Страница 1 от 1
Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI
Публикувано: 08 юни 2008, 18:27
от dedomras
Момчета скоро си смених двигателя, много хора ме разубеждаваха да не го правя, но аз исках ...
Смених цялата инсталация и двигателя и сичко което може да играе роля за задвижване на колата, само мога да кажа че върви и пали

само де имам няколко проблема със вакумите които са закачени по един или друг начин към EFI-то и не знам как да ги свържа така че да работи правилно а не да гасне! Свързах ги по какви ли не начини, но така и не успях да ги свържа така че да не гасне, всички като не са закачени РАБОТИ

, само де искам да са закачени както трябва! За жалост не помня как бяха закачени на другия. Някои да знае случайно каде да видя как точно са закачени и къде отиват, също така и алтернатора

не помня, някои ако има някакво инфо за този тип двигател и наи вече за вакумите ще съм много благодарен, иначе е това .... Мерси за помоща предварително !!!
Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI
Публикувано: 08 юни 2008, 19:49
от cocoff
Дори и да иска някой няма как да ти помогне. Напиши точния модел и година на двигателя, че това EFI нищо не помага в случая. Още по-добре ще е ако снимаш въпросните маркучи. Аз бих помолил някой със същия модел да ми отдели 1-2 часа и да "препиша" каквото ми трябва.
Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI
Публикувано: 09 юни 2008, 09:29
от Sasho85
Има един който излиза от дясно от алуминиевата част на смукателния колектор (онова с надписа ЕFI) Маркуча влиза в вакумния сервоусилвател на спирачките. На смукателния колектор има вакумен тръбопровод идваш от МАР сензора. Другият му край е захванат за смукателния колектор над тръбопровада за вакума на спирачките. От ляво на смукателния колектор има тръбопровод, който отива към съда с активен въглен.
В лявата част на капака на клапаните има отвор. От него излиза тръбопровод свързан с филтър. Това е вакумния тръбопровод на маслоотделителя. Тръбопровода има Т-образно разклонение.
Сега за тези само се сещам ако има нещо неясно питай
Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI
Публикувано: 10 юни 2008, 08:08
от dedomras
Ами модела е МК5 93г, незнам точно за двигателя той е 1.6 EFI-CVH 105к.с. !(за мотора знам само това) друго незнам

наистина взех го само защото беше по голям от предишния ми мотор и ставаше за тоя кош.

и разбирасе малко по мощен, но за сега съм с тенденция да го правя ооооще малко

но да тругне така пак после ще го мисля ... търсих да видя от някои друг за тия вакуми но се попадам на 1.6 16v ztek

нямам много късмет

Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI
Публикувано: 10 юни 2008, 09:25
от vladislav
Ако си от София може да се разберем да погледнеш, моят е точно такъв мотор 77 kw/ 105 к.с. но 1991 г.
Колегата добре го е обяснил, качвам ти и снимка от форума на друг колега, аз не съм си снимал колата, ако тя може да ти помогне.
Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI
Публикувано: 10 юни 2008, 09:30
от dedomras
ЕЕЕЕЕ супер ше черпя ако може наистина така да стане

от софия съм

аз гледах по снимки много ама никаде не мога да разбера за вакумите като цяло

и за това питах за някаква схема, ще се разберем ... разбира се ако наистина може

но към края на на седмицата

аиде 4ао за сега и приятен и успешен ден
Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI
Публикувано: 10 юни 2008, 16:24
от paci
Видиш ли колко е хубаво евентуално ако си беше попълнил профила грамотно т.е. да напишеш от къде си и да дадеш подробности за Форда който караш.
До сега да сте се сбрали на бири с тоя пич

Re: Малко проблеми с вакумите за 1.6 EFI
Публикувано: 10 юни 2008, 18:57
от dedomras
абе аз хубажо мисля да го популня инфото

ама като до преди колата дори не беше това което е в момента

а че ше пиинем по бира ше пиинем
