Страница 1 от 1

Конверсия от 1.3 -> 1.8 ?

Публикувано: 12 дек 2007, 10:44
от amonev
Здравейте колеги!

Имам Сиера 1.3 OHC. Въможно ли е да се направи конверсия на двигателя без се сменя целия към по-голяма кубатура /1.8, 2.0 OHC примерно/.

Каква е процедурата, какви части ще ми трябват и ориентировъчно какви пари ще ми струват?

Публикувано: 12 дек 2007, 11:59
от doctordre
защо не си вземеш направо 1.8 или 2.0, няма да ти струва много :roll: аз също съм се наканил да го правя скоро

Публикувано: 12 дек 2007, 12:28
от venom4o
150 лева струва един ОНС 2.0 карбуратор 200 лева можеш да се спазариш със скоростите... Монтажа е за 4 часа ... само на мотора на скоростите незнам :P

...

Публикувано: 12 дек 2007, 15:09
от amonev
Не мисля че само карб-а решава проблема. Глава, бутала, сегменти ... чувал съм че от 1.3 до 2.0 OHC блока е еднакъв и можело да се направи промяна :?

пп - doctordre, ако няма друг начин ще сменя целия двигател, но ако не се налага, а са само някои части ще ми е удоволствие да се поизцапам :D

Re: ...

Публикувано: 12 дек 2007, 16:52
от doctordre
amonev написа:Не мисля че само карб-а решава проблема. Глава, бутала, сегменти ... чувал съм че от 1.3 до 2.0 OHC блока е еднакъв и можело да се направи промяна :?

пп - doctordre, ако няма друг начин ще сменя целия двигател, но ако не се налага, а са само някои части ще ми е удоволствие да се поизцапам :D
веномчо имаше впредвид че цял двигател карбураторен 2.0 кубика струва толкова :D иначе от 1.3 до 2.0 тия двигатели са идентични обаче не знам дали може да се преправят, мисля че диаметъра на буталата е различен :?

...

Публикувано: 12 дек 2007, 16:58
от amonev
Моя грешка, сори :)

Именно, мисля си че разликата е в цилиндровия блок, буталата, сегментите, карба ... незнам как стоят нещата с главата, клапаните, вала и колекторите.

Публикувано: 12 дек 2007, 19:24
от Sound`of`GB
Оценявам идеята и знам ,че сега ще ми затрият мнението защото излиза извън темата ,но може би е време и за друга колица пък тази да си я оставиш за експерименти или ти си знаеш де......

...

Публикувано: 12 дек 2007, 21:32
от amonev
Мислел съм си и за друга колица, но засега ще си остана със старият чичо Форд ... ем си му знам всичко, а и нали все още ме кара :)

Публикувано: 12 дек 2007, 21:54
от HACKO
Най-вероятно освен диаметъра и хода ( респективно коляновия вал) ще е различен. Това че блоковете външно са еднакви не е гаранция за това че ще стане. По принцип промяна на ходовия обем се получава със промяна на диаметъра, хода или и двете.
Това което искаш да постигнеш не е невъзможно, но по-добре като ти се занимава вземи както каза Веномчо двигател направи му ремонт и го монтирай. Така ще имаш желания д-л със гарантирано качество а и ще натрупаш много полезен опит, без да се притесняваш че нещо ще се обърка, другия ти д-л ще си стои непокътнат.
П.П. Търси двигател с документи и не се подлъгвай да пренабиваш твоите номера.

...

Публикувано: 12 дек 2007, 23:57
от amonev
Мерси. Преди малко гледах в Хайнес менюъла за различният ход ... играчка ще си бъде май :( Ако попадне читав двигател няма да му мисля.