Страница 1 от 1
Компресия ... проблем
Публикувано: 23 дек 2007, 16:33
от Aicken
Колеги сменях разни скоби по маркучите и ми хрумна да отворя капачката на маслото докато колата работи на свободна .... и като я отворих...

духа като вентилатор

доколкото сам чел в подобни теми тфа хич не е добре.... кажете какво да предприемам

Публикувано: 23 дек 2007, 16:56
от traqn_savov
Компресия ... проблем
Механник решение
Публикувано: 23 дек 2007, 16:57
от HACKO
Всички духат, даже и новите. Това не е критерии.
Публикувано: 23 дек 2007, 17:40
от g.taskov
Колега от това духане правих основен ремонт на двигателя.
Провери си компресията.
Публикувано: 23 дек 2007, 22:06
от Aicken
g.taskov написа:Колега от това духане правих основен ремонт на двигателя.
Провери си компресията.
какъв уред трябва да имат в сервиза и как трябва да се измери.. по какъв начин се прави... може ли да разясниш сори че сам бос по тия неща
Публикувано: 23 дек 2007, 22:59
от doctordre
Aicken написа:g.taskov написа:Колега от това духане правих основен ремонт на двигателя.
Провери си компресията.
какъв уред трябва да имат в сервиза и как трябва да се измери.. по какъв начин се прави... може ли да разясниш сори че сам бос по тия неща
мери се с манометър (май това беше уреда за измерване на налягане

) който се слага на мястото на съответната свещ
Публикувано: 24 дек 2007, 00:23
от Aicken
doctordre написа:Aicken написа:g.taskov написа:Колега от това духане правих основен ремонт на двигателя.
Провери си компресията.
какъв уред трябва да имат в сервиза и как трябва да се измери.. по какъв начин се прави... може ли да разясниш сори че сам бос по тия неща
мери се с манометър (май това беше уреда за измерване на налягане

) който се слага на мястото на съответната свещ
браво браво! ти си учен! ще бегам до сервиз тогава...!
Публикувано: 24 дек 2007, 00:52
от venom4o
Не си давай парите залудо.. Моя мотор е след основен ремонт и си духа стабилно така ,че не се занимавай!
Публикувано: 24 дек 2007, 15:48
от Aicken
venom4o написа:Не си давай парите залудо.. Моя мотор е след основен ремонт и си духа стабилно така ,че не се занимавай!
въпроса е че тече масло от някъде и никои не може да разбере от каде и от какво.... даже и "маисторите" затова ще се занимавам , ако липсва копмпресия значи гумичките на клапаните са за смяна... или някаква гарнитура... поне да разбера от каде идва проблема..
Публикувано: 24 дек 2007, 16:09
от HACKO
Не съвсем, ако няма компресия и маслото намалява, тогава ремонта е неизбежен. Ако няма компресия но не харчи масло, проблема е в клапан или повдигач. Ако има компресия но харчи масло, проблема е гумички на клапаните. Ако губи масло и същевременно прави мазни петна на паркинга, отива се на мивка и се мие д-ля (единственния случай в който трябва да се мие един д-л), след това се наблюдава откъде ще се омасли и се сменя съответното уплътнение.
Относно диагностиката по картерните газове се изисква много рутина. Трябва да се отчете количеството цвета и режима на д-ля и въпреки това е много относително затова не може да служи за диагностика. Може да се използва за обща преценка на състоянието на д-ля и най вече при пазарлък за покупко-продажба с цел отбиване от цената.
Публикувано: 04 яну 2008, 11:03
от couriera
колеги фордаджии чета ви и се кефя как си помагате,реших да се включа с едно елементарно вапросче: можели с добавка в маслото да се раэреши раэхода на масла,компресия,пушене,варвеж, эа и против добавките. един поэнат си сложи на 20-год,голфче тди и каза че колата е като нова,дайте мнение.

Публикувано: 04 яну 2008, 12:21
от doctordre
couriera написа:колеги фордаджии чета ви и се кефя как си помагате,реших да се включа с едно елементарно вапросче: можели с добавка в маслото да се раэреши раэхода на масла,компресия,пушене,варвеж, эа и против добавките. един поэнат си сложи на 20-год,голфче тди и каза че колата е като нова,дайте мнение.

според мен ще има някакъв ефект, но всичко е временно. щом се стигне до сериозен ремонт нищо не помага

Публикувано: 04 яну 2008, 12:24
от isoiso
Добавката за масло прави това, че го сгъстява

По-добре направо да си смениш маслото с по гъсто например 15w50, 20w50, 10w60 и от сорта.
Публикувано: 04 яну 2008, 12:27
от g.taskov
Може колега ,но при първата смана на масло ефекта се губи.И трябва да намериш качествена приставка имаше една руска рекламираха.
Публикувано: 04 яну 2008, 13:11
от venom4o
универсален модификатор .. Много сме доволни със баща ми от това нещо.. продължава да действа и след смяната на маслото..На стария МБ 100 му притропа умрелия мотор .. Сменихме маслото , доляхме това и отихна .. палеше от раз ти казвам.. супер работеше.. На стария Орион колко пъти сме му сипвали винаги е имало ефект.. Но това е само за продажбата.. Аз съм привърженик на основните ремонти отколкото на тия добавки.. Щото това струва колкото един комплект сегменти...
Публикувано: 04 яну 2008, 17:02
от couriera
неразбрах,вреди ли на мотора.

Публикувано: 04 яну 2008, 20:15
от venom4o
Не вземи си модификатора и няма да съжеляваш!
Публикувано: 04 яну 2008, 23:11
от HACKO
Но не очаквай чудеса.
Публикувано: 05 яну 2008, 17:32
от brslv
Мойта пък яко дърпа въздух от капачката на маслото. Компресията е средно 12.5/щото е свалена главата/. Явно гумичките на клапаните са сгънали/щото я карам на гаэ/ и припушва бяло.