Страница 1 от 3
???? ?? ????? ?????? ???? ???????? ? ???????? ??? -10
Публикувано: 19 дек 2007, 09:03
от nkmniki
?????? ???? ????? ????, ? ????? ??? ????? ?? ???????, ?? ?????? ?? ?? ????, ????? ?? ?? ???? ??? ? ???? ???? ?? ????? ????, ????? ?????? ?? ???? ??? ???????? ???????? ??? -10
???? ?? ?????? ? ?????? ????? ?? ??????????!
???? ??????? ? ????? ?????? ???? ?? ?????? ?? ???? ??? ???????? ??????????? ? ???-???? ?? ?? ??????? ???? ?????? ?? "???????? ? ????"
Публикувано: 19 дек 2007, 09:48
от schrack
Аз имам и VW Polo 1.3d подгрявам си ръчно тежко пали но като се има на предвид че вятъра у цилиндрите намалява пак пали е днес сутринта запали от първият път но тежко и аз държа винаги бутона за свещите още 1,5мин. докато се стабилизира ДВГ после видях че шишето с водата е замръзнало (то беше на седалката) значи доста е паднала температурата
Публикувано: 19 дек 2007, 09:55
от Dundee
Моят засега пали. От първото подгряване и с малко въртене. Всеки ден го ползвам. Дано кара така по-дълго.
Публикувано: 19 дек 2007, 10:00
от divxstore
Значи едното мондео 1.8ТД откакто съм го купил преди 4 години проблем с паленето не съм имал зиме и лете

. А сегашното го имам от месец и половина, но не вярвам с него да имам проблем, всъщност имах проблем с него, когато го купих - оказа се, че има 3 изгорели свещи за подгряване, та искаше малко повече въртене

)
Публикувано: 19 дек 2007, 10:32
от Drake
И моят пали сутрин с 3-4 секунди въртене

Публикувано: 19 дек 2007, 10:47
от Bubuto
И при мен няма проблем с паленето.Имах преди да сменя акумулатора и изгорялата свещ, сега вече само като помирише ключа се навежда да запали. Имам някакви неудобства с обогатителя, но с малко допълнителен натиск на педала на газта няма проблеми.
Извод - добра компресия, силен акумулатор със силен пусков ток и читави свещи. По мнение на добри майстори, фордовете искат повече ток отколкото другите дизели....май се поотнесох.
Успех и безаварийно:)
Публикувано: 19 дек 2007, 10:48
от Mondeo18TDI96
моята винаги пали за по-малко от 1сек. (чакам ~10сек. за подгряване)
Публикувано: 19 дек 2007, 10:56
от Атанас
Ми пали бе, поне за сега

Ако свещите работят, акумулатора е добър, няма течове и нафтата не е замръзнала, пали без проблем
Мондео МК2 1.8 "TDI"
пали!!!!!
Публикувано: 19 дек 2007, 11:57
от naftova pechka
учуден съм, че пали, но е факт! последните 4-5 дни е студено.......незнам точно до минус колко пада, но със сигурност е под нулата. Сутрин се качвам, лампата за подгряване гасне - + 10 секунди и въртя - пали! не от раз, но пали.......поне за сега мога да кажа, че съм случил на зимен дизел. Когато го купих апрли ме питаха дали не съм взел летен дизел
като се има предвид че колата е на 21 г. и не съм й проверявал компресия съм много доволен.
Публикувано: 19 дек 2007, 14:50
от schrack
Старшно нема по магазините продават спрей за старт като я окъсате пръскаш и само гледай аз си нося пък два в жапката
Публикувано: 19 дек 2007, 16:51
от GalinBelos
Във фирмата в кочто работя имаме бус Форд Транзит - дизел 92 г. .Не знам точният модел на двигателя но се пали без подгряващи свещи .
Е пали от раз ! Не знам как са го направили - но е факт!!!!
Вярно във Варна температурата не е падала под -5 градуса но все пак е добре за дизел който не си знае километрите.
Публикувано: 19 дек 2007, 17:19
от geo_g
Форда: На +30 и -15 все си пали с въртене от 4-5 секунди. Със сигурност няма разлика в паленето
А Фиата: при +30 и -15 все си пали на първи оборот, освен ако не му замръзне нафтата.
Пу, пу, пу, да не чуе............
Публикувано: 19 дек 2007, 17:46
от naskoto
моя орион е 85 година,има основен ремонт,на -15 пали без да се замисли,ама нещо свещите ми правят проблем напоследък,та подгрявам малко повече,пали от четвърт оборот,тоя мотор не знам само дали и под вода работи,страшно корава машина!!!

