Обороти.. проблем

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Обороти.. проблем

Мнение от venom4o » 19 дек 2007, 17:06

Тъй... след като успях да изкарам компа от аварийния режим .. Стана един огромен проблем със оборотите.. - НЯМАМ ниски работи на 2000-2100.. А като я запаля паднат на 1200 и като натисна педала 1 път да мине 2100 и се задържат там.. какво да гледам? Потенциометъра го купих 2-ра ръка.. Настроен е правилно .. казвайте какво да гледам

едит: Възможно ли е да е от VSS датчика .. защото при мен жилото от скоростите влиза във него а от него изриза малко жило към километража.. И там където влиза жилото ос скоростите е изяден самия датчик..

nhk
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 19 окт 2007, 17:46
Модел на автомобила: Fiesta 1996 1.3i Endura
Местоположение: Sliven
Status: Извън линия

Мнение от nhk » 19 дек 2007, 18:59

При мен правеше проблем VSS, но когато е от него оборотите ги вдига след като колата се задвижи и ги държи после.

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 19 дек 2007, 20:54

виж си първо въздушния преди сичко и как разбра че си настроил потенциометара щом то ти държи оборотите високи

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 19 дек 2007, 22:21

потенциометъра го настроиха във сервиз на компютър.. Датчика за въздух във дебитомера ли ? Как да го изчистя него?

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 19 дек 2007, 23:19

на времето имах нещо подобно като проблем,но се оправи от само себеси ,но аз съм с карбуратор и мисля че беше смукача ,щото и сега се влючва но не потоянно
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 20 дек 2007, 18:10

все още се съмнявам моторчето за ниските данеби да не е в ред ,но незнам ... чистих го иначе си работи..Ще я водя във Хенри Форд на диагностика...

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 23 дек 2007, 14:27

значи правих си следните експерименти... ОТкачих един датчик на вакумите от към генерацията се намира....- нищо.. откачих VSS сензора- нищо.. Откачих датчика за температурата- нищо... и накрая откачих моторчето за ниските - заспа на 950 оборота и си върви екстра ,но незнам колко харчи... Какво да правя?

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 23 дек 2007, 20:11

трябва да го свалиш и да го почистиш и смажеш и опитаи да рестартираш компа като го почистиш и включиш със свалянето на плюса на акумолатора

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 23 дек 2007, 20:26

venom4o написа:значи правих си следните експерименти... ОТкачих един датчик на вакумите от към генерацията се намира....- нищо.. откачих VSS сензора- нищо.. Откачих датчика за температурата- нищо... и накрая откачих моторчето за ниските - заспа на 950 оборота и си върви екстра ,но незнам колко харчи... Какво да правя?
Ами не го закачай! Имам бензинов микробус, който от 3г се кара така, ако нямаш проблеми не си ги създавай :) - това моторче мисля че няма нищо общо със алгоритъма по който си смята компа сместа.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 24 дек 2007, 10:57

Ами да .. може и така да направя..аз го мих така доста арабийската раздвижено си е ,но може да не е от него.. Като имам свободни пари ще хода на диагностика

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 06 фев 2008, 23:58

такаа изключих температурния датчик и оборотите на бензин от 2500 станаха та 1500... Утре ще ресна компа ,но пак са високи.. Все още гърми от двуцевката

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 07 фев 2008, 14:12

на EFI то незнам как е и от къде прай тези мизерий,но при мен на OHC проблем правеше автоматичния смукач(уж пусково моторче),а оттам и жилото на газта се прееба и проблема уж го реших с контра(на лоста на газта го подпрях от долу и уж за по голяма сигурност му сложих една малка пружинка) ,и сега оборотите пак се менят но понякога (от около 700до 2000 мах),а преди бях постоянно над 2500 и ако тръгна на 1 ва трябва да натисна спирачки веднага ако преди мен не се изнесе колата по бързо.
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 07 фев 2008, 14:24

А МАP датчик имаш ли? Мери налягането в колекторите, да не се е откачила тръбичката към него. Ограденото с червено къде му отива тръбичката.
Кога ти гърми на газ или бензин.
Прикачени файлове
004674418.jpg

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 07 фев 2008, 21:05

Имам не се е откачила тръбичката.. трябва да ги проверя тия тръбички данеби да са спукани ама май съм ги гледал не помня.МАП-а как да го проверя... има ли начин по който се мери?

едит: проверих всичко си е точно там

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта