Смяна на пластмасов с алуминиев колектор

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
garfild
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 05 май 2005, 03:53
Модел на автомобила: sofia
Местоположение: Mondeo
Status: Извън линия

Смяна на пластмасов с алуминиев колектор

Мнение от garfild » 01 юли 2005, 04:08

Здравейте. Скоро си купих Ескорт 1.8 16v/96 г. и когато се заех да му слагам газ, разбрах за проблема с пластмасовия колектор. Интересува ме, дали може да се намери същия, но алуминиев или там от какъвто метал се прави. Някой сменял ли е такъв и евентуално от къде и за колко пари го взе. Благодаря ви предварително за отговорите!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 01 юли 2005, 20:41

По принцип казват, че може :roll: Аз обаче не съм правил такава смяна, аз съм си с метални :) До колкото знам по двигателите ни няма разлика, но е хубаво да каже някой който е сигурен :oops:

Adrian
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 27 ное 2004, 11:18
Модел на автомобила: София
Местоположение: Escort MK5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Adrian » 02 юли 2005, 12:10

Водят се различни поколения Затеци....има някакви разлики, но колко съществени..... 8)
*00143* "92 Ford Escort 1,8 16v

Ford_D
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 08 фев 2005, 12:33
Модел на автомобила: Focus MK2 '08, 1.6i (100hp)
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Ford_D » 02 юли 2005, 20:10

garfild, може ли да те питам, газов инжекцион ли слагаш или обикновена газова за инжекция?
И друго: защо всички казват че е лошо да си с пластмасови колектори, при положение, че при гърмеж тези пластмасовите може да се пръснат но така ще спасиш дебитомера, докато при металните няма такова положение - директно заминава доста по-скъпата част. И освен това на пластмасовите не може ли да се изреже място за т.нар. "кихалка" или предпазна клапа?

Adrian
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 27 ное 2004, 11:18
Модел на автомобила: София
Местоположение: Escort MK5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Adrian » 02 юли 2005, 21:52

Предпазната клапа се прави на пластмасата, която свързва колекторите с въздушнитя филтър.... :wink:
*00143* "92 Ford Escort 1,8 16v

garfild
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 05 май 2005, 03:53
Модел на автомобила: sofia
Местоположение: Mondeo
Status: Извън линия

Мнение от garfild » 03 юли 2005, 00:21

Ами питах на поне 6 газаджийници (някои от тях се славят, че били супер реномирани), но всички с изключение на един майстор ми казаха, че не могат и да съм си сложил газов инжекцион. Ама тя колата струва колкото два такива - много ми е. Ако колекторът беше метален, всички бяха навити. А и не съм сигурен, че дебитомер е по-скъпо от колектор. Та този майстор дето е навит е правил мондеото на мой познат преди около година, с предпазна клапа на всеки ръкав на колектора и до тук няма грижи. Гърмяло е мондеото 2-3 пъти, но без поражения. Майсторът обаче ми наговори доста "но" и каза, че при мен е още по-трудно отколкото на мондеото, защото коша е много по малък и съответно липсва и достатъчно място. Мисля да му дам да ми я направи, но ми се искаше да чуя мнението и на някой, който е правил газова точно на ескорт като моя. За съжаление до сега не съм намерил такъв човек. Та ако някой знае подходящ газаджия, който не бяга от ескорт с пластмасов колектор, моля да сподели адреса му и впечатления от работата му!

Adrian
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 27 ное 2004, 11:18
Модел на автомобила: София
Местоположение: Escort MK5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Adrian » 03 юли 2005, 01:36

Не е ескорт, но ... .
http://212.36.24.100/forum/viewtopic.php?t=575" onclick="window.open(this.href);return false;
погледни тази тема....
*00143* "92 Ford Escort 1,8 16v

Потребителски аватар
СЕВА
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 04 мар 2005, 18:26
Модел на автомобила: FORD model T 1914
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от СЕВА » 05 юли 2005, 22:56

Няма разлика в колекторите става без проблем но е много трудно да го намериш.
ФОРД КАЧИ СВЕТА НА КОЛЕЛА

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта