Фиеста не пали

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
iwwo
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 03 окт 2005, 16:53
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 mi
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Фиеста не пали

Мнение от iwwo » 17 апр 2008, 17:18

Фиестата е 1.1 ми '92. Досега не съм имал проблеми с паленето. Проблема се появи след като не я бях карал около седмица. Върти, но не пали. Колата е с агу, не пали нито на бензин нито на газ. Зареждах скоро акумулатора и забелязах че клемите са се окислисли доста оттогава. Изчистих ги - колата кихна два три пъти но не запали. Бензиновата помпа не се чува, а досега си беше наред. Мисля, че до двигателя не достига нито бензин, нито газ. Със сигурност ще я дърпам до сервиз, но ми се иска каквото мога, да опитам на място, така че ако някой може да даде съвет ще се радвам да го чуя.

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от Edinuser » 17 апр 2008, 19:05

Ами като за начало си провери бушоните - щом казваш че не работи бензиновата помпа.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от Любо » 17 апр 2008, 21:08

Казваш, че и на газ не иска да запали? Тъп въпрос - газ имаш ли в бутилката?
Като провериш бущоните. Провери и релето на помпата. После провери имаш ли искра на свещите.

iwwo
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 03 окт 2005, 16:53
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 mi
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от iwwo » 18 апр 2008, 15:34

Въпросът за газта хич не е тъп :D , ама първо това проверих. Бушоните и те са ок. Ще проверя релето на помпата, но тя и да не е наред защо не пали на газ... чудя се може ли да е задръстен някъде инжекциона или каквото е там. Ако беше карбуратор ясно - свалям, мия търкам и тн, но тук не ми е много ясна ситуацията. Утре ще проверя свещи и кабели и ако не стане нищо ще я гледа майстор. Благодаря за съветите.

Потребителски аватар
hrisko_1987
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 21 мар 2007, 09:10
Модел на автомобила: FORD
Status: Извън линия

6те запали

Мнение от hrisko_1987 » 18 апр 2008, 22:31

Има една изгьзица във фиестата, авариен прекъсвач на тока към горивната помпа при удар. Представлява една черна кутиика с две жици-едната влиза в кутията, другата излиза от нея. Режеш ги и двете от кутията и ги връзваш на късо. Вече няма как да не запали *00935* Тази кутия се намира от вьтрешната страна на предния калник, мисля че беше десния, ама не сьм 100% сигурен. Смъкни кората в купето отвътре на калника и ще намериш тази кутия. И при мен се беше получило така, бензин да те удави, ток да те убие, ама не пали *00101* 3 км я теглихме с и пак не запали *0032* накрая отидох при кварталния жичкаджия и той яко се посмя :D

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от cocoff » 21 апр 2008, 10:27

И откъде, бе, шуменски, "бензин да те удави" щом е прекъснато захранването на бенз. помпа?
Прекалено много народ се опече напоследък, та, лично за мен, съветът ти е леееко безумен!
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
hrisko_1987
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 21 мар 2007, 09:10
Модел на автомобила: FORD
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от hrisko_1987 » 22 апр 2008, 12:31

в РЕЗЕРВОАРА бе софииски, там се налива бензина, ако трьгнеш да се давиш да знаеШ =)): много си пекан ти, ама на мокра слама =)): =)):

Потребителски аватар
hrisko_1987
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 21 мар 2007, 09:10
Модел на автомобила: FORD
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от hrisko_1987 » 22 апр 2008, 12:59

утре ще ти кача и снимки да се доопечеш по темата, че много станахме безумците, малко останахте квалифицираните инженери по супер сложно технически устроения суперкар фиеста :lol: =D>:

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от The seven » 22 апр 2008, 13:34

hrisko_1987 написа:утре ще ти кача и снимки да се доопечеш по темата, че много станахме безумците, малко останахте квалифицираните инженери по супер сложно технически устроения суперкар фиеста :lol: =D>:
Колега не си открил топлата вода с въпросният прекъсвач. Ако поровиш из форума ще намериш. И не е само при фиестата.

ПП Как стигна до извода че проблема на колегата е заключен във въпросният прекъсвач ?
Поздрави
Изображение

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от Любо » 22 апр 2008, 15:11

iwwo, какво стана? Провери ли свещи и кабели? Ако там всичко е наред. Откачи маркяча на газта дифузора и пробвай да запалиш само на бензин. Ако запалиш по този начин значи, значи е вероятно да ти изпуска по малко газовата или да отваря за секунда преди запалването някой клапан и да дави мотора.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от cocoff » 22 апр 2008, 22:34

Шуменски, нещо си чул недочул, ама не заблуждавай колегата :)
Като споменавам за опечени хора имам предвид буквално опечени, вследствие побългаряване я на газова уредба, я заобикаляне на някой прекъсвач.
Тук не е стъргалото и разни измислени истории не само са нежелателни, но са и вредни.
Изразът "бензин да те удави" се използва от грамотните хора за илюстрация на факта, че до цилиндрите достига бензин, а не ,че в резервоара има бензин.
Едва ли някой ще се зарадва на неумната ти идея да се заобиколи въпросния животоспасяващ прекъсвач. Това не е електромера на село та да го заобикаляш :)
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
hrisko_1987
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 21 мар 2007, 09:10
Модел на автомобила: FORD
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от hrisko_1987 » 24 апр 2008, 14:32

