Страница 1 от 1
обороти
Публикувано: 09 яну 2008, 23:31
от jojo
в началото на зимата двигнах малко оборотите на сиерката и сега като я запаля сутрин(или при първо палене) тези обороти са и добре(ако са по низки почва да заглухва и гасне при минусивите т),но като загрее тези същите обороти са и високи ,защото трябва да натисна съединител по дълго,дори и някои път трябва да вдигна педала на газта нагоре за да включа следваща предавка(по ниска или по висока),но ако не извърша тази маневра се чува звук все едно давам газ до дупка и ръгам следваща предавка.нямам оборотомер но по звука на двг варират 1500-2000.
и искам да попитам зимата така ли да ги оставя или ще ми създаде проблеми така и трябва да намалям
Публикувано: 10 яну 2008, 00:25
от venom4o
Не се притеснявай .... Мойта си държи 2000 на бензин и немога да ги намаля.. А иначе освен по висок разход за друго не се сещам...
Публикувано: 10 яну 2008, 02:09
от nicko
Ами нали имаш автоматичен смукач и като палиш на студен двигател той се включва като загрее се изключва и двигателя си държи нормални обороти защо си вдигнал оборотите. И аз мисля, че така само разхода ще ти се вдигне.
Публикувано: 10 яну 2008, 09:28
от dydo
Абе всеки говори за разход, ама моята е мамата си трака. Преди бях пуснал една тема и естествено ми даваха обикновения съвет -пълен празен. Не съм изчислявал разхода с този метод, ама ето пример. Стрелката е милименър-два над червената зона и сипвам например 25 литра бензин, като тогава стрелката минава малко над средата на скалата. Изминавам 120-130 км. на градско и стрелката отново е пак милиметър-два над червената черта. Възможно е и да си има бензин и нещо поплавъка да не е точен, ама не мога да рискувам. Дори и да не е точен все пак съотношението от средата на скалата та почти до края й,за 120-130 км. си е показателно. Да, отчитам, че това е на градско при задръствания и студена кола, отчитам включеното парно, подгряване на задно стъкло, фаровете, късото разстояние - 4 км. в едната посока до работата и после 4 км. обратно до вкъщи, ама много е това харчене м....ка му. Лятото на извънградско ми падаше като, че дори и под 7/100, но сегашното положение се не трае. И на мен някъде около 2000 оборота подържа като я запаля сутрин на студено.
Не знам свещи ли са, центровка ли е или какво, но колата не е променила принципно вървежа си, сравнявайки я с лятото. Ще ида през почивните дни на майстор, та да види тази гадория.
Публикувано: 10 яну 2008, 10:29
от jojo
да имам автоматичен смукач(както май се нарича-моторче за празен ход),но този мой смукач е със собствено мнение,особенно на бензин (сега карам само на газ ,но понякога пак прави квото си му е кеф на него,имал съм моменти когато след 80км реши да си подаде газ до 3000об и немога да го оправя,а сега като вдигна педала на горе няма проблем).а оборотите съм ги вдигал защото зимата колата се стресе и гасне,щото явно са и ниски,въобще луда работа
Публикувано: 10 яну 2008, 11:03
от doctordre
еми така май трудно ще ти отговори някой, май са малко хората с карбуратори тук

най-добре ще е да посетиш сервиз, карбуратора не е толкова сложно нещо и със сигурност ще ти го оправят. явно нещо не е наред. иначе автоматичния смукач си е точно смукач

не е никакво моторче
Публикувано: 10 яну 2008, 12:48
от nicko
Най добре отиди на елкон за 5лв. ще ти регулира оборотите защото ти си ги вдигнал от къде от болтчето за бензина или за въздуха.
Публикувано: 10 яну 2008, 13:55
от jojo
при мен има само едно,което се върти,и не знам точно за какво е (бензин ли,въздух ли) другото е някво застопорено и не се движи ,може някой от предишните собственици да го е праил така не знам.
общо взето ако карам така има ли някаква вероятност да съсипя нещо,разхода ми е около 2-3 литра по висок ,ама зима е все пак и няма да дреболява.
Публикувано: 10 яну 2008, 14:00
от doctordre
jojo написа:при мен има само едно,което се върти,и не знам точно за какво е (бензин ли,въздух ли) другото е някво застопорено и не се движи ,може някой от предишните собственици да го е праил така не знам.
общо взето ако карам така има ли някаква вероятност да съсипя нещо,разхода ми е около 2-3 литра по висок ,ама зима е все пак и няма да дреболява.
сиерата ти не е ли 2.0 карбуратор? ако е така, има 2 или 3 болта за регулиране, имам схемата на pdf файл, ако ти трябва мога да ти я дам
Публикувано: 10 яну 2008, 16:59
от jojo
да такава е,няма да ти откажа ако ми я пратиш
Публикувано: 10 яну 2008, 17:09
от doctordre
пратих ти я, кажи ако не е такъв карба, ще ти дам друга
Публикувано: 10 яну 2008, 17:22
от venom4o
ООО потенциометъра на дросела ти е алт щом сам си дава газ до 3000 и мойта го е правила
Публикувано: 10 яну 2008, 20:34
от paci
354 мнения стаж във форума!
Така и не разбра, че трябва да въведеш още данни за автомобила ти в полето "модел на автомобила" за да не те питат хората всеки път за това.
Като казваш, че с педала коригираш оборотите не се ли сещаш, че с жилто или нещо около него вероятно ти прави проблеми?
Публикувано: 10 яну 2008, 22:22
от jojo
и аз мислех за че жилото нещо се опъва,нагъва,след смяна няма ядове (демек сменено преди 2месеца) и то не прави ''тези мизерий'',дори днес и вчера тоя номер с повдигането не действа,защото авт.смукач си цъка май му е кеф.(на газ след загряване само временно става),но на бензин е какафония и нещо ме навява за бензинова помпа,която качва на принципа :един да четири не.
Публикувано: 10 яну 2008, 22:39
от paci
jojo написа: ...
Масло за резачки!
Говори ли ти нещо?
Резачка за дърва.
Начи разбрах ,че не било скъпо и имало пълно изгаряне.
Та начи лафих с един с едно Пежо моно май било и човека имаше доста ядове с работа на бензин щото я кара предимно на ГАЗ
Сипвал кво ли не като добавки в ударни дози, не и не, няма промяна.
До колкото го разбрах, сипал такова масло и спирт, но в какви пропорции незнам, май не е спазвал такива.
Запалил криво ляво на безин, бутал газ ли кво правил, стабилизирала се. Оставил я така незнам колко време буботела на място и понастоящем вика че всичко е на 6.
Ескорта ми така се чудеше какво е бензин но след продължително каране на бензин се усети.
Карбуратор беше набор 87.
Туй за педала трябваше да го споменеш по-горе.
Оправи си профила като опишеш обема на двигателя и годината на производство.
Публикувано: 11 яну 2008, 09:25
от dydo
Заради темата, днес взех та загледах оборотите като запалих колата. На този студ, сутринта към 07.55 ч. веднага след палене бяха 1250 някъде. Смятам ги така, защото деленията до 2000 са четири, а стрелката бе на първото след 1000, т.е. изчисленията са точни.