Страница 1 от 1
Скоростна кутия дали е за смяна маслото
Публикувано: 20 дек 2007, 23:35
от cruise
Като е студена (и то като тръгвам от работа, сутринта от вкъщи не го осещам толкова предполагам зависи къде съм паркирал а аз винагина едно и също място я спирам) скоростите влизат някакси все едно си забил в пясъка пръчка и се опитваш да я местиш до третото, четвъртото кръстовище като чели се оправя. Та въпроса ми дали не е за смяна , Някой сменал ли е ,Смяня ли се въобще?
На 14 и 15 декември в големият сняг минавах Шипка бях в Гб и карах на ниска предавка до 3000 3100 оборота (Просто я ползвах за спирачка не съм ги подържал постоянно, но доста често се случваше) Дали и това нещо не е повлияло.
По Аутодата дават 3.1литра 75W/90 semisynt
ПС: един колега ми обясняваше че фиестата маслото се сменя с някаква спец. помпичка.
Публикувано: 21 дек 2007, 07:59
от AlexP
Нищо и няма. Маслото е гъсто - вероятно е 80W/90, а не 75W/90 както трябва.
Публикувано: 21 дек 2007, 09:06
от doctordre
виж моята тема
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=14835 и аз имам същия проблем, колегите казаха че най-вероятно е от маслото

Публикувано: 21 дек 2007, 14:33
от madboy
От маслото е. Аз като долях(имаше само едно на Петрол) и стана същия проблем зимата. Без масло си беше идеално просто!

Публикувано: 21 дек 2007, 16:46
от nhk
И моето мнение е, че е от маслото
Публикувано: 21 дек 2007, 20:12
от cruise
Че е от маслото от маслото е
Един колега ме посъветва никаква смяна на маското на скоростната кутия щото и да го сменя новото няма да е по хубаво от оригиналното

. Но ме посъветва да си долея малко. Та въпроса ми е как става това доливане пробката била някъде отстрани и трябвало да е един см под нея. Моля да ме поптавите ако горните разсъждения се невярни И дали да пробвам да доливам масло???
Публикувано: 22 дек 2007, 21:30
от HACKO
Доливането става със шприц или стара помпа за гуми. Тапата е на предната стена на ск.кутия долива се докато протече от нея.
Проблема ти е от масло, но не смятам че трябва непременно да се смени, единствено напълно синтетичните масла не се сгъстяват от студа, но са скъпи. Моята е руско масло Негрол (много гъсто дори и лятото), тази сутрин като пуснах съединителя д-ля угасна но след 400-500м се разбива и лоста олеква.
Публикувано: 22 дек 2007, 21:37
от isoiso
cruise написа:Че е от маслото от маслото е
Един колега ме посъветва никаква смяна на маското на скоростната кутия щото и да го сменя новото няма да е по хубаво от оригиналното

. Но ме посъветва да си долея малко. Та въпроса ми е как става това доливане пробката била някъде отстрани и трябвало да е един см под нея. Моля да ме поптавите ако горните разсъждения се невярни И дали да пробвам да доливам масло???
Твоя колега много добре разсъждава, ама от оригиналното ти масло може вече да е пълен бъркоч. То и двигателното е било оригинално що го сменят???

Само като се замислиш, че маслата имат 5 години трайност . . .

Публикувано: 22 дек 2007, 21:50
от cruise
Благодаря за помоща. Разбирам че е нормално в началото маслото да е гъсто. Сигурно не е добре за скоростната кутия но няма нищо идеално на тоя свът

. Ще проверя нивото като си сменям двг маслото