Фиеста не пали

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Fori
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 13 фев 2008, 21:24
Модел на автомобила: Fiesta 1,1iC/91г-monoinj
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от Fori » 22 юли 2008, 21:55

По време на въртене на стартера замери напрежението на акумулатора.Ако е по-малко от 10волта се изключва схемата за високо напрежение.В такъв случай помогни с друг акумулатор или на буксир,може и с бутане.

alsted
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 27 окт 2011, 19:05
Модел на автомобила: Фиеста 1,1
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от alsted » 25 мар 2018, 17:24

Темата е доста стара, но наскоро имах същия проблем и като рових в мрежата, тази ми изскачаше все най-отгоре. Та да споделя какво беше при мен. След неколкократни проверки накрая забелязах, че едната кабелна обувка на ел. клапана на изпарителя е изпортена - омекнала като след яко греене и няма никаква еластичност. Как я смених с нова, колата веднага запали на газ и повече проблемът не не се появи. На бензин се поизмъчих повече. В крайна сметка го хванах:
виновния куплунг.jpg
Този куплунг е хванат на щипки на самия инжекцион и през него се подават импулсите на дюзата.
Пръскането с контактен спрей само ме подведе ... Отрязах и вързах директно ("временно за проба" ;): ) и проблемът се реши.
Междувременно бях набедил бензиновата помпа, че не създава достатъчно налягане. Чудейки се как да го замеря, съгледах този вентил на инжекциона:
вентил.jpg
Това вътре е точно игличка от вентил за гума. При натискане изпръска (мисля) бензин като мъгла ... С манометъра за гумите обаче не отчете никакво налягане. Някой може ли да каже предназначението му точно за измерване на налягането от бензиновата помпа ли е?
А ваденето на самата дюза (за почистване) как става, понеже с подръпване не помръдна?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от HACKO » 25 мар 2018, 20:21

Махаш болтовете и я дърпаш, ама няма какво да чистиш, най-много да повредиш О пръстена.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

alsted
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 27 окт 2011, 19:05
Модел на автомобила: Фиеста 1,1
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от alsted » 26 мар 2018, 10:26

Питам по принцип. Като не палеше на бензин, бях набедил дюзата, че се е запушила. Докато мерех веригите дали идват тоци до нея, както бях свалил буксата й отгоре, развих и болтчетата. Подръпнах я за пиновете, но изобщо не помръдна. Та рекох да попитам дали няма някакъв чалъм Изображение
А нещо за вентила - с каква идея е там?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от HACKO » 26 мар 2018, 18:51

Вентила е за мерене на налягането, но със манометър за гуми не може да го премериш. На този инжекцион налягането е 1бар +- 0.1бар. Също не съм сигурен дали с манометър предназначен за газове може да се премери течност. На моя инжекцион на Ескорта (същия) нямаше вентил.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Penyo63
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
Модел на автомобила: jaguar x type
Местоположение: с. Синапово
Status: Извън линия

Re: Фиеста не пали

Мнение от Penyo63 » 27 мар 2018, 07:32

Наско, с манометъра се мери налягане на флуиди. Без значение дали е газ или течност. На някои манометри има нарисувана масльонка зачертана с наклонена черта. Това е не че не може да мери масло и бензин например а значи, че обикновинно след като си мерил запалима течност не бива да мериш налягане на кислород, пропан бутан и т.н. Взривоопасно е.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта