Страница 1 от 1
Съединител ?
Публикувано: 17 фев 2008, 09:06
от teodor4o
възможно ли е на стария ми съединител да се накове с керамично
" феродо " с цел по голяма здравина или няма да стане ?
или от къде мога да проверя колко лв. е керамичен ?
преди 10000 км смених съединителя комплект ЛООК и лагера
обаче имам чувството че няма да изкара много мотора е 2.0 - 170 кон. сили .
Публикувано: 17 фев 2008, 14:06
от g.taskov
Може ако демферите т.е. пружините са здрави , но имаш някакъв проблем или е сложено феродо по-тясно за 1.6 или е някъкво менте.
Това което искаш да направиш става в заводски условия с водачи , подложки и преса за точно определено налягане.Иначе този вид дискове са много крехки.
Публикувано: 17 фев 2008, 18:25
от red
що за двигател е това - снимки, инфо?
Публикувано: 17 фев 2008, 20:44
от paci
Re: Съединител ?
Публикувано: 17 фев 2008, 21:51
от cocoff
teodor4o написа:възможно ли е на стария ми съединител да се накове с керамично
" феродо "
Чувал съм, че не е чак толкова сложно. Метало-керамичното "феродо" е с голяма здравина, износоустойчивост и висок фрикц. коефициент. Не съм виждал "на живо", но според мен, като материал е по-близо до твърдосплавна пластина , отколкото до керамичен съд

Публикувано: 18 фев 2008, 10:04
от teodor4o
а такъв керамичен материал от къде мога да си намеря ?
мисля да направя опит да го накова . ако успея де

Публикувано: 18 фев 2008, 13:33
от cocoff
Само внос
днес снимам гранадата
Публикувано: 18 фев 2008, 16:39
от g.taskov
Колега това се прави само състезателни коли.Този диск ще ти изяде в
буквалния смисъл претискателния диск и маховика.Това не се прави на турестически модел автомобили.По този начин се правят спирачките на самолетите но технологията е почти същата.Навремето
пигодих плочки от металокерамика на москвича и за 5000 км.от дисковете не остана нищо.Но ти решаваш какво ще правиш.Ако сменяш често съеденител промени карането или сложи коректен.
За 1.6 слагат тесни за 1.8 и 2.0 широки усилени въпреки че всичките са взаимо заменяеми.Има разлика в дияметрите и съответно в претискателната площ.Не те съветвам да правиш този екперимент !
.
Публикувано: 18 фев 2008, 20:51
от teodor4o
да благодаря за информацията , аз разпитах няколко познати из стара загора и те ми казаха същото , и просто ми беше много интересно .
тази тема
аз сега съм съединител ма Лоок нямам никакви забележки просто когато я настъпя от място колата и направо замирисва на феродо и гуми в купето ( щото кракът ми е тежък ) иначе при нормална работа на колата нямам такива оплаквания , но моторът е подобрен и за това мисля че става така .
исках да си направя експеримент с старият съединител обаче навсякъде ме по съветваха да не го правя и че няма да стане .

Публикувано: 18 фев 2008, 21:44
от teodor4o
еи това е стария , гледаите колеги феродото от едната страна направо липсва

а хидро лагерчето хич го нямаше