Запушен карбуратор?
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 09 фев 2005, 09:34
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 SX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Запушен карбуратор?
От известно време насам Фиестичката(1.1 92г) ми прави разни номера. Предполагам че и се е позапушил карбуратора. Има ли начин да позная дали наистина ми е запушен карбуратора или източника на проблеми е другаде?
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 09 фев 2005, 09:34
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 SX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Номерата са следните: сутрин ако не съм опънал смукач като натисна газта не двигателя не реагира докато не отвори втората клапа и тогава литва. като позагрее се усеща същия ефект но по-слабо. Сега само за тва се сещам, но редовно си ги прави такива подобни. Преди време ми се беше запушила бензиновата помпа. Обясни с две приказки или дай линк къде да прочета как се отпушва карбуратора.
- Щ-304
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 16 яну 2005, 22:24
- Модел на автомобила: SIERRA 1.8, CVH, Ghia
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Купуваш си спрей за почистване на карбуратори,махаш въздушния филтър, палиш двигателя, форсираш и пръскаш със спрея в камерите. След малко пак и пак..swetul4o написа:Обясни с две приказки или дай линк къде да прочета как се отпушва карбуратора.
Каква марка ти е карбуратора?
Последна промяна от Щ-304 на 25 мар 2005, 09:55, променено общо 1 път.
- Щ-304
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 16 яну 2005, 22:24
- Модел на автомобила: SIERRA 1.8, CVH, Ghia
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
От личен опит:swetul4o написа:Weber (2V) TLDM. Това е карбуратора!
Като двигателя прекъсва по време на движение, не реагира на педала на газта, глъхне като че ли е свършил бензина, тогава може да се мисли и за проблем и в карба. Ми почистване на резервоара му, игления жигльор, продухване и на другите жигльори. Проверка да не засмукма въздух между дъното му и смукателния колектор-гарнитурата, проверка на въздушния филтър..
А схема на карбуратора съм дал в сайта на Сиеррата, 100% я има и на други места в нета-ако искаш да го разглобиш цялостно де.
Последна промяна от Щ-304 на 25 мар 2005, 09:56, променено общо 1 път.
- Щ-304
- потребител
- Мнения: 165
- Регистриран: 16 яну 2005, 22:24
- Модел на автомобила: SIERRA 1.8, CVH, Ghia
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Спрей почистване карбуратор,290gr (Sega)
Или препарат за почистване на карбуратор LIQUE MOLY, 300гр, 7.19 лв. в Била.
Или препарат за почистване на карбуратор LIQUE MOLY, 300гр, 7.19 лв. в Била.
Последна промяна от Щ-304 на 25 мар 2005, 14:49, променено общо 1 път.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колега, щом караш на газ...направо преминавай към следващата стъпка, спрей няма да ти помогне. При работа на газ карба остава сух (иначе дензина се плицика из него). Това води до спичане и изсъхване на жигльорите, мембраните, както и как да го кажа...клеясване на поплавъка - оттам и лоша работа на бензин.swetul4o написа:Споменатите от теб симптоми са налице при мен. Най-ясно изразени са когато колата работи на бензин (защтото имам и газ) и е сравнително студена.
Така, че намери малко време, свали си карба, внимателно го разглоби и продухай жигльорите, доколкото си спомням трябва да се смени и една мембранка...и можеш да го оставиш да се изкисне една вечер в бензин, корселин или примерно-оцет. После подсушаване, сглобяваш и пей сърце. Ако пък жигльорите са в мн.лошо състояние - продават нови...
Успех!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Настройка е силно казано. Доколкото си спомням всичко се стяга добре, единствено може да се коригира положението на поплавъка, а чрез жилата - отварянето на клапите. Евентуално след това може да се направи настройка, но на предварението (чрез делкото).swetul4o написа:А след като се изчисти карбуратора не трбва ли да се центрова (донастрой)? Знам че карбураторите са доста капризни в това отношение!
Ако искаш, на първо време махни филтъра и погледни дали имаш достъп (с много къса отвертка) до жигльорите. Отвий ги, накисни ги добре, огледай им отворите, почисти ги механично (примерно със зъболекарски конец или нещо пдобно. После проследи по кои канали в корпуса на карба идва горивото и...духай, ако пък имаш добра помпа с подходящ накрайник - още по-добре. Погледни и почисти добре казанчето и поплавъка. Отстрани на корпуса трябва да има едно оширение с винтчета (поне на ладата ми беше така) - там влизаше май горивопровода. Като се развият болчетата внимателно - има гарнитурка и една мембрана - възможно е да е мръсна, скъсана или много твърда - може да се сменя. Затваряш внимателно по обратния път като внимаваш с гарнитурките. След това упражнение би трябвало да имаш ефект.
А, проверка да не ти взема въздух отнякъде (заминала гарнитура) - като свалиш филтъра, на свободен ход си слагаш ръката върху карба (запушваш дупките замалко) - ако всичко е ОК би трябвало да се помъчи или направо да загасне, същото правиш и на по-високи обороти. Ако пък запушването не оказва голямо влияние на работата на двигателя - значи карба взема отдругаде въздух. Почваш да търсиш откъде! Малко дълго, ама надявам се да ти е от полза!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ако пък искаш...
...да си намалиш разхода на бензинец - виж номера на жигльора в първа камера (ниските обороти) и си вземи (може да го направи и познат добър стругар) по-малък т.е. с по-малко сечение на отвора. Същото може да се направи и с другия. Гарантирана икономия, но естествено за сметка на динамиката
-
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 09 фев 2005, 09:34
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 SX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Тази сутрин ходих в Мото Пфое в Младост все пак да ми направят една диагностика на двигателчето да видим как е положението! Оказа се че на смукача едно уплътнение си е заминало и смуче въздух от там (Choke pull-down diaphragm assembly в Haynes- незнам на български как е )! Понеже те нямаха в наличност ме накараха да ида до "симеон" да намеря същото. Но след като влязох във всеки един магазим се оказа че такова животно няма никъде. Върнах се в мото пфое и ми сглобиха карба със старото, за което ми взеха 68 лв. (обирджииство)! Като ми обещаха че като си намеря сте ми го сменят само за 6лв. Къде мога да намеря такова? Карба е Weber TLDM.
p.s. Аман от майстори и сервизи. В мото пфое висях 5 часа и накрая пак си имам проблема и съм с 68лв по-малко.
p.s. Аман от майстори и сервизи. В мото пфое висях 5 часа и накрая пак си имам проблема и съм с 68лв по-малко.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
А провери ли във...
...магазина Моторкрафт на Димитър петков и Симеон (блока срещу цветята)?
А какво представлява това уплътнение и не може ли да се направи?
А какво представлява това уплътнение и не може ли да се направи?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 33 госта