ЗА ОБОРОТИТЕ НА ПРАЗЕН ХОД
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
ЗА ОБОРОТИТЕ НА ПРАЗЕН ХОД
На Zetec 1,6i 16v
Оборотите на празен ход на място трябва да са 875+/-50. При движение по инерция обаче трябва да са по-високи. Някой може ли да каже - колко. И втори въпрос - според една книга , ако се извади куплунга на датчика за оборотите на празен ход както работи двигателя, те трябва да паднат на 750, а при мен двигателя изгасва. Защо. Някой има ли мнение по темата.
Оборотите на празен ход на място трябва да са 875+/-50. При движение по инерция обаче трябва да са по-високи. Някой може ли да каже - колко. И втори въпрос - според една книга , ако се извади куплунга на датчика за оборотите на празен ход както работи двигателя, те трябва да паднат на 750, а при мен двигателя изгасва. Защо. Някой има ли мнение по темата.
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
По темата
Братле, ако беше толкова елементарно , аз нямаше да си задавам въпроса в този форум. Това е логика която важи за Москвич-а. Истината е че Зетека при движение по инерция поддържа обороти на празен ход по-високи отколкото ако работи на място. И логиката знаеш ли каква е - очаква да включиш на някаква предавка и да не се получи рязък удар на двигателя и на ходовата част. Но както и да е. Ако научиш нещо по въпроса , обади се.
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
По темата
А, това е вече разговор.
И моят Ескорт така го прави (поддържа около 1000 об./мин при движение по инерция) но напоследък прави и изключения - пада на около 800 по инерция, та затова питам за по-подробни впечатления или информация от литература.
И моят Ескорт така го прави (поддържа около 1000 об./мин при движение по инерция) но напоследък прави и изключения - пада на около 800 по инерция, та затова питам за по-подробни впечатления или информация от литература.
- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това дето като натиснете спирачката и ви падат оборотите е заради стоп светлините. Ако имтате и трети стоп става 3х20W=60W почти все едно сте включили фаровете.
А това за оборотите на празен ход при спряло състояние и при движение...не мисля, че е правено с цел. Ако има някаква разлика това ще е от някакви други странични фактори. Едва ли компютърът сам ги вдига когато колата се движи.
А това за оборотите на празен ход при спряло състояние и при движение...не мисля, че е правено с цел. Ако има някаква разлика това ще е от някакви други странични фактори. Едва ли компютърът сам ги вдига когато колата се движи.
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сега да ти отговоря защо оборотите на празен ход докато колата се движи са 1000-1200 - ами защото са нужни по-високи обороти за да може да се поддържа нужното налягане в спирачната/ABS и кормилната уредба за да функционират те безпроблемно когато се наложи да ги използваш.
Компютърът наистина е толкова "умен" за да следи данните и да поддържа по-високи обороти от тези при спряла кола. Границата на оборотите играе от 1000 до 1200 в зависимост от състоянието на сервото, хидравликата и т.н.
А за датчика за оборотите - незнам, до сега не ми се е налагало да го проверявам
Компютърът наистина е толкова "умен" за да следи данните и да поддържа по-високи обороти от тези при спряла кола. Границата на оборотите играе от 1000 до 1200 в зависимост от състоянието на сервото, хидравликата и т.н.
А за датчика за оборотите - незнам, до сега не ми се е налагало да го проверявам
- kalin_kalinov
- потребител
- Мнения: 52
- Регистриран: 09 окт 2005, 11:29
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v EFI 1995
- Местоположение: Dobrich
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравейте
Наистина този въпрос за оборотите на двигателя при Форд Ескорт 16v е съществен.Аз също имам този проблем ,но не знам от какво се обуславя,тъй като по някой път вдига обороти а друг път не.По принцип след запалване оборотите са около 1200 след това падат на 900 ,но защо примерно когато изляза от скорост и оборотите се вдигат на 1500-1800 та понякога и на 2000 никой до сега не е отговорил разумно спрямо наличната литература.Но това според мен не е от компютъра.Или ако е от него то значи компютъра от време на време се сдробва.Ще взема да напиша писмо до производителя или до някой оторизиран сервиз.
Поздрави на всички фенове на марката Форд
Наистина този въпрос за оборотите на двигателя при Форд Ескорт 16v е съществен.Аз също имам този проблем ,но не знам от какво се обуславя,тъй като по някой път вдига обороти а друг път не.По принцип след запалване оборотите са около 1200 след това падат на 900 ,но защо примерно когато изляза от скорост и оборотите се вдигат на 1500-1800 та понякога и на 2000 никой до сега не е отговорил разумно спрямо наличната литература.Но това според мен не е от компютъра.Или ако е от него то значи компютъра от време на време се сдробва.Ще взема да напиша писмо до производителя или до някой оторизиран сервиз.
Поздрави на всички фенове на марката Форд
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Даите да изясним това прави ли го когато караш на газ защото при мен когато карам на газ няма проблем а когато съм на бензин наистина се появява този проблем като изклъча от скорост. отвреме на време. А по въпроса за този датчик погледнете тук http://212.36.24.100/forum/viewtopic.php?t=853" onclick="window.open(this.href);return false; там става въпрос точно за този датчик
-
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ЗА ОБОРОТИТЕ НА ПРАЗЕН ХОД
I az karam escort 1.6 efi,s 8 klapana,moiata kola na prazen hod dyrzi 1000 -1100 oborota ,a kogato e poinercia se ka4vat do 1500,kogato izvadia dat4ika padat pod 900 oborota,mislia 4e tova e normalno za tazi gorivna sistema!]
-
- потребител
- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ЗА ОБОРОТИТЕ НА ПРАЗЕН ХОД
Колега, моля те пиши на кирилица !T punchev написа:I az karam escort 1.6 efi,s 8 klapana,moiata kola na prazen hod dyrzi 1000 -1100 oborota ,a kogato e poinercia se ka4vat do 1500,kogato izvadia dat4ika padat pod 900 oborota,mislia 4e tova e normalno za tazi gorivna sistema!]
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
По темата
Някой може ли да ми каже категорично кой е датчика ми за оборотите на празен ход ( Zetec 1,6i 16v '93). Аз смятам че е този на смукателния колектор (дълъг с три болта) срещу куплунзите на втора и трета инжекция. Но ако е той значи нещо не е наред защото като му извадя куплунга и двигателя изгасва вместо оборотите да паднат малко. Някой колега със същия Escort има ли . Ще съм благодарен за мнение по въпроса.
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
мисля, че е това, което описваш.а за това ,че гасне си мисля че е нормално.клапана за оборотите на празен ход се управлява с електроматнит и като го откачиш просто се затваря и спира притока на въздух.и тогово мотора гасне.на 1.6 CVH мотора при изкл на клапана мотора не гасне, защото там има един бай-пас винт, който пуска по малко въздух.на зетек такъв винт няма.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта