Страница 1 от 1
проблем с подкачване на масло след смяната му
Публикувано: 18 фев 2008, 12:50
от venom4o
Карах със гадно масло 1500-2000км само за разработката му.. Смених го .. То беше адски гъсно като мед е ..Мисля ,че е М10Д ...както и да е.. маслената помпа я купих 2-ра ръка от скорпио и нямаше ядове със нея.. НО откакто сложих нормално си Ac Delco 15W40 и сутрин при палене или попринцип като истне колата не подкачва масло - тропа мотора и свети лампата.. Форсирам го и се оправя ,но понякога не се оправя ,но много рядко! Възможно ли е и на тази помпа да и е изпушил клапанът регулиращ налягането на маслото?И защо след смяната на маслото? Или просто е много студено и е нормално да го прави това? Не е нормално определено.. Май ми даде друг маслен филтър.. моят е къс е дебел а този е дълъг и тънък.. данеби да пълни по бавно филтъра и на това да се дължи?По думите на ония - аа с филтъра няма проблеми ще си работи .. абе що им се вързах въобще....

Публикувано: 18 фев 2008, 18:36
от g.taskov
Колегане вярвам да е заминал клапана по твойте обяснения, той служи да дава маслото на бай- пас като по този начин разтоварва помпата.По-вероятно е датчика за маслото да се е запушил от първото масло.Свали го измий го с бензин хубаво ,но не бъркай с твърди предмети вътре.
Аз имах такъв случAй и се наложи да промия мотора.
Публикувано: 18 фев 2008, 20:03
от Атанас
Филтъра трябва да има клапан, който да задържа маслото в него и да го държи пълен. Преди много години бях попаднал на кофти филтър, на който не му работеше (или изобщо го нямаше) клапана. На всяко палене трябваше да чакам по няколко секунди да се напълни с масло
Публикувано: 18 фев 2008, 20:16
от isoiso
Измери си налягането на маслото на празен ход с манометър, може помпата ти да е сдала багажа и ще си отвориш голяма беля. Не е нито от маслото нито от филтъра, абе голяма работа ще си отвориш ако караш така.

Публикувано: 18 фев 2008, 22:51
от venom4o
Датчика си отчита.. проблема се явава във първоначалното палене само..