от какво се получава това....

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
pushkata
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 01 мар 2005, 10:24
Модел на автомобила: Ескорт-Орион 91г. 1.4 CVH
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

от какво се получава това....

Мнение от pushkata » 29 мар 2005, 13:17

......заглъхване на двигателя при подаване на газ, когато се натисне педала има едно спадане на оборотите и след това зацепва и се вдигат. Спадането става веднага когато е натиснат педала за около секунда и след тази секунда вси4ко е наред. По някога се случва и в движение при превключване от по - ниска на по - висока предавка.
????

Орион 1.4 CL

А, между другото какво зна4ат тези буквички "CL" , знам че като е "CLX", "X" значи плюшен салон?
Mlad sym i zelen, no se opitvam da se u4a : )

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 29 мар 2005, 22:29

еееххх стари моноинжекциони......спокойно и мойта е така, а и на половината колеги с моноинжекции.
Проблема се дължи най-вероятно на някой датчик от многото свързани към компютъра. Датчика подава грешно показание и компютъра не управлява правилно горивния процес.
Ако я закараш в Мото-Пфое да я включат на специален стенд може би ще ти кажат какъв е проблема. За съжаление в Търново в сервиза имат стенд само за по новите модели на Форд и за мойта не ставал.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: от какво се получава това....

Мнение от kEFi » 30 мар 2005, 19:22

pushkata написа:......заглъхване на двигателя при подаване на газ, когато се натисне педала има едно спадане на оборотите и след това зацепва и се вдигат. Спадането става веднага когато е натиснат педала за около секунда и след тази секунда вси4ко е наред. По някога се случва и в движение при превключване от по - ниска на по - висока предавка.
Би ли уточнил това само на бензин ли го прави или и на газ (ако имаш, естествено)

Потребителски аватар
Detroit
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 20 май 2005, 00:32
Модел на автомобила: Escort 1.6i Ghia
Status: Извън линия

Мнение от Detroit » 20 май 2005, 01:02

И при мойта се получава същото - като натисна по-рязко газта при ниски обороти заглъхва за момент и после си набира.На диагностика я карах - било от клапана за празния ход.На мен не ми се бярва и си я карам така.

Потребителски аватар
Warren-G
потребител
потребител
Мнения: 266
Регистриран: 11 фев 2005, 00:15
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i 16V MK6 '94, бивш собственик на Форд Фиеста '89 1.3 карб.
Местоположение: В.Търново/ София- Студ.град
Status: Извън линия

Мнение от Warren-G » 22 май 2005, 10:21

а моита макар и да не е моно-/инжекцион пак го има същия проблем :o
на газ съм

Потребителски аватар
nld
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 20 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Форд Сиера 1.8 CL
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от nld » 23 май 2005, 22:38

Имам същия проблем само на бензин, на газ не е така, не е инжекцион

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 25 май 2005, 11:41

Това понякога става от калпава газ (смяна на газстанцията)
Понякога е запушен газов/бензинов филтър
Понякога от позамърасен въздушен филтър
Понякога от повреден/и кабел/и или свещи
Понякога е въпрос на центровка - при неелектронното ъгъла на запалване се отмества ръчно и е добър за газ и малко лош за бензин. При електронното запалване това го няма...
Възможно е и при лош монтаж на смесителя или изпарителя, както и завихряне на въздуха (откъде и как смуче въздух)

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 25 май 2005, 12:03

Повечето немски колички са си така:)
Белег по рождение:)
Над 2000 оборота като е и като и се даде рязко газ не глъхне,нали?
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

swetul4o
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 09 фев 2005, 09:34
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 SX
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от swetul4o » 25 май 2005, 15:50

Имах(и все още имам) същия проблем. При рязко подаване на газ(при условие, че е на ниски обороти) глъхне. С опънат смукач или загряла кола ефектът не се наблюдава. След едно злополучно посещение в "любимото" Moto Phoe ми казаха, че ми е заминал вакум регулатора на карбуратора. След което от една авто морга си купих цял карбуратор, смених вакум регулатора, но проблема си остана. Или проблема не е в него или този който купих и той не е наред.

п.с. Все не ми остава време да сменя целия карбуратор! :?

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 25 май 2005, 23:02

Колеги,не се обиждайте...и при мен е така...както видяхте почти при всички...за да се оправи това нее нужна смяна на карбуратор, инжекция или каквото и да е, а на цялата кола с италианска или с Косуърт, М-пауър или нещо от сорта...няма какво да се лъжем...

тия дни заминавам на почивка не ме търсете:) 8)
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 25 май 2005, 23:19

според мен италианското в сравнение с немското е гола вода(лично мнение)

Потребителски аватар
gin
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 28 май 2005, 13:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3mi '95
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от gin » 28 май 2005, 13:37

И на мен ми глъхне по този начин на студен двигател. Диагностиката в Мото-Пфое преди време даде код от ECU-то 11 (OK). Сменени са въздушен филтър, бензинов филтър, свещи. Карам на бензин. А сега де?

Fiesta 1.3 mi HCS '95

Потребителски аватар
nld
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 20 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Форд Сиера 1.8 CL
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от nld » 28 май 2005, 18:13

има и нещо друго, скоро го установих - конденз по дистрибуторната капачка отвън, та чак и вътре, само при влажно време, не дай боже да е валяло.... Смених я, пак същото

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 28 май 2005, 19:40

nld написа:има и нещо друго, скоро го установих - конденз по дистрибуторната капачка отвън, та чак и вътре, само при влажно време, не дай боже да е валяло.... Смених я, пак същото
При нас с моноинжекциите няма дистрибуторна капачка. Днес в пороя пак газих в дълбоки локви с мръсна газ :lol: Имаше една Вектра и едно Рено 19 закъсали явно поради тая причина

Потребителски аватар
gin
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 28 май 2005, 13:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3mi '95
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от gin » 29 май 2005, 15:48

Абе да не е проблема със заглъхването поради това, че комп-а опитва да предотврати форсирането докато колата е студена, както някой е предположил тук?

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 29 май 2005, 16:12

тоя някой е Брок
а иначе това не е предположение а факт

Потребителски аватар
gin
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 28 май 2005, 13:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3mi '95
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от gin » 30 май 2005, 15:52

Значи с две думи това ми е проблема със заглъхването? Щото трае само секунда...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта