тече та се къса

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
SHUTS
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 10 дек 2007, 23:18
Модел на автомобила: Escort 91D
Status: Извън линия

тече та се къса

Мнение от SHUTS » 29 фев 2008, 22:57

колеги някои може ли да помогне че ша се побъркам вече значи тече ми маслото форда е 1.8 Diesel от 91 преди течеше известно количество смених гарнитурата на капака и теча намаля значително но все пак капеше преди 2 дена смених масло и филтър и започна да капе като душ като го наляха новото дойде малко над маха на клечката тая вечер е на половината между средата и минимума

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 29 фев 2008, 23:25

Какво се иска от нас?

SHUTS
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 10 дек 2007, 23:18
Модел на автомобила: Escort 91D
Status: Извън линия

Мнение от SHUTS » 29 фев 2008, 23:27

защо според вас почна датече повече

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 29 фев 2008, 23:30

От къде ?

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 02 мар 2008, 22:07

Огледай добре от къде точно тече и кога теча се усилва - при изгасен двг или при рабатещ!

Значи: 1.губи масло, когато двг. работи? ; 2.губи масло и когато двг е изгасен?

при 1. най-вероятно от семеринга на коляновия вал, от разпред вал или от гарнитурата на главата, от гарнитурата на капака на главата, от масления филтър, от гарнитурата на картера или от пробката

обаче при 2. от пробката или от гарнитурата на картера!!! Ако тече от гарнитурата на картера - то ще изтече до нейното ниво и после ще спре! Но ако тече от пробката - ще изтече до последната капка /много опасно/!

Много често с времето се прокъсва пробката /от пренатегане/ и започва да тече /не самия болт, а около резбата/!

Ако е от пробката - друг картер или заварка!

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

Re: тече та се къса

Мнение от ivo_63 » 11 мар 2008, 08:50

във връзка с това напомням ви, ако не ви свидят 3 лв - на всеки максимум 2 смени на масло сменяйте болта на пробката - 3 кинта е - има дифтунка на него - гумено.метална , която се смачква при натягането/тово е целта и/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 39 госта