Страница 1 от 1

Някой разглабял ли е Throttle Control

Публикувано: 08 яну 2008, 20:07
от jordj
Интересувам се някой опитвал ли се е да ремонтира или разглабя Throttle Control на Моноинжектор на Фиеста или друг модел Форд.
Това е номер 5 от приложената схема.
Интересувам се как по точно се регулира неговото действие

Публикувано: 08 яну 2008, 21:40
от traqn_savov
Аз съм разглобявал...

Моторче с червяк зъбни колела, и три контакта....

Няма нищо за нагласа...

Публикувано: 08 яну 2008, 23:00
от jordj
Реглажи как се правят,нещо специфично. Схеми

Публикувано: 09 яну 2008, 07:44
от traqn_savov
Няма никакви реголажи, едно моторче е с две ключета, който ограничават хода на тласкача, и едно опорно кюче, което като отпуснеш ш газта клапата го натиска, и изкючва така влиза в режим на празен ход...

Публикувано: 10 яну 2008, 23:23
от cruise
Погледни моят отговор по тази тема : http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 793#121793" onclick="window.open(this.href);return false;

Мисля полезна снимка. Това е снимка от Аутодата Как се тества тротил позишъна. Какви дани трябва да ви ддаде.

Публикувано: 12 яну 2008, 18:30
от jordj
cruise,проблем при мен е с четири извода

Публикувано: 12 яну 2008, 19:56
от jordj
cruise,проблем при мен е с четири извода

Публикувано: 12 яну 2008, 20:15
от Brock
Реглаж се прави на потенциометъра - на първата схема No.6

:twisted:

Публикувано: 17 яну 2008, 16:36
от cruise
jordj написа:cruise,проблем при мен е с четири извода
С четири извода е от моторчето конектора.
Тротил позишъна е номер 6 от схемата от първият комнетар. Мисля че има някакво недоразомение ти за тротил позишън ли питаш или за моторчето :?:

Публикувано: 17 яну 2008, 17:33
от jordj
За номер 5 питам ане за потенциометъра за положението на дроселовата клапа.

Публикувано: 18 яну 2008, 18:51
от cruise
jordj написа:За номер 5 питам ане за потенциометъра за положението на дроселовата клапа.
Според мен (лично мнение) Проблема се оправя с изправни датчици и добри контакти. Смисъл няма регулаж. Има една наковалничка дето се мести с една ситна резба(която е свързана с жилото за газта). Обаче от личен опит както и да я въртя ми дава едни и същи обороти.
Тази "наковалня" е пред котвата на моторчето.