Страница 1 от 1
шумен ДВГ и тресе
Публикувано: 19 яну 2008, 19:19
от jack71
Двигателя ми е мнооого шумен и тресе невъобразимо . особено на баири. много зор много нещо...

маслото му е сменено и бистро (Castrol 15W50 XRL или нещо от сорта за бенз и дизелови ДВГ) сменени свещи и кабели, филтри и т.н. единствено. това което съм правил бе скоростна кутия, стартер, алтернатор.
кагото правих алтернатора известно време не го бях включил в мрежата и колата черпеше от акумулатор по време на проби. дали това може да е прецакало електрониката в колата? мирише и на бензин отзад. нямам никакви идеи от какво ще е , а пък от елконите ми казват че може да я "погледнат" след седмица две.... моля за идеи..
Публикувано: 19 яну 2008, 21:56
от dimbatami
незнам за кои двигател става дума не си описал но погледниси смукача въздушния филтър и дали нямаш катализатор но първо пиши за коя кола става дума
Публикувано: 20 яну 2008, 10:25
от jack71
ой. пардон. ДВГто е 1.6 Мi. CVH . катализатор няма . въздушен филтър и свещи сменени...
Публикувано: 20 яну 2008, 11:13
от Kocko
На объркан комп ми звучи работата и на калпав бензин щом си Mi.
На колежката с Полото голям зор беше. Накрая се оказа че един пич й налял гаден бензин. Като си изгори резервоара тръгна като пушка.
Пробвай да й рестартнеш компа, след това свали акумулатора за 20ина мин. Рестартни го пак и я остави 5-6 мин. на празен ход без да пипаш газта да се самообучи.
Това ми идва наум.
Публикувано: 20 яну 2008, 18:34
от jojo
а случайно ти или някой друг да се опитвал да регулира оборотите.някой път елетрониката се лъже ,може да махнеш 'тръбите' в които влиза въздух и махни въздушния филтър и покарай няколко км,има голяма вероятност да се оправи

Публикувано: 20 яну 2008, 18:39
от Kocko
На колите с ЕКУ освен на комп, по какъв друг начин могат да се регулират оборотите, че не ми идва наум.
Публикувано: 21 яну 2008, 11:08
от jack71
оборотите не са пипани. вчера като пробвах това онова и сменях ангренажния ремак забелязах че ролката на пистовия ремък е много заминала и от нея идва шума. махнах ремъка и двигателя стана доста по-тих. но не посмях да изфорсирам за да видя и за вибрации. днес ще я сменя и ще видя . дали може от нея да изват и вибрациите и тресенето??? ще видим... само дето си спомням че трудно се намира и беше доста скъпа...
Публикувано: 21 яну 2008, 11:20
от vladislav
Kocko написа:На колите с ЕКУ освен на комп, по какъв друг начин могат да се регулират оборотите, че не ми идва наум.
Може, може
1.натягане на жилото
2.с клещи "изкривяване на палчето опиращо в механизма на подаването на газ /не знам как се казва точно/"
със сигурност има и други,
майстори обичащи побългаряването колкото искаш.
Публикувано: 21 яну 2008, 11:22
от Kocko
vladdko, това е брутално бе пич. Верно ли има хора си правят такива интервенции по колите. По-скоро хора, които оставят да им правят такива гаври и да им взимат пари за това.
Публикувано: 21 яну 2008, 17:53
от g.taskov
Колега провери дали ти е зацепен правилно ремъка.
Публикувано: 22 яну 2008, 09:12
от jack71
снощи смених ролката на пистовия ремък. поотихна ама малко. само че вибрациите и лошата работа като е студен остават (то няма как от една ролка да се оправят) наистина трябва да си провера правилно ли съм зацепил ангренажния. днес ще си търся елкон във Варна. дано някой ме приеме че вече 2ма ме връщат...
нещо което забелязах като сменях свъщи е че тази на 4ти цилиндър (или първи) е черна докато останалите са ок...
Публикувано: 22 яну 2008, 17:39
от g.taskov
jack71 написа:снощи смених ролката на пистовия ремък. поотихна ама малко. само че вибрациите и лошата работа като е студен остават (то няма как от една ролка да се оправят) наистина трябва да си провера правилно ли съм зацепил ангренажния. днес ще си търся елкон във Варна. дано някой ме приеме че вече 2ма ме връщат...
нещо което забелязах като сменях свъщи е че тази на 4ти цилиндър (или първи) е черна докато останалите са ок...
Това което пишеш клони към ремък.
Публикувано: 23 яну 2008, 15:15
от jack71
днес бях на елкон. той ми обясни че двигателя работи зле студен защото някаква мембрана на автоматичния смукач се е скъсала. а за силните вибрации защото тампона на двигателя е нов и предава вибрациите на купето. да мембраната - сигурно е така, но може ли понеже съм сменил тампона така да вибрира... и ако е кофти тампона и не се пораздвижи... пак нов тампон от МП не ми се вярва да е решение. а много неприятно вибрира
Публикувано: 23 яну 2008, 15:42
от Kocko
Aз съм сменял мембраните. Вярно, бях забравил за тях съвсем. Ремонтно комплектче се намира на много места, дори Косер мисля че имаха, сменя се много лесно (е... не на улицата).
Ама това за двигателя... не знам... няма логика. Моя почти не тресе, камо ли да предава такива вибрации при нов тампон.
Публикувано: 23 яну 2008, 16:02
от madboy
На тоя тампон функцията не е ли точно да обира вибрациите от двигателя?
Публикувано: 23 яну 2008, 17:29
от Атанас
madboy написа:...
Така е, но ако тампона е като пластмаса се съмнявам да обере нещо.
Пък и това да не е ластик на гащи, че да се отпусне?
Вярно, че е хамалогия, но не е ли възможно да вземеш от някоя морга употребяван тампон само за проба?
п.п.
как са кабелите? Преди години на самарата имах подобен проблем единия кабел леко се беше скапал и енергията на искрата беше по-малка. Съответния цилиндър работеше когато колата загрееше и на по-високи обороти.
Публикувано: 23 яну 2008, 17:38
от madboy
Някой части е хубаво да се взимат оригинални по възможност, особено този тампон. Самата му смяна си е доста трудоемка.