Мондео - вакуум
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мондео - вакуум
Някои може да са обърнали внимание, други не...
Както и да е точно по празниците не можах да си карам Мондито, защото издаваше ужасен съскащ звук и оборотите играеха - дотолкова, че при студен двигател не можеш да пуснеш газта - гасне.
Както и да е предположих, че имам откачен мъркуч за вакуум ама как да стигна до него...на никой "майстор" не му се занимаваше 10! дни преди презниците. Препсувах ги и взех друга кола...Вчера отидох до един приятел, които има гараж и инструменти - десетина години беше монтьор. Махнахме пластмасата над двигателя (там където влиза голямата тръба от въздушния филтър) гледаме - "спагети". Както и да е видяхме метална тръбичка и до нея - висящ маркуч. Съжалявам, но нямах възможност да снимам пада се ниско, долу под колекторните тръби за входящия въздух. Оказа се обаче че е достъпен само ако легнеш под колата. Ако се налага да го търсите - може направо от долу- няма да разграбявате нищо. Мракучът беше много зле - твърд, напукан закрепихме го с една скоба и го белязахме с една дълга свинска опашка, че като ходя да го сменям да им го покажа на "майсторите".
Аман от тези идиоти - ако не знаше какво и е на колата и как се оправя и не ги гледаш в ръцете в чудо ще се видиш!!! Досега едно нещо не са ми диагностицирали и все ти обясняват каква трагедия е. Разни разбирачи ми обясняваха даже, че: "само колектори ще са !", "О, ти си на газ - значи е "кихнала"" и "Бе продавай го тоя форд"
И между другото да знаете и спукани колектори могат да се правят - проучих го - става с полимер на въглеродна основа.
Много дълго стана ама ме изнервиха тези ......
Както и да е точно по празниците не можах да си карам Мондито, защото издаваше ужасен съскащ звук и оборотите играеха - дотолкова, че при студен двигател не можеш да пуснеш газта - гасне.
Както и да е предположих, че имам откачен мъркуч за вакуум ама как да стигна до него...на никой "майстор" не му се занимаваше 10! дни преди презниците. Препсувах ги и взех друга кола...Вчера отидох до един приятел, които има гараж и инструменти - десетина години беше монтьор. Махнахме пластмасата над двигателя (там където влиза голямата тръба от въздушния филтър) гледаме - "спагети". Както и да е видяхме метална тръбичка и до нея - висящ маркуч. Съжалявам, но нямах възможност да снимам пада се ниско, долу под колекторните тръби за входящия въздух. Оказа се обаче че е достъпен само ако легнеш под колата. Ако се налага да го търсите - може направо от долу- няма да разграбявате нищо. Мракучът беше много зле - твърд, напукан закрепихме го с една скоба и го белязахме с една дълга свинска опашка, че като ходя да го сменям да им го покажа на "майсторите".
Аман от тези идиоти - ако не знаше какво и е на колата и как се оправя и не ги гледаш в ръцете в чудо ще се видиш!!! Досега едно нещо не са ми диагностицирали и все ти обясняват каква трагедия е. Разни разбирачи ми обясняваха даже, че: "само колектори ще са !", "О, ти си на газ - значи е "кихнала"" и "Бе продавай го тоя форд"
И между другото да знаете и спукани колектори могат да се правят - проучих го - става с полимер на въглеродна основа.
Много дълго стана ама ме изнервиха тези ......
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Така е колега и при мен етака.Пониже маркучите са стари и не държат
здраво на щуцерите на колектора.Не те съветвам да ги връзваш здраво тъй като , при едно кихане на газовата те излизат от щуцерите на колектора и го разтоварват да несе спука .Аз имам и клапа за разтоварване и когато кихне винаги там са два маркуча излизат.Отностно лепенето на колекторите влез в сайта на Локтйд лепила ,по точно за самолетната индустрия и ще видиш много интересни неща.
здраво на щуцерите на колектора.Не те съветвам да ги връзваш здраво тъй като , при едно кихане на газовата те излизат от щуцерите на колектора и го разтоварват да несе спука .Аз имам и клапа за разтоварване и когато кихне винаги там са два маркуча излизат.Отностно лепенето на колекторите влез в сайта на Локтйд лепила ,по точно за самолетната индустрия и ще видиш много интересни неща.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта