Скъса се ремъка
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Скъса се ремъка
Още не съм събрал смелост да отворя двигателя.
Някой на сиера късал ли е ремък?
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
НЕ ГО ОТВАРЯЙ... Купи си ремък 18 лева е... Дай на белези и пали. ОНС не засичат клапани! Пробвай нищо не губиш!
Белезите са следните: На разпределителния вал на колелото между спиците се гледа.. ламарината зад колелото е изрязана една стрелка а ,на главата има една точка. Долу коляновия вал на шабата има резки , а стреката е на блока един ръб! В краен случай казвай да пращам снимки! НЕ се ядосвай най вероятно нищо му няма!
Белезите са следните: На разпределителния вал на колелото между спиците се гледа.. ламарината зад колелото е изрязана една стрелка а ,на главата има една точка. Долу коляновия вал на шабата има резки , а стреката е на блока един ръб! В краен случай казвай да пращам снимки! НЕ се ядосвай най вероятно нищо му няма!
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
И според мен по-добре не го отваряй. Мисля че нищо му няма. Може като сложиш новия ремък да отвориш капачката от където се налива маслото и да завъртиш двигателя на ръка за да видиш дали се движат кобиличките (90% ще се движат).
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100
.........
.........
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Много ви благодаря за надеждата. Вече даже звънях да питам за ДВГ от сиера ДОХЦ 2.0. Ако моя трябва де сменят бутала и т.н., направо ще го хвърля.
Но дано му няма нищо.
Но дано му няма нищо.
Е, капака все пак го махнах веднага, и извадих ремъка.А как разбра, че е точно това, а не нещо друго? Да не е провиснал под купето?
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 08 фев 2008, 20:47
- Модел на автомобила: opel kadett
- Status: Извън линия
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
В големите книги пише че след скъсване на ремък, няма да има засичане, което е превъзходна новина. Определено съм вече оптимист. А според мен проверка дали има скапване в двигателя, най-лесно се прави като се сложи новия ремък, веднага на място да се провери компресията на всеки цилиндър, без да се пали колата, разбира се - само на стартер.
Като сложа ремъка ще пиша как е ситуацията.
Като сложа ремъка ще пиша как е ситуацията.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- Status: Извън линия
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Спокойно, 1.6 ОНС не набива клапани при скъсване на ангренаж!
Купи си нов ремък, закарай я на майстор и вс. е о`к /но майстора трябва да е добър, че ако не са били добре засечени белезите после трудно пали/!
Преди около 5 години баща ми скъса ангренажа на старата си Сиера 1.6 ОНС и понеже същия бе нов /на по-малко от 10 000км/ въобще не мислехме, че е от него /то просто колата угасна/, бая въртяхме на стартер, даже я дърпах сериозно в опит да я стартираме и не, та не - като видях, че е скъсан ангренажа направо изтръпнах!!!! Но сложихме нов ангренаж и всичко си беше наред!
Купи си нов ремък, закарай я на майстор и вс. е о`к /но майстора трябва да е добър, че ако не са били добре засечени белезите после трудно пали/!
Преди около 5 години баща ми скъса ангренажа на старата си Сиера 1.6 ОНС и понеже същия бе нов /на по-малко от 10 000км/ въобще не мислехме, че е от него /то просто колата угасна/, бая въртяхме на стартер, даже я дърпах сериозно в опит да я стартираме и не, та не - като видях, че е скъсан ангренажа направо изтръпнах!!!! Но сложихме нов ангренаж и всичко си беше наред!
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Sierra Forever!!!!!!!!!!!
Желязна работа!
Вчера 03.03 около 22:30 в района на Варненския квартал "Левски", беше забелязана ударна група от 3 лица от български произход, да сменя ангренажен ремък на Форд Сиера със Р.Н. Н 4044 АМ, групата разполагала със пълен арсенал от инструменти. След кратко чудене, същата група прибегнала към дейстивие за вдъхване на втори живот на съответния форд, което противоречи на правилата при скъсан ремък, чл. 43 ал. 3 от "Закон за ремонт на автомобили". Въпреки забраната, лицата прибегнали към дествието с умисъл МПС-то, да работи. Към 22:40, една от шайбите, а именно тази към коляновия вал, оказала съпротива, поради което се наложило прилагане на похвата "техническо почукване" със специално техчиско средство чук. След кратка акция, и събуждане на живущите, лицето Е.К. изгубва контрол върху нервите си и нанася решаващ удар върхо шайбата. Загуби няма. Във 23:25 новия ремък е монтиран, решаващото запалване е успешно. Следва голямото черпене.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- b2d
- потребител
- Мнения: 527
- Регистриран: 25 мар 2007, 19:19
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 / 2002
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Тцар... Само как го е описал Дано нямаш повече такива преживявания в живота си, че като гледам си бил примрял образно написано/казано Жив е той там на балканО, не лежи, не пъшка, а се форсира мъжката... И името бе СИеррАewgeny написа:
Sierra Forever!!!!!!!!!!!
Желязна работа!
Вчера 03.03 около 22:30 в района на Варненския квартал "Левски", беше забелязана ударна група от 3 лица от български произход, да сменя ангренажен ремък на Форд Сиера със Р.Н. Н 4044 АМ, групата разполагала със пълен арсенал от инструменти. След кратко чудене, същата група прибегнала към дейстивие за вдъхване на втори живот на съответния форд, което противоречи на правилата при скъсан ремък, чл. 43 ал. 3 от "Закон за ремонт на автомобили". Въпреки забраната, лицата прибегнали към дествието с умисъл МПС-то, да работи. Към 22:40, една от шайбите, а именно тази към коляновия вал, оказала съпротива, поради което се наложило прилагане на похвата "техническо почукване" със специално техчиско средство чук. След кратка акция, и събуждане на живущите, лицето Е.К. изгубва контрол върху нервите си и нанася решаващ удар върхо шайбата. Загуби няма. Във 23:25 новия ремък е монтиран, решаващото запалване е успешно. Следва голямото черпене.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 127 госта