Страница 1 от 1
Легендата " EFI "
Публикувано: 04 юни 2008, 11:59
от Lenux
Здравейте колеги, карам едно скорпио 2.0 EFI. Та значи, не веднъж съм ходил на майстори за какво ли не, и всеки път съм се интересувал за въпросния EFI- какво е и що е и с какво е по различен от останалите инжекциони,на него ли се дължи изстрелването на колата след като чукне 3,5 хил. оборота, как работи гориво ли започва да нагнетява и тн.т. И ако ви кажа че до сега от 15 различни майстори секи си има различно мнение по въпроса за инжекцията не знам дали ще повярвате

Та, сега му е времето кой каквото знае да го сподели по въпроса. Много благодаря предварително !!
Re: Легендата " EFI "
Публикувано: 04 юни 2008, 13:10
от doctordre
няма никаква легенда, EFI си е стандартно съкращение и го има не само при форд- electronic fuel injection. няма нищо по-особено, обикновен инжекцион
Re: Легендата " EFI "
Публикувано: 04 юни 2008, 13:44
от peshaka
старата сеатка дет имах,ибиза беше също EFI ама тя си се изстрелваше и преди 3500 оборота

беше 101 коня на 1,5 мотор ,electronic fuel injection пишеше на мотора.Не е само при форд тая шукария

Re: Легендата " EFI "
Публикувано: 04 юни 2008, 19:54
от Lenux
В такъв случай каде е какво е ускорителя, който ми се включва след 3,500 оборота?
Re: Легендата " EFI "
Публикувано: 04 юни 2008, 20:01
от cenzor
Lenux написа:В такъв случай каде е какво е ускорителя, който ми се включва след 3,500 оборота?
Ко' речи?

Re: Легендата " EFI "
Публикувано: 04 юни 2008, 20:42
от paci
Lenux написа:В такъв случай каде е какво е ускорителя, който ми се включва след 3,500 оборота?
Почва да му идва акъла

т.е. въртящия момент

Re: Легендата " EFI "
Публикувано: 04 юни 2008, 21:13
от cocoff
Paci чукна 10-ката
Разгадката на загадката се казва VIS-Variable Resonance Inlet System:
http://www.fordscorpio.co.uk/vis.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;"
http://www.fordscorpio.co.uk/flatspot.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;"
Re: Легендата " EFI "
Публикувано: 04 юни 2008, 21:30
от Lenux
Mного благодаря за линковете но много моля някой да обясни какво пише там защото едва ли разбрах и 1/3 от техническия английски там. Благодаря много

Re: Легендата " EFI "
Публикувано: 04 юни 2008, 21:49
от cocoff
Lenux написа:...
Когато караш на пета с 80 и с 160 разликата в разхода е 20-30%(приблизително), а не два пъти, нали? Може и парадоксално да звучи, но въздухът се оказва решаващ, а не бензина

. При около 3200 оборота ЕКУ-то, чрез VIS регулатора отваря някаква вторична въздушна камера и двигателя "поема". Двете камери не стоят отворени под 3200об. защото смесообразуването няма да е оптимално.
Във втория линк е това, за което казва paci, нанометри, киловати, въртящи моменти и дрън-дрън...
Re: Легендата " EFI "
Публикувано: 05 юни 2008, 16:53
от doctordre
еми тва vis го има при ланча, vanos при бмв и т.н.

така че нищо ново под слънцето
Re: Легендата " EFI "
Публикувано: 05 юни 2008, 23:11
от Lenux
с тази разлика че когато скорпиото застане на старт до бмв,бмв-то се отказва.. Точно заради този ускорител или VIS както вие казахте досега БМВ 7 3.5i и ауди 1.6T са минали под ножа .. Аудито на старт,БМВ-то на дълго. Не знам някой дали на това вярва но аз си знам най добре.. Оспамих си сам темата за което се извинявам..

Re: Легендата " EFI "
Публикувано: 06 юни 2008, 15:37
от noface
Ето от къде е дошъл VTEC, от EFI на Фордо бре ейййй

Re: Легендата " EFI "
Публикувано: 06 юни 2008, 18:37
от peshaka
Re: Легендата " EFI "
Публикувано: 07 юни 2008, 00:21
от Lenux

(усмихвам ти се бате)

аре баш за бмв да не си говориме,щото такава бангия кадето на секи завой да ми се върти 3 пъти около оста си и да ми харчи 15 на сто и да го трескат на секи светофар ладите... оставям за тебе

да,иначе много хубаво фучат като звук..
П.П. ще те помоля да не се заяждаме повече
Re: Легендата " EFI "
Публикувано: 07 юни 2008, 12:49
от pavkata_svt
Тъкмо щях да почна,но уважавам молбата ти.