувано: 11 дек 2007, 17:59
от Zi
Здравейте колеги, от една седмица имам странен проблем с придърпване на колата. Значи в общи линии като тръгне да придърпва и от оборотомера се чува едно припукване, все едно дава на късо някъде, и оборотите започват ту да се вдигат, ту да падат. Днеска си смених свещите, че бяха за смяна. Имам съмнения за кабелите, че не са вред, дали е възможно от тях да идва всичко?
Публикувано: 11 дек 2007, 19:16
от jojo
пробвай ,сложи популярните силиконови,много е възможно.смени ги и после ако има този проблем,ще се плашим
Публикувано: 11 дек 2007, 20:21
от mrdds
изчисти сензора за входящ въздух

при мен от това се оправи.И от нови свещи
Публикувано: 12 дек 2007, 10:14
от Zi
Кажи само къде се намира въпросният сензор. Аз тия дни и без това ще я закарам на диагностика де, ама незнам кога точно ще ми се освободи малко време да я погледнат.
Публикувано: 13 дек 2007, 13:24
от noface
Довечера като се стъмни,палиш вдигаш капака и започвай да форсираш двигателя .От пред,не в колата,ако кабелите ти са за смяна ще видиш много ....хммм ярки неща

Публикувано: 13 дек 2007, 15:35
от mrdds
Zi написа:Кажи само къде се намира въпросният сензор. Аз тия дни и без това ще я закарам на диагностика де, ама незнам кога точно ще ми се освободи малко време да я погледнат.
от възд. филтър към смесителя по тази тръба.Има един алуминиев пръстен,там се намира.Отвън има конектор с кабели.Не знам на твоя мотор как е хавата,не съм и виждал 1.4 16в,но по принцип на повечето автомобили е там.
Аааа сори ти си с CVH,на този мотор май нямаше такова нещо.
Все пак помоли НАСКО ,неговия е такъв той ще ти каже.
Едит: Наско,ако прочетеш това кажи му на човека

Публикувано: 15 дек 2007, 20:49
от Zi
В крайна сметка, проблема ми се оказаха май свещите, вече 2-3 дена карам и проблема изчезна. Колата сега е пушка, дори и сутрин в тия студове си пали без проблем.

Публикувано: 28 дек 2007, 15:14
от Zi
Колеги я дайте съвет , че проблема ми пак се появи. Миналата седмица бях на диагностика и уреда показа, че е за смяна потенцйометъра на дроселовата клапа. Сменихме го уж с работещ, ама файда никаква. Днеска сутринта като тръгнах изключително много придърпваше, даже на едно кръстовище при тръгване изгасна колата. И при студен и при загрял мотор се появява този проблем, ама няма никаква последователност. Имало е и дни при които колата си работи перфектно.Всъщо така и с оборотите прави проблем. Като загрее си падат до 1000, но след няколко секунди пак си ги вдига до 2000-3000.
Публикувано: 03 яну 2008, 17:10
от Barum
Колега я виж на твоята кола в началото на изпускателните колектори значи пада се като застанеш отпред пред бронята легни от долу зад радиатора имаш ли закачена букса с кабелче към нея
приятели ми разправят това било ламбда сонда понеже моят Форд е същият модел! и при мен има такава букса с кабел към нея, да не би то да прейбава цялата система знам ли?
Публикувано: 06 яну 2008, 23:50
от Zi
Някакъв проблем по монойнжекцията е, утре ще ходя при един друг майстор и ако успее да я оправи ще пиша от къде е проблема.
Публикувано: 11 яну 2008, 15:30
от greenpipe
пич провери захранването на бобината(прегледаи целия кабел) с делко ли си ако си с делко виж го ако кабелите за свещите излизат от бобината-захранването е с 3 кабела средния трябва да има постоянен плюс след контакт а др два са с импулс от компа при мене бяха се стопили тези двата за импулс и се бяха лепнали за една метална тръба даваше постоянен минус.бобината е повишащ трансформатор,а всеки трансформатор работи на променлив ток и от време на време ми правеше този проблем даже и по страшно стана почна да гори бобини.
Публикувано: 31 яну 2008, 17:28
от Zi
Ето го проблема:

Малко са кофти снимките, за което се извинявам, но все пак се вижда как е нагоряло това реле. На него пише Engine Control. Искам да ви попитам дали е възможно блока с бушоните да не е вред и заради това да е стопило контактите в релето или просто му е дошло времето на това реле. Щото не е хич ефтино и ме притеснява да не стане да го смена и след време пак да изгори.
Публикувано: 01 фев 2008, 09:22
от vladislav
Табло с бушоните на мен също ми е правило като твоя проблем, но при мен не даваше плюс на бубината.
Не вземай втора употреба, намери майстор или ако можеш ти си прегледай поне спойките които се виждат, не се сваля трудно.
Публикувано: 01 фев 2008, 13:26
от Zi
Дам мерси колега, вече ми го прегледаха блока с бушоните и ми опрайха релето. Сега ще видим като го сглобим как ще е и се надявам до довечера да е готова. Чукам на дърво да не изкочи и друг проблем.
Публикувано: 01 фев 2008, 21:18
от Zi
Всичко е точно колата си запали и си върви. Искам да уточня, че преди да се стигне до проверка на блока с бушоните, колата упорито показваше на два уреда за диагностика, че проблема е в TPS датчика(потенциометър на дроселната клапа), но след смяна с нов и проверка на стойностите на новия и стария TPS се разбра, че проблемът е другаде. Незнам може би това реленце и TPS- а са свързани и ако едното не работи, показва че не работи и другото.

Re: Придърпване + проблем с оборотомера
Публикувано: 17 юни 2011, 23:18
от bboy
Добър вечер може ли да получа малко повече инфо за проблема и решението му защото на мен ми излезе абсолютно същия проблем ако може да получа и инфрмацията по скайпа който е : kos4o_91 пуснат е постоянно моля ви се даржа много да разбера повече подробности

Re: Придърпване + проблем с оборотомера
Публикувано: 17 юни 2011, 23:41
от paci