В отговор на всички ви мога да кажа, че стигнах до въпросния извод за проблема на колегата поради "невероятната" явно за вас причина, че и при мен се беше получило така преди време. Симптомите бяха абсолютно същите и в крайна сметка това се беше получило при мен. Не ми се занимава с разни заядливи индивиди и крайно шопски коментари за североизточните селски електромери. Дайте да приключим този глупав спор и да изчакаме колегата сам да каже как си е оправил колата. Искам да запазя добрия тон в постовете си но явно някои хора са тук само за да създават компромати придавайки си ненужна интелигентност. толкова от мен по темата

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: 6те запали

Мнение от The seven » 24 апр 2008, 16:53

hrisko_1987 написа:Има една изгьзица във фиестата, авариен прекъсвач на тока към горивната помпа при удар. Представлява една черна кутиика с две жици-едната влиза в кутията, другата излиза от нея. Режеш ги и двете от кутията и ги връзваш на късо. Вече няма как да не запали *00935* Тази кутия се намира от вьтрешната страна на предния калник, мисля че беше десния, ама не сьм 100% сигурен. Смъкни кората в купето отвътре на калника и ще намериш тази кутия. И при мен се беше получило така, бензин да те удави, ток да те убие, ама не пали *00101* 3 км я теглихме с и пак не запали *0032* накрая отидох при кварталния жичкаджия и той яко се посмя :D

Не става дума за заяждане, а за това че на база твоя опит ти ОПРЕДЕЛИ къде е проблема. Въпроса с рязането на кабели ще го пропусна. Това не се прави така, не случайно е поставена там въпросната "изгъзица" .
Коректният пост от твоя страна би звучал "Колега провери си прекъсвача, при мен правеше проблем." Защото ако някой приеме за чиста монета изказването ти и среже кабелите както го съветваш и колата не пали отново - какво прави ?
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от HACKO » 24 апр 2008, 22:15

И аз само да добавя, на въпросната "изгъзица" има едно бутонче (защо ли?), като го натиснеш и нещата се оправят и не се налага да режеш жиците. *00106*
По темата, щом не пали и на двете горива най-вероятно проблема е в превключвателя газ-бензин.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

iwwo
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 03 окт 2005, 16:53
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 mi
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от iwwo » 09 май 2008, 12:45

Колата се оправи. Както казах в началото, забелязах че клемите на акумулатора са много окислени. Проблема беше в една кабелна обувка с три кабела, сега не мога да кажа точно дали беше закачена на плюса или на минуса, но понеже ми привлече вниманието, с малко жичка свързах кабелите направо с акумулатора и колата веднага запали. Не знам какви са тези кабели, но нещата се оправиха като смених кабелната обувка. Сега карам десетина дена и нямам проблеми. Благодаря на всички за съветите.

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от licho » 12 май 2008, 16:32

iwwo написа:Колата се оправи. Както казах в началото, забелязах че клемите на акумулатора са много окислени. Проблема беше в една кабелна обувка с три кабела, сега не мога да кажа точно дали беше закачена на плюса или на минуса, но понеже ми привлече вниманието, с малко жичка свързах кабелите направо с акумулатора и колата веднага запали. Не знам какви са тези кабели, но нещата се оправиха като смених кабелната обувка. Сега карам десетина дена и нямам проблеми. Благодаря на всички за съветите.
кабелите са много, защото "пазят" паметта на компютъра и радиото. идеята е като откачиш едната клема и да бараш по жиците нещо да не те удари ток.
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от Sasho85 » 12 май 2008, 17:13

А когато не искаше да запали, имаше ли искра на свещите. Защото при мен проблема е май подобен, но няма искра.
Л.Мечков:Средно моят форд харчи 90-110/100 при включен антилаг, без антилаг 80-90 :mrgreen: При средно темпо, без много зор през всичките обиколки на писта 60-70/100

.........

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от Любо » 13 май 2008, 09:26

Sasho85 написа:А когато не искаше да запали, имаше ли искра на свещите. Защото при мен проблема е май подобен, но няма искра.
А бубината провери ли? кабели? свещи?

tsabu
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 29 апр 2008, 19:37
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от tsabu » 19 юли 2008, 21:16

Привет, имам проблем с Fiesta 1.3 бензин(92-ра), която не бях карал 1 месец. Първия опит за палене сякаш запали за 1 секунда и като пуснах гаста изгасна, след което всички опити бяха неуспешни. Бензиновата помпа се чува при контакт, гледах свещите - изглеждат добре, мерих съпротивление на HT кабелите - 9 до 13 КОм, аварийния прекъсвач на бензиновата помпа е ОК...просто върти стартера но не пали. Свалях, чистих и мерих кабели акумулатор-стартер и акумулатор-маса са ОК. Направи ми впечатление, че въртенето на стартера не е равномерно - тръва бързо, после по-бавно, после пак забързва? Какво може да е станало като последния път колата беше ОК, а след месец не каране ме предаде:)

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от Danchev » 22 юли 2008, 15:59

Ами да ти кажа и аз така се измъчих зимата, то беше едно въртене на тоя стартер, чак си скапах акумулатора. Проверихме цялата кола, свещи, кабели, прекъсвачи, стартери - нищо. А помпата отзаде си работи, викам няма да е от нея :D Да да като я закарах на диагностика се оказа, че помпата си баца, ама няма никакво налягане и не може да закара бензина до където трябва. Викаш върти ти стартера, а изхвърля ли? Като спре да пали един куп варианти за проблема или почвай наред или тичай към сервиза
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта