Основни Симтоми при проблеми със бензинов двигател!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Основни Симтоми при проблеми със бензинов двигател!

Мнение от venom4o » 26 дек 2007, 16:10

Такаа реших ,че ще е доста полезно да се обобщи една такава тема защото постоянно се задават такива въпроси и реших да напиша тук какво да проверят колегите преди да пуснат тема .. мисля ,че така ще е най-добре.

Проблеми със Инжекционен бензинов двигател
При нестабилни обороти - почистване на МАФ сензора или Клапанът за ниските обороти.. Става със WD40 със Меглио(само за моторчето МАФА е чувствителен).. както и други..
Решение е също и т.н. зануляване на компютъра .. Прави се като се извади плюсовата клема на акумулатора и се остави към 20-тина минути така .. след което се затяга и се пали колата без газ.Така трябва да работи 3-4 минути след което колата тлябва да се покара във различни режими.. леко бавно после със мръсна газ и т.н. Ефективно е про доста симптоми...
Прекъсвания детонации и други
Първото нещо което трябва да се направи естесвено е да се проверят свещите .. при неработещ цилиндър вадите кабелите 1 по 1 от свещите и на този кабел на когото няма разлика работата на двигателя .. неговата свещ или кабел са виновника..Другия начин е да си вземете един помощник който да чука леко на стартера и да вадите 1 по една свещите за да се обедите на око , че допряна до метал свеща прави искра.Така... При прекъсване ако свещите са ви 100% читави и сте напълно обедени ,че не е от това.. евентуалните останали виновници са кабелите- капачката , палеца , бубината и дюзите...Кабелите се проверяват както свещите.. Вади се докато работи и се държи близко до свеща и се гледа дали ще прехвърлят искри.. капачката палеца у бобината незнам как освен със други да се направи пробата. Ако сте на Газ това е най - ефективния начин да се обедите ,че проблема ви е именно във дюзите.Защото ако колата ви не прекъсва на газ това означава ,че проблема не е освещи кабели и т.н. Така
който иска нека да допълни темата.. да я редактира.. според мен просто е по-добре да ги има написани тия работи! Весела коледа на Всички!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта