Страница 1 от 1
байпас на регулатора на налягането на горивото
Публикувано: 24 юни 2008, 13:09
от slaf4u
върти ми се една идея в главата от известно време та искам да споделя с вас и да ви питам дали ви се струва изпълнима...значи продават се регулатори на горивото като тунинг-чаркове разни. да приемем че си взема такъв и го свържа преди регулатора които си е заводски поставен на моноинжекциона. заводския регулатор го отварям максимално така че да не оказва никакво влиание върху налягането на горивото идващо от другия регулатор и от тук нататък си регулирам налягането на горивото единствено от новия регулатор-кеф ти икономия - 0.9 атм, кеф ти спортно каране-1,9 атм... - с едно завъртане на болта.
като например....
http://cgi.ebay.de/Benzindruckregler-sc ... dZViewItem" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: байпас на регулатора на налягането на горивото
Публикувано: 24 юни 2008, 13:14
от askoTAS
звучи доста добре,а дали е възможно.......
Re: байпас на регулатора на налягането на горивото
Публикувано: 24 юни 2008, 13:28
от slaf4u
по принцип не би трябвало да има пречка да се направи. видях че на регулатора дето се продава им вход за вакуум който обаче не знам от къде да взема...може би от всмукателните колектори...има ли такъв вход и на заводския регулатор?ако да тогава няма проблем
Re: байпас на регулатора на налягането на горивото
Публикувано: 24 юни 2008, 18:31
от Трол
според мен абсолютно неоправдано от към съотношение ефект/цена.
ако ще си правите тунинги колкото да се води,че нещо е пипнато по колата и за пред лаиците става.
обаче ефекта...1.4моно като му вдигнеш налягането на горивото мислиш ли,че ще стане нещо? като не му стига въздуха за да изгори повечето гориво. ще ти прави сажди или пък просто ECUто ще намали времето за впръскване за да компенсира богатата смес.
или после ще дадеш и 100лв за спортен филтър и ще си 200лв назад и някакви теоритични 2-3-5 коня отгоре...
а не съм мн запознат с този двигател, но може и помпата да ти отиде ако я караш да държи голямо налягане постоянно.
поне аз така виждам нещата, не знам...
edit:вакуума обикновено го взима от смукателите.
Re: байпас на регулатора на налягането на горивото
Публикувано: 24 юни 2008, 19:00
от slaf4u
не колега, не става въпрос за тунинг изобщо. до скоро имах проблем с регулатора на колата-не щеше да държи налягане и при по-рязко ускорение налягането падаше като при това колата забиваше муцуната за две-три секунди. след като понавих болта на моя си регулатор и увеличих ръчно налягането, поведението на колата се промени коренно- стана изключително отзивчива на педала на газта и ускорението беше много по-агресивно. разбира се това си имаше цена измерваща се в 2-3 литра над нормалния разход, миризма на неизгорял бензин и пушене. след посещението при монтьор който си разбира от работата, този проблем беше премахнат чрез замяна на всички чаркове на регулатора които не са застопорени за моноинжекциона с такива от катастрофирал форд някакъв. проблема обаче е че сега пак започнаха да се появяват въпросните симптоми и вместо за пореден път да търся кола донор с регулатор чийто живот се измерва в месеци, предпочитам да премина на варианта с този новия който да регулирам по мое осмотрение. нямам намерение да наливам пари за спортни филтри и гърнета-тази болест я преминах, пък и семейното ми положение е на път да се промени така че предпочитам тиха и спокойна кола

по отношение на цената...-регулатора който искам да купя е 50 евро с доставката. тук единствения начин е да намеря регулатор е в комплект с моноинжекцията. предния път майстора ми направи услуга като го намери от негов колега но сега..?
що се отнася до самия двигател-куц, но относително надежден кон, подава се трудно на дресировка и тунинговане.

Re: байпас на регулатора на налягането на горивото
Публикувано: 24 юни 2008, 22:57
от HACKO
Идеята ми се вижда добра, относно изпълнението (цената) ти решаваш.
На този мотор проблема му е моноинджекциона, с карбуратор е по-пъргав, по-мощен и гори по-малко (все пак, проектиран е за карбуратор а инджекцията е добавена в последствие). Много пъти съм се заканвал да го изкормя и да си сложа карбуратора, но в общи линии ме домързява.
Re: байпас на регулатора на налягането на горивото
Публикувано: 24 юни 2008, 23:14
от cocoff
slaf4u написа:...
Ако караш с 70 км/ч и с 140км/ч разликата в разхода няма да е двойна, а някъде 20-25%. Има много начини да увеличиш количеството на горивото, но решаващ е въздухът, а не горивото. Търси начин да вкараш повече въздух. Е, ще има някакъв слаб ефект, но щом си решил, колко му е да опиташ...

Re: байпас на регулатора на налягането на горивото
Публикувано: 25 юни 2008, 08:18
от slaf4u
HACKO написа:Идеята ми се вижда добра, относно изпълнението (цената) ти решаваш.
На този мотор проблема му е моноинджекциона, с карбуратор е по-пъргав, по-мощен и гори по-малко (все пак, проектиран е за карбуратор а инджекцията е добавена в последствие). Много пъти съм се заканвал да го изкормя и да си сложа карбуратора, но в общи линии ме домързява.
бях си намерил карбуратор но ме достраша да го сложа- уплаших се от идеята да зацепвам мех. горивна помпа и от всичкте маркучи за вакуум които са си цифра. сега като се замисля се сещам че може би и ел. помпата щеше да ми свърши работа с такъв един регулатор...
наско имаш ли идея от къде да взема вакуума? може би да отрежа магистралата за МАП-а и да го зацепя от там? така или иначе всмукателните колектори може да се разглеждат като скачени съдове.
cocоff:
ясно ми е това за разхода. основната ми идея за да се захвана с това не беше да правя силов тунинг някакъв на колата а просто да имам малко повече контрол над поведението й. както казах и без това ми се налага да смнеям регулатора, защо да не сложа такъв с маноментър след като за оригинален ще ме обръснат много повече.
Re: байпас на регулатора на налягането на горивото
Публикувано: 25 юни 2008, 21:33
от HACKO
Няма нужда да сменяш помпата, не ти е нужен и регулатор, карбуратора или е снабден със изход за обратен бензин или както е при FORD W , тетка през която излишното гориво се връща в резервоара. Вакума както предполагаш може да го вземеш от всеки извод на всмукателния колектор. Особеното в случая е че ако оставиш запалването непроменено трябва да интегрираш TPS към дросела и да оставиш компютъра и всички датчици без ламбда сондата, защото той определя промяната на изпреварването на запалването при ускорение. Другия вариант е поставяне на конвенционално запалване и изхвърляш всичката електроника. Между другото, въпреки че има място за механична бензинова помпа, такава не може да се постави, тъй като на новите разпределителни валове гърбицата която задвижва помпата не е обработена и ще се износи много бързо.
Re: байпас на регулатора на налягането на горивото
Публикувано: 26 юни 2008, 11:50
от slaf4u
белята е сторена

очаквам регулатора да се повяи следващия месец. ще докладвам какъв е резултата от трансплантацията