Страница 1 от 1

Нестабилни обороти на празен ход Фиеста 1.1 Карбуратор

Публикувано: 28 юни 2008, 17:19
от kocef
Здравейте колеги.Проблема ми е следния,от няколко дни ми играят оборотите на празен ход.Варират В диапазона 750-900.В движение няма проблеми колата е като пушка,но спра ли и се почва една игра на оборотомера ха нагоре,ха надолу просто ме дразни.Ходих на един куп маистори само за консултация искараха ми всеки различна версия,а аз досега прегледах всички вакуумни маркучета,притегах карбуратора да не влиза ваздух,смених ваздушен филтар,изчистих свещите кабелите са нови оригинални.Резултат никакъв и на елком не ми казаха нищо просто вече се чудя да няма заминал някои датчици или някаде да губи ток.Колата е фиеста,карбуратор модел 92.Вазможно ли е да е от Датчик на хол или от комутатор разбира се ако има такъв.Има една червена плочка отгоре захваната за купето с много жици в нея и обозначение ESC
за какво служи тя.Почистих я със спреи WD40,но няма резултат.Ако някои е имал същия проблем с фиеста карбуратор нека сподели,че вече акал не ми го побира от какво е проблема.Не е важна тема но се надявам на някои савет или отговор.Благодаря предварително. :D

Re: Нестабилни обороти на празен ход Фиеста 1.1 Карбуратор

Публикувано: 28 юни 2008, 19:09
от PPenev

Re: Нестабилни обороти на празен ход Фиеста 1.1 Карбуратор

Публикувано: 29 юни 2008, 14:06
от ganndy
Един колега имаше същия проблем като тебе и мисля, че смени тая червената плочка за която говориш ти, пък другото дето може да пробваш е да намериш някой да ти направи центровка

Re: Нестабилни обороти на празен ход Фиеста 1.1 Карбуратор

Публикувано: 29 юни 2008, 22:02
от PPenev
kocef имаш ЛС

Re: Нестабилни обороти на празен ход Фиеста 1.1 Карбуратор

Публикувано: 01 юли 2008, 11:57
от carrot
Карбуратора ти най-верятно е Weber TLDM (2V).
Колебанието на празен ход може да е причинено от засмукване на въздух от някое маркуче (на входящия колектор имаш 2 ако не греша) - за сервото на спирачките (има ли колебание при натискане на спирачка?). Второто е за управление на карбуратора и DIS (това е "плочката" - един вид ЕКУ - определя момента на запалване в зависимост от темп. на вх. въздух, на охл. течност, разреждане във вх. колектор). DIS ако не е в ред или няма да пали изобщо, или и на празен ход и в движение ще работи зле двг. Датчик на Хол ако не работи - не пали :D:!
Ако си сигурен че не смуче въздух от маркуч или гарнитура на карба (и не се чуват разни странни свистящи звуци ;)), проблема може да е във нивото на поплавъка/състоянието на иглата, или да ти се е позапушила системата за празен ход (оказва влияние само при празен ход ;)) - едно отворче под нивото на дроселовата клапа.