Имам проблем с моя Ескорт 1,6
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 30 апр 2008, 14:21
- Модел на автомобила: форд Ескорт 1996г. Дигателя е бензинов 1.6 с един вал и е пълен инжекцион.
- Status: Извън линия
Имам проблем с моя Ескорт 1,6
Имам форт ескорт 1,6 бензин пълен инжекцион модел 1996г. Сменям си редовно масла, филтри и свещи. От около 2 дни сутрин като запаля оборотите на колата са ми око 500. Механично ги вдигам до 1000. След като загрее оборотите сами се вдигат до 2000, и почити не спадат. Исках да отида на компютърен тестер но в нашият град Видин, никои нямал програма за Форд. КАКВО ДА НАПРАВЯ?Между другото си сложих спортен филтър. Почистих всички сензори и датчици, проверих да не дърпа въздух допълнително от някъде ,но всичко си е наред. И така оборотите ми се менят постоянно, като подам газ имам чувството че сместа е бедна и не и достига мощност, а в движение прекъсва.
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Имам проблем с моя Ескорт 1,6
Ако не си сменял свещи и кабели отдавна ги смени , и ако колата е нов внос.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 30 апр 2008, 14:21
- Модел на автомобила: форд Ескорт 1996г. Дигателя е бензинов 1.6 с един вал и е пълен инжекцион.
- Status: Извън линия
Re: Имам проблем с моя Ескорт 1,6
кабелите и свещите са ми чисто нови на не - повече от 300км, но нищо не става. Днес опитах като свалих куплунга на един датчик от цилиндровата глава и оборотите се нормализираха. Датчика е дълъг пластмасов и мисля че около него минава масло, но не е масления датчик.
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Имам проблем с моя Ескорт 1,6
Виж какъв е този датчик и го замени или ходи на диагностика и кода на грешката ще ги сравниш.
Последна промяна от g.taskov на 03 май 2008, 21:38, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 30 апр 2008, 14:21
- Модел на автомобила: форд Ескорт 1996г. Дигателя е бензинов 1.6 с един вал и е пълен инжекцион.
- Status: Извън линия
Re: Имам проблем с моя Ескорт 1,6
във Видин никой от диагностиците нямал програма за форд модел под 2000г и това е проблема. Този датчик предполагам е за температурата на маслото, ще го сменя и ще се опитам да изчистя грешките от компютъра като сваля клемите на акумолатора.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта