Страница 1 от 1
Парно на Ескорт 89год.
Публикувано: 21 яну 2008, 22:51
от mcdilan
Значи смених му термостата и двигателя си загрява нормално, но като включа парното на 2-3 степен и двигателя се охлажда много бързо. От какво ли е този проблем. ПОМАГАЙТЕ!!!
Re: Парно на Ескорт 89год.
Публикувано: 21 яну 2008, 22:59
от paci
mcdilan написа: но като включа парното на 2-3 степен
Не ли с плавен преход от топло към студено и обратното?
Кви са тия 2-ра 3-та степени ?
Публикувано: 21 яну 2008, 23:15
от mcdilan
Че има плавен преход има... ама има и 3 степени за сила на парното!
На 3-тата степен на парното стрелката на темп. на двиг. пада под нормала...
Публикувано: 21 яну 2008, 23:18
от paci
mcdilan написа: ...
Степените са ти за вентилатора!
Вентилатора лятото служи за разхлаждане. Гледай така както ги слагаш под едно название да не си пуснеш лятото парното че моеш да пукясаш.
Публикувано: 22 яну 2008, 00:01
от mcdilan
Добре де значи като включа вентилатора на 3-та степен и ми изтива двигателя. Защо така?
Публикувано: 22 яну 2008, 13:24
от owen
Колега и на мен ми изтива така само че въпроса е при какво натоварване на мотора?Примерно: спускам се от Мальовица надолу и мотора не се натоварва и изтива.При изкачване е друго тогава грее.Въпроса е в това че при мен когато се стопли кабината 3 скорост на вентилатора не се използва щото ще стане много топло,направо жега.При мен първа скорост на вентилатора е достатъчна за достигане на нормална температура в купето,независимо от тази отвън.
Публикувано: 22 яну 2008, 15:59
от mcdilan
Ами при мен изтива доста бързо .Последното каране беше 7-8клм само равен път колата си загря нормално и след като пусна вентилатора на 2-ра степен изтина двигателя (падна под нормала) При 80-90км/ч става всичко. При 1-ва степен не изтива в двигателя, но при -5,6 на вънка не става топло само на 1-ва степен в купето. От какво ще е това??? Не би трябвало да е така!!!

даже и рима има.
Публикувано: 22 яну 2008, 21:43
от owen
Подозирам други две възможности в твоя случай:
-не затваря добре термостата.Когато двигателя не е достигнал нормална работна температура радиатора трябва да е студен и кръга да е затворен от термостата.При работа на място пипни радиатора и виж дали се стопля.По тая причина и аз сменях термостат.Не ми затваряше плътно и отчитах ниска температура на двигателя при нормално натоварване.
-невярно работещ уред на таблото.Има и такива случаи.Ти си сменял скоро термостата и се предполага че работи добре.
Публикувано: 23 яну 2008, 07:53
от mcdilan
Хм... Нов 1 седм. термостат. Значи и аз това направих, още при незаглял двигател маркуча към радиатора беше топъл, мда. А ся си мисля дали е възможно термостата да се е преебал заради антифриза който е същия, не го смених щото ми се стори чист, Зелен на цвят сигорно е някъв немски, макар че не е сменян от 8-9 год

Възможно ли е от него да се е преебал толкова бързо!?
Публикувано: 23 яну 2008, 10:13
от milenskior
Някъде във форума имаше тема със заглавие нещо от рода "Не грее CVH-a". Та в тая тема се обяснява от какво идват проблемите. Незнам твоя двигател дали е такъв, но моя е такъв и аз имах точно такива проблеми. Слагам нов термостат, паля и започва да ми загрява и радятора.
Проблема не е в термостата, а в една съчма, която обезвъздушава системата. При мен тя липсваше и през един отвор постоянно циркулира вода и през големия кръг.
Решението е доста скъпо, тъй като трябва да се купи целия корпус, който държи термостата, защото съчмата е там. Аз си реших проблема по друг начин, като запуших твора, но сега ако точа антифриза обезвъздушавам системата от маркучите на авт. смукач, защото те се явяват най-високата точка.
Има един човек, който си е решил проблема много елегантно, като е ползвал някаква изкуствена перла от на жена си бижутата, но аз като не съм женен какво да правя.
Публикувано: 23 яну 2008, 10:26
от mcdilan
Първо ще точа антифриза да разбера дали термостата е здрав. Мисля че се сещам за кой отвор става въпрос. Ако е тва което си мисля би трябвало да се пада отгоре самия термостат и отива в казанчето с антивриз, от там трябва да връща антифриз и не мисля че е правилно да се запушва. Но пък от друга страна има връзка с радиатора...оф незнам незнам за кво ста бъпрос хич> двигателя ми е 1.3 бензин