Публикувано: 19 дек 2007, 18:49
от nhk
Другата ми кола е Ситроен и пали веднага дори и при -20.
Публикувано: 19 дек 2007, 20:34
от nkmniki
? ???? ? ????? ????, ????? ?? ?????? ???? ???? ?????? ?????????, ?? ?? ?????????? ???? ???? ?????????? ?? ???????? ?????.
?? ??? ?? ????? ??? ??? ?????? ? ???-???????? ?? ?? ?????? ???? ?????? ? ?? ?? ? ????
???? ????? ?????? ? ?????? ?? ?????????? ??? ?????????? ????????? ? ?????? ??? ?????? ???? "?? ????" ? ?? ?????? ??????? ?? ? ???????? ??????????? ? ???? ???????
??? ??? ??????, ????? ?? ?????????, ?? ???? ?? ? ????. ???? ?? ????? ?????????? ?? ?? ??????? ? ?? ???? ??? ????

Публикувано: 19 дек 2007, 20:42
от Атанас
Ми, дизела зимата не пали, бензина по всяко време
Както и да е, всичко е въпрос на късмет и поддръжка. И двете концепции имат плюсове и минуси. Просто трябва да гледаме реално на нещата, а не да се зомбираме.
Публикувано: 19 дек 2007, 21:17
от chains
Това ми е втората кола с 1.8тд на Форд /първата бе Сиера 1.8тд/ и общо третия дизел /най-първия бе едно Ауди 80 1.6д - от най-дъртите/ и от опита, който съм натрупал съм установил, че за да откаже дизел да запали е необходимо да : 1. да е "замръзнала" нафтата, 2.да е слаб акумулатора, 3.да са изгорели свещите /една изгори ли, бързо ще изгорят и останалите/, 4. да е пипан обогатителя или 1,2,3 и 4 да са в съвкупност!
Ако ги няма горните проблеми, то и доста амортизиран дизел ще запали лесно!
Тъй че с това, че дизелите не палят зимата са пълни глупости /те баровците със скъпите лимузини и джипове данеби сутрин да се молят...?/ - слагаш си "Спринт Дизел" от ОМВ и няма ядове дори при -20градуса. Дори смея да твърдя, че съвременните бензинови двг. са по-уязвими поради сложната електроника!
Публикувано: 19 дек 2007, 21:29
от sashos
Drake написа:И моят пали сутрин с 3-4 секунди въртене

и аз съм така знам къде е проблема но нямам време да го отстраня

Публикувано: 19 дек 2007, 21:35
от зуница
Дизелът на Мондеото има подгревател на горивото ,който подгрява при температура под 0 градуса. Паленето на студено и на топло време трябва да еднакво.Моя го купих" олекотен"от нагревател,но с добавка "HEET Fuel Anti-Gel " пали от втори опит.При стартитане с натиснат педал на газта пали по-трудно.Като че се дави.А иначе студеният старт го препоръчват с газ?
Публикувано: 19 дек 2007, 22:08
от vvasilev
Ами в Търново още не е ставало по-студено от -3. С новата колица нямам никакъв проблем пали си от първия път. Иначе старата ми фиеста 1.8д си палеше и при -15. Новичката обаче пали много по-лесно. Има едно устройство за подгрев на нафтата. Май работи при т<0 градуса.