Connect with your social network account
Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 19 дек 2007, 17:06
Тъй... след като успях да изкарам компа от аварийния режим .. Стана един огромен проблем със оборотите.. - НЯМАМ ниски работи на 2000-2100.. А като я запаля паднат на 1200 и като натисна педала 1 път да мине 2100 и се задържат там.. какво да гледам? Потенциометъра го купих 2-ра ръка.. Настроен е правилно .. казвайте какво да гледам
едит: Възможно ли е да е от VSS датчика .. защото при мен жилото от скоростите влиза във него а от него изриза малко жило към километража.. И там където влиза жилото ос скоростите е изяден самия датчик..
-
nhk
- потребител

- Мнения: 69
- Регистриран: 19 окт 2007, 17:46
- Модел на автомобила: Fiesta 1996 1.3i Endura
- Местоположение: Sliven
-
Status:
Извън линия
Мнение
от nhk » 19 дек 2007, 18:59
При мен правеше проблем VSS, но когато е от него оборотите ги вдига след като колата се задвижи и ги държи после.
-
dimbatami
- потребител

- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
-
Status:
Извън линия
Мнение
от dimbatami » 19 дек 2007, 20:54
виж си първо въздушния преди сичко и как разбра че си настроил потенциометара щом то ти държи оборотите високи
-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 19 дек 2007, 22:21
потенциометъра го настроиха във сервиз на компютър.. Датчика за въздух във дебитомера ли ? Как да го изчистя него?
-
jojo
- потребител

- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
-
Status:
Извън линия
Мнение
от jojo » 19 дек 2007, 23:19
на времето имах нещо подобно като проблем,но се оправи от само себеси ,но аз съм с карбуратор и мисля че беше смукача ,щото и сега се влючва но не потоянно
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 20 дек 2007, 18:10
все още се съмнявам моторчето за ниските данеби да не е в ред ,но незнам ... чистих го иначе си работи..Ще я водя във Хенри Форд на диагностика...
-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 23 дек 2007, 14:27
значи правих си следните експерименти... ОТкачих един датчик на вакумите от към генерацията се намира....- нищо.. откачих VSS сензора- нищо.. Откачих датчика за температурата- нищо... и накрая откачих моторчето за ниските - заспа на 950 оборота и си върви екстра ,но незнам колко харчи... Какво да правя?
-
dimbatami
- потребител

- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
-
Status:
Извън линия
Мнение
от dimbatami » 23 дек 2007, 20:11
трябва да го свалиш и да го почистиш и смажеш и опитаи да рестартираш компа като го почистиш и включиш със свалянето на плюса на акумолатора
-
isoiso
- потребител

- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
-
Status:
Извън линия
Мнение
от isoiso » 23 дек 2007, 20:26
venom4o написа:значи правих си следните експерименти... ОТкачих един датчик на вакумите от към генерацията се намира....- нищо.. откачих VSS сензора- нищо.. Откачих датчика за температурата- нищо... и накрая откачих моторчето за ниските - заспа на 950 оборота и си върви екстра ,но незнам колко харчи... Какво да правя?
Ами не го закачай! Имам бензинов микробус, който от 3г се кара така, ако нямаш проблеми не си ги създавай

- това моторче мисля че няма нищо общо със алгоритъма по който си смята компа сместа.
-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 24 дек 2007, 10:57
Ами да .. може и така да направя..аз го мих така доста арабийската раздвижено си е ,но може да не е от него.. Като имам свободни пари ще хода на диагностика
-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 06 фев 2008, 23:58
такаа изключих температурния датчик и оборотите на бензин от 2500 станаха та 1500... Утре ще ресна компа ,но пак са високи.. Все още гърми от двуцевката
-
jojo
- потребител

- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
-
Status:
Извън линия
Мнение
от jojo » 07 фев 2008, 14:12
на EFI то незнам как е и от къде прай тези мизерий,но при мен на OHC проблем правеше автоматичния смукач(уж пусково моторче),а оттам и жилото на газта се прееба и проблема уж го реших с контра(на лоста на газта го подпрях от долу и уж за по голяма сигурност му сложих една малка пружинка) ,и сега оборотите пак се менят но понякога (от около 700до 2000 мах),а преди бях постоянно над 2500 и ако тръгна на 1 ва трябва да натисна спирачки веднага ако преди мен не се изнесе колата по бързо.
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
-
vladislav
- потребител

- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от vladislav » 07 фев 2008, 14:24
А МАP датчик имаш ли? Мери налягането в колекторите, да не се е откачила тръбичката към него. Ограденото с червено къде му отива тръбичката.
Кога ти гърми на газ или бензин.
-
Прикачени файлове
-

-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 07 фев 2008, 21:05
Имам не се е откачила тръбичката.. трябва да ги проверя тия тръбички данеби да са спукани ама май съм ги гледал не помня.МАП-а как да го проверя... има ли начин по който се мери?
едит: проверих всичко си е точно там
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта