ЗА ОБОРОТИТЕ НА ПРАЗЕН ХОД
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
както казах, CVH мотора не трябва да гасне, заради въпросното винтче.ако зетек-а няма такова нещо е нормално да гасне без въздух. а съм 99.99% сигурен, че няма, защото при него не могат да се регулират оборотите на празен ход. а и щом толкова хора казват, че гасне,а моторите им нямат проблеми...ще пробвам при мен как е - моят мотор засета е перфектен във всяко едно отношение /да чукна на дърво/, така че ако и при мен угасне всичко е ок
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Та за да се оправят оборотите на празен ход, въпросният клапан за празен ход се демонтира, маха му се тази част която е бобината а останала част се накисва във бензин, кореселин или нещо от сорта.
На снимката - клапана е това нещо със синьото етикетче
В едър план:
На втората снимка се виждат двете винтчета който отделят бобината от клапана.
На снимката - клапана е това нещо със синьото етикетче
В едър план:
На втората снимка се виждат двете винтчета който отделят бобината от клапана.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Почти невъзможно е да се ремонтира. Имам такава бобина от 8 клапанов 1.6 EFI двигател, която е изгоряла. Изглежда доста солидна като изработка. Дори да се отвори... ще я пренавиваш ли, как? и после да затваряш... Дълга и широка. По добре си купи твора ръка, че нов клапан (с бобината) от МР е 240 кинта!!! и познат си купи (неразумно!).
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- vlad
- потребител
- Мнения: 646
- Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
- Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да взема и аз да попитам за моите обороти.На празен ход, в движение или не, все си поддържа 750-800,ZETEC 1.8.Много й е раншко на колата да се "разболява" още, ма да не са ми пробутали нещо "недъгаво" по рождение
Последна промяна от vlad на 17 дек 2005, 01:54, променено общо 1 път.
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това е нормалното, същите обороти 750-800, празен ход- когато е в движение и когато не е в движение ги държи и наследника му, DURATEC, 1.6 бензин. "Теста" на празен ход и в движение беше при скорост 50-60 км.vlad написа:Да взема и аз да попитам за моите обороти.На празен ход, в движение или не, все си поддържа 750-800,ZETEC 1.8.Много й е раншко на колата да се "разболява" още, ма да не са ми пробутали нещо "недъгаво" по рождение
ПП Освен, ако не става въпрос за наследствено заболяване:-)
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Ей моля Ви се недейте така да говорите коли набор 2003-2005 им е много рано да се разболяват. Пожалете ни нас с дъртите коли, че съвсем ще ни отчаяте.Polly написа:Това е нормалното, същите обороти 750-800, празен ход- когато е в движение и когато не е в движение ги държи и наследника му, DURATEC, 1.6 бензин. "Теста" на празен ход и в движение беше при скорост 50-60 км.vlad написа:Да взема и аз да попитам за моите обороти.На празен ход, в движение или не, все си поддържа 750-800,ZETEC 1.8.Много й е раншко на колата да се "разболява" още, ма да не са ми пробутали нещо "недъгаво" по рождение
ПП Освен, ако не става въпрос за наследствено заболяване:-)
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
и при 1.6 фокус беше така, може би имаше съвсееем леко покачване на оборотите на празех ход в движение, но макс 50 оборота.може би новите коли са с усъвършенствани системи/хидравлика на волана,спирачен усилвател/ и нямат нужда от по-високи обороти в движение.на фокуса дори при празен ход му светеха по-слабо фаровете /както и на други нови коли/....
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 11 дек 2005, 15:05
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Момчета карам Форд Мондео 2.0 16V. Оборотите на двигател изключен от скорост в движение са по високи (така трябва)! Наистина както казаха някои колеги това нещо се прави умишлено (незнам дали заради сервото и ABS или очаква нещо ДВГ) ама така трябва да е споко!!! Не съм 100% сигурен ама тва се прави от разходомера на въздух след филтъра, който отчита движение на автомобила и държи по високи обороти! При натискане на спирачка и заставането на място на автомобила оборотите падат веднага! Интересувал съм се учил съм го даже в даскало и наистина е така!!! Не се притеснявайте за това нормално е!!!
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз пък съм 100% сигурен че се прави с помощта на VSS (Vehicle Speed sensor) - на старите коли (като моята) се намира на скоростната кутия, където излиза жилото за километража - датчика е с 3 кабела и е индуктивен. На новите коли незнам точно къде се намира (и как работи), но той е "виновен" да работи така двигателя.SBobi написа:Не съм 100% сигурен ама тва се прави от разходомера на въздух след филтъра, който отчита движение на автомобила и държи по високи обороти! При натискане на спирачка и заставането на място на автомобила оборотите падат веднага! Интересувал съм се учил съм го даже в даскало и наистина е така!!! Не се притеснявайте за това нормално е!!!
А че е нормално - нормално е!
Последна промяна от disc на 14 дек 2005, 17:27, променено общо 1 път.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря.eleena написа:...
Реално ТОЧНО по този начин не може да се измери скоростта, заради самата скоростна кутия - датчика е на диференциала, но и ECU-то (компютъра) не го интересува точната скорост на автомобила.
След този датчик (VSS) следва frequency to voltage converter и ако ECU-то "вижда" да кажем 4.5V значи трябва да поддържа 900 rpm на празен ход, но ако виждаа 0V (колата е спяла) трябва да поддържа 800 rpm. Иначе казано - всичко различно и по-високо от 3V (да кажем че при скорост над 20 км/ч. изхода от VSS е 3V) кара ECU-то да поддържа fast idle speed.
Споменатите по-горе цифри са съвсем случаини, за онагледяване принципа на действие.
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 118 госта