Проблем с оборотите

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
TURBOTO
потребител
потребител
Мнения: 644
Регистриран: 01 май 2007, 13:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Проблем с оборотите

Мнение от TURBOTO » 10 яну 2008, 13:38

Така осъзнавам,че това е не знам коя поред тема но все пак проблема е следния:от няколко месеца когато освободя колата от скорост преди светофар или преди да спра оборотите падат понякога комп.успява да ги задържи на около 500-550 и след това нещата се нормализират но в повечето случаи колата гасне.Проблема не е е постоянен тоест не го прави всеки път.Вчера бях МП за комп.диагностика и човека каза че няма абсолютно никакъв проблем,качи се покара колата(естествено тогава тя не го направи пред него както става винаги :evil: :evil: ).Като заключение ми каза че е възможно да е от машинката за оборотите но ми каза че засега не е нужно да я сменям щом не го прави постоянно.Но мен си ме човърка вие какво мислите дали е от машинката или е възможно да има и нещо друго?
Изображение

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 10 яну 2008, 17:11

газ? бензин?
ако е на бензин си мисля за ламбда сонда. ако си заминава може отвреме навреме да дава грешна информация и това да ти бърка по малко сместа, колкото да си промени обротите. При това положение не би я хванала диагностиката понеже за ЕКУто тя реално си работи.
Но за съжаление това е еидн от варянтите...може да са мн неща :(
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 10 яну 2008, 17:17

сваляш моторчето за ниските обороти и го пълниш със меглио .. чакаш 2 минути и го миеш.. и това така докато не спрът да излизат чудеса от вътре.. Това е на стария Паци рецептата и винаги помага .. Освен при мойта кола която просто не си е наред със мозъка

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 10 яну 2008, 17:24

Ето линк с обяснения и снимки за твоя проблем:

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... +%F5%EE%E4" onclick="window.open(this.href);return false;
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 10 яну 2008, 18:01

и при мен го има този проблем,абсолютно същия,естествено пред майстора се скрива и всичко е ок.При мен се явява в периода на температурата между зоната на студено и началото на зона НОРМАЛ *unknw* .Забелязах също,че когато ми откаже VSS сензора оборотите падат постоянно до 4-500 след това се стабилизират,отново падат и се стабилизират -//-.Но ако при теб показанието на скоростомера си работи безотказно насочвай се към клапана.
Когато се стопли и аз ще запретвам ръкави за това красиво ,но иначе толкова трудно за сваляне клапанче :evil: ... да се чудиш на кой конструктор му дойдее на акъла да го навре там.

Потребителски аватар
TURBOTO
потребител
потребител
Мнения: 644
Регистриран: 01 май 2007, 13:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от TURBOTO » 10 яну 2008, 18:47

Да колата е на бензин,между другото и аз си мислех да сваля и почистя тази прословута машинка обаче сега като видях къде е малко ми угасна ентусиазма или поне не сега през зимния сезон.Дано въпроса да опира само до насъбралата се мръсотия, защото в противен случаи може да се наложи замяна,а цената в МП е малко....хм около 180лв,а честно казано не бих рискувал с моторче взето от автоморга.
Изображение

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 11 яну 2008, 09:13

ами това е просто един клапан.Няма какво толкова да му се развали.По всички сервизи първо го почистват,ако не се оправи го сменят с нов.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта