Страница 1 от 1
Всички ли Фиести загряват на градско.
Публикувано: 01 юни 2005, 18:12
от jordj
Моята малко да я покарам из града и веце е загряла и перката се пуска,а когато изключа двигателя ,вентилатора спира.Забелязъл съм че при други модели продълзава да работи,така лие при всички.
Моята Фиеста е 1,3моноинжектор 95 година

Публикувано: 01 юни 2005, 22:22
от СЕВА
Нормално е на градско каране колата да загрее до 90 градуса и да работи перкат на нея товаи е работа, като няма насрещен вятър перката създава такъв, по-добре е ако перката се пресвърже да работи и при изгасен двигател.
Публикувано: 02 юни 2005, 12:24
от jordj
Сева,кажи как?
Ежентуално знаеш ли номера на ламбда сондата защото кадето ида потърся все различни номера ми излизат ( 0 258 003 741 ) или други
Публикувано: 02 юни 2005, 15:10
от dpower
По-коректно е да питаш "Всички ли *коли* загряват на градско?" И отговорът е: "Да, през лятото е напълно нормално след като покараш градско която и да е кола и посесдиш в задръствания да загрее и да се пусне перката."
Както и друг път съм казвал, пак ще повторя, Има 3 вида каране:
- градско
- извънградско
- софийско
Към горните можем да добавим и:
- двата подвида на извънградското: при 90 км/ч и при 120 км/ч
- селско (кърско)
- чужбинско
- германско (аутобанско)

Публикувано: 02 юни 2005, 15:24
от dpower
СЕВА написа:... по-добре е ако перката се пресвърже да работи и при изгасен двигател.
При положение, че моторът е спрян и никой не върти водната помпа, има ли особен смисъл от перката?

Публикувано: 02 юни 2005, 17:36
от aaleks
dpower написа:СЕВА написа:... по-добре е ако перката се пресвърже да работи и при изгасен двигател.
При положение, че моторът е спрян и никой не върти водната помпа, има ли особен смисъл от перката?

Смисъла е като при ел. съклата, инжинерна мисъл и то не само при форд

.