Страница 1 от 1
Добавки за масло - "За" и "Против"
Публикувано: 29 мар 2008, 11:43
от paczo911
Здравейте, колеги!
Тъй като скоро ми предстои смяна на маслото на моята Фиеста Мк3 1.1 карбуратор, се чудя дали при смяната на маслото да не сложа и някоя добавка, която да направи работата на мотора малко по-добра. Чел съм добри отзиви за т.нар. "Универсален модификатор", но съм сигурен че има много други продукти с подобно действие.
Та въпросът ми е, положително ли ще бъде за работата на двигателя, заедно с новото масло, да сложа и добавка като "Универсален модификатор", и каква добавка би била най-добра за такава старичка Фиеста?

Също така ми е интересно какви добавки използват тези от вас, които употребяват такива продукти?
Благодаря предварително!
Re: Добавки за масло - "За" и "Против"
Публикувано: 29 мар 2008, 16:58
от Peshe
Никога и в никакъв случай не използвай добавки!
Re: Добавки за масло - "За" и "Против"
Публикувано: 30 мар 2008, 23:46
от cocoff
Тази е поне петата тема за добавки...
Стига да са качествени и точно дозирани-слагай смело. Добавките са тези, които отличават качествените масла от останалите. Само дето с добри добавки ще ти излезе по-скъпо от готово марково масло. Ако пък двигателят е тръгнал - добавките са с много краткотраен ефект.
Re: Добавки за масло - "За" и "Против"
Публикувано: 31 мар 2008, 10:36
от kriviq
здравейте , колеги!
Думата за тези добавки в маслото, имаше доста подробно написано във руският сайт , но сега не успях да го намеря къде е, та да го прочетат и тези дето сне са го чели.Горе долу логиката е такава, ако беше необходимо фирмите дето произвеждат масла щяха да го слагат в маслото, като се замисля едниствено май Лъки моли прави масла и добавки за тях, другите производители на масла май не ги произвеждат, така че мисля че не правилно да са слагат.
Следващато е именно за този Универсалнии модификатор.Преди години карах Сиера 1,8 ТД и щото усещах че двигателят заминава, не е спирал да пали на студа, една есен след продължително ровене в нета и разговори със познати работили преди време при военните, където се ползвали и преди, решх да го сложа.Сложих го покарах доста време, но не и тези километри дето ги пишеше на кутията и след една смяна на антифриз и мерене на компресия, двигателят изчука...на празен ход добре..тръгнеш ли рязко металическо чукане...и след едно форсиране запалване на двигателят на масло...ужас...ключа за запалването изключен,гайките на дюзите отвити...оборотите на 4 000 ...така се притесних че даже не се сетих на ръчна да включа на скорост че да я изгася...както и да е..стигна се до основен ремонт..масленият сегмент на четвърти цилиндър на парчета,блока на същият цилиндър издълбан буталото със озгорели краища и т.н.
След още ровене в нега намирам този руският сайт и се оказва че присадките дори и тази руската влошават мазането на цилиндъра и сегементите започват да работят в по тежки условия и масленият е най крехък и по тази причина се беше счупил със всичките му там последствия.
А сега за колега Ицко 82 или кака се изписваше там на латиница не знам...във едната тема Мондеото му гори 3,8 на сто нафта, а във следващата тема ще прави основен ремонт на двигателя...ама нейсе..младо момчеможе и да послъгва малко