Страница 1 от 1
Конверсия от 1.3 -> 1.8 ?
Публикувано: 12 дек 2007, 10:44
от amonev
Здравейте колеги!
Имам Сиера 1.3 OHC. Въможно ли е да се направи конверсия на двигателя без се сменя целия към по-голяма кубатура /1.8, 2.0 OHC примерно/.
Каква е процедурата, какви части ще ми трябват и ориентировъчно какви пари ще ми струват?
Публикувано: 12 дек 2007, 11:59
от doctordre
защо не си вземеш направо 1.8 или 2.0, няма да ти струва много

аз също съм се наканил да го правя скоро
Публикувано: 12 дек 2007, 12:28
от venom4o
150 лева струва един ОНС 2.0 карбуратор 200 лева можеш да се спазариш със скоростите... Монтажа е за 4 часа ... само на мотора на скоростите незнам

...
Публикувано: 12 дек 2007, 15:09
от amonev
Не мисля че само карб-а решава проблема. Глава, бутала, сегменти ... чувал съм че от 1.3 до 2.0 OHC блока е еднакъв и можело да се направи промяна
пп - doctordre, ако няма друг начин ще сменя целия двигател, но ако не се налага, а са само някои части ще ми е удоволствие да се поизцапам

Re: ...
Публикувано: 12 дек 2007, 16:52
от doctordre
amonev написа:Не мисля че само карб-а решава проблема. Глава, бутала, сегменти ... чувал съм че от 1.3 до 2.0 OHC блока е еднакъв и можело да се направи промяна
пп - doctordre, ако няма друг начин ще сменя целия двигател, но ако не се налага, а са само някои части ще ми е удоволствие да се поизцапам

веномчо имаше впредвид че цял двигател карбураторен 2.0 кубика струва толкова

иначе от 1.3 до 2.0 тия двигатели са идентични обаче не знам дали може да се преправят, мисля че диаметъра на буталата е различен

...
Публикувано: 12 дек 2007, 16:58
от amonev
Моя грешка, сори
Именно, мисля си че разликата е в цилиндровия блок, буталата, сегментите, карба ... незнам как стоят нещата с главата, клапаните, вала и колекторите.
Публикувано: 12 дек 2007, 19:24
от Sound`of`GB
Оценявам идеята и знам ,че сега ще ми затрият мнението защото излиза извън темата ,но може би е време и за друга колица пък тази да си я оставиш за експерименти или ти си знаеш де......
...
Публикувано: 12 дек 2007, 21:32
от amonev
Мислел съм си и за друга колица, но засега ще си остана със старият чичо Форд ... ем си му знам всичко, а и нали все още ме кара

Публикувано: 12 дек 2007, 21:54
от HACKO
Най-вероятно освен диаметъра и хода ( респективно коляновия вал) ще е различен. Това че блоковете външно са еднакви не е гаранция за това че ще стане. По принцип промяна на ходовия обем се получава със промяна на диаметъра, хода или и двете.
Това което искаш да постигнеш не е невъзможно, но по-добре като ти се занимава вземи както каза Веномчо двигател направи му ремонт и го монтирай. Така ще имаш желания д-л със гарантирано качество а и ще натрупаш много полезен опит, без да се притесняваш че нещо ще се обърка, другия ти д-л ще си стои непокътнат.
П.П. Търси двигател с документи и не се подлъгвай да пренабиваш твоите номера.
...
Публикувано: 12 дек 2007, 23:57
от amonev
Мерси. Преди малко гледах в Хайнес менюъла за различният ход ... играчка ще си бъде май

Ако попадне читав двигател няма да му мисля.