Скъса се ремъка

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Скъса се ремъка

Мнение от ewgeny » 01 мар 2008, 10:05

*00101*
Още не съм събрал смелост да отворя двигателя.
Някой на сиера късал ли е ремък?
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
b2d
потребител
потребител
Мнения: 527
Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Мнение от b2d » 01 мар 2008, 14:40

А как разбра, че е точно това, а не нещо друго? Да не е провиснал под купето?

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 01 мар 2008, 14:45

НЕ ГО ОТВАРЯЙ... Купи си ремък 18 лева е... Дай на белези и пали. ОНС не засичат клапани! Пробвай нищо не губиш!
Белезите са следните: На разпределителния вал на колелото между спиците се гледа.. ламарината зад колелото е изрязана една стрелка а ,на главата има една точка. Долу коляновия вал на шабата има резки , а стреката е на блока един ръб! В краен случай казвай да пращам снимки! НЕ се ядосвай най вероятно нищо му няма!

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Sasho85 » 01 мар 2008, 15:57

И според мен по-добре не го отваряй. Мисля че нищо му няма. Може като сложиш новия ремък да отвориш капачката от където се налива маслото и да завъртиш двигателя на ръка за да видиш дали се движат кобиличките (90% ще се движат).
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 01 мар 2008, 16:16

Много ви благодаря за надеждата. Вече даже звънях да питам за ДВГ от сиера ДОХЦ 2.0. Ако моя трябва де сменят бутала и т.н., направо ще го хвърля.
Но дано му няма нищо.
А как разбра, че е точно това, а не нещо друго? Да не е провиснал под купето?
Е, капака все пак го махнах веднага, и извадих ремъка.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

ValeriNikolov
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 08 фев 2008, 20:47
Модел на автомобила: opel kadett
Status: Извън линия

Мнение от ValeriNikolov » 01 мар 2008, 23:44

Премери с луфтомер луфта между разпределителния вал и повдигачите и ще те ти стане ясно дали има интервенции.
Ако пробваш с новия ремък без да отваряш мотора, сложи ремъка, вдигни едната страна на крик, включи на скорост и върти вдигната гума, ако се върти без да проблеми значи всичко си е ок ;)

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 02 мар 2008, 16:50

В големите книги пише че след скъсване на ремък, няма да има засичане, което е превъзходна новина. Определено съм вече оптимист. А според мен проверка дали има скапване в двигателя, най-лесно се прави като се сложи новия ремък, веднага на място да се провери компресията на всеки цилиндър, без да се пали колата, разбира се - само на стартер.
Като сложа ремъка ще пиша как е ситуацията.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 02 мар 2008, 17:14

Като го сложиш превърти на ръка най-добре и на стартер може да изкривиш клапан :roll:

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 02 мар 2008, 21:37

Спокойно, 1.6 ОНС не набива клапани при скъсване на ангренаж!

Купи си нов ремък, закарай я на майстор и вс. е о`к /но майстора трябва да е добър, че ако не са били добре засечени белезите после трудно пали/!

Преди около 5 години баща ми скъса ангренажа на старата си Сиера 1.6 ОНС и понеже същия бе нов /на по-малко от 10 000км/ въобще не мислехме, че е от него /то просто колата угасна/, бая въртяхме на стартер, даже я дърпах сериозно в опит да я стартираме и не, та не - като видях, че е скъсан ангренажа направо изтръпнах!!!! Но сложихме нов ангренаж и всичко си беше наред!

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 04 мар 2008, 16:33

*00940* *00134* *00133* *00110* :drink:
Sierra Forever!!!!!!!!!!!
Желязна работа!
Вчера 03.03 около 22:30 в района на Варненския квартал "Левски", беше забелязана ударна група от 3 лица от български произход, да сменя ангренажен ремък на Форд Сиера със Р.Н. Н 4044 АМ, групата разполагала със пълен арсенал от инструменти. След кратко чудене, същата група прибегнала към дейстивие за вдъхване на втори живот на съответния форд, което противоречи на правилата при скъсан ремък, чл. 43 ал. 3 от "Закон за ремонт на автомобили". Въпреки забраната, лицата прибегнали към дествието с умисъл МПС-то, да работи. Към 22:40, една от шайбите, а именно тази към коляновия вал, оказала съпротива, поради което се наложило прилагане на похвата "техническо почукване" със специално техчиско средство чук. След кратка акция, и събуждане на живущите, лицето Е.К. изгубва контрол върху нервите си и нанася решаващ удар върхо шайбата. Загуби няма. Във 23:25 новия ремък е монтиран, решаващото запалване е успешно. Следва голямото черпене.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
b2d
потребител
потребител
Мнения: 527
Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
Местоположение: гр.София
Status: Извън линия

Мнение от b2d » 04 мар 2008, 18:15

ewgeny написа:*00940* *00134* *00133* *00110* :drink:
Sierra Forever!!!!!!!!!!!
Желязна работа!
Вчера 03.03 около 22:30 в района на Варненския квартал "Левски", беше забелязана ударна група от 3 лица от български произход, да сменя ангренажен ремък на Форд Сиера със Р.Н. Н 4044 АМ, групата разполагала със пълен арсенал от инструменти. След кратко чудене, същата група прибегнала към дейстивие за вдъхване на втори живот на съответния форд, което противоречи на правилата при скъсан ремък, чл. 43 ал. 3 от "Закон за ремонт на автомобили". Въпреки забраната, лицата прибегнали към дествието с умисъл МПС-то, да работи. Към 22:40, една от шайбите, а именно тази към коляновия вал, оказала съпротива, поради което се наложило прилагане на похвата "техническо почукване" със специално техчиско средство чук. След кратка акция, и събуждане на живущите, лицето Е.К. изгубва контрол върху нервите си и нанася решаващ удар върхо шайбата. Загуби няма. Във 23:25 новия ремък е монтиран, решаващото запалване е успешно. Следва голямото черпене.
Тцар... Само как го е описал :!: Дано нямаш повече такива преживявания в живота си, че като гледам си бил примрял образно написано/казано :) Жив е той там на балканО, не лежи, не пъшка, а се форсира мъжката... И името бе СИеррА :P
Изображение
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 127 госта