Как се сменя МАСЛЕНА ПОМПА

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Profy
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 12 дек 2006, 11:39
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i
Местоположение: Rousse
Status: Извън линия

Как се сменя МАСЛЕНА ПОМПА

Мнение от Profy » 02 юли 2008, 10:51

Как да сменя Маслената Помпа на Ford Escort XR3i 1600cm3, значи аз съм смъкнал картера, смъкнал съм цедката на помпата , ама не виждам как е точно захваната ,че да я разглобя.

Някой ако може да помогне да ми пише , че съм много на зор, а ако Някой има и снимки ако е правил това или полезни линкове да слага.


!!! МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА ТЕЗИ КОЙТО ЩЕ ПОМОГНАТ !!!
Ford - Everything is Possible

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Как се сменя МАСЛЕНА ПОМПА

Мнение от synthez 3D » 02 юли 2008, 17:51

Хубаво беше да знаем с кой точно двигател си.Ако това е CVH, то свалянето на помпата става само след като се свали и ангренажния ремък и водещото зъбно колело на коляновия вал.Помпата е надяната на коляновия вал зад зъбното колело и е завита за блока с няколко болта.Предполагам,че и на другите двигатели е по същия начин,но не съм сигурен,защото съм сменял само на CVH.Все пак кажи какъв е двигателя,за да бъде по-точна информацията.
Изображение

Profy
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 12 дек 2006, 11:39
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i
Местоположение: Rousse
Status: Извън линия

Re: Как се сменя МАСЛЕНА ПОМПА

Мнение от Profy » 02 юли 2008, 19:42

ДА такъв е двигателя, аз тъкмо се качвам в нас , до сега бях долу и разглобявах.
Така е махнах ШАЙБАТА на ремъка, после водещото колело,което е на една шпонка на вала и сега остана да развия болтовете на самата помпа, но стана тъмно, а правя всичко това на открито и няма как.

Утре ще продължа и надявам се да я смъкна успешно. Мен не ми качва масло, за това я свалям, да имаш идея какво в помпата е сдало багажа, да имам предварителна подготовка за утре :)

Мерси много за бързия отговор
Ford - Everything is Possible

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1745
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Как се сменя МАСЛЕНА ПОМПА

Мнение от synthez 3D » 02 юли 2008, 20:48

Съмнявам се нещо в помпата да се издъни(освен да има голямо износване),защото вътре има само две зъбни колелета с много особени обли зъби.Има и един или два(не помня вече ) клапана.Може и там да има някакъв проблем.А може и по двигателя да има голямо износване и за това маслото просто да изтича през хлабините.Не знам как точно не качва масло,но като я свалиш(и така и така си започнал) ще видиш дали е здрава.А ето и малко чертежи на местоположението на помпата(с червеното) и на самата помпа.
Ако имаш нужда от още информация,ще помагаме с каквото можем.Успех!
Прикачени файлове
pompa1.jpg
pompa.jpg
Изображение

Profy
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 12 дек 2006, 11:39
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i
Местоположение: Rousse
Status: Извън линия

Re: Как се сменя МАСЛЕНА ПОМПА

Мнение от Profy » 03 юли 2008, 00:21

Това е супер изчерпателна информация, за което ти благодаря много, утре ще я разглобя ако ми остане време, че имам едно пътуване изжънграда и после ще пиша от какво се е оказало.

Колкото до двигателя няма износване по него, защото есента съм го правил мотора и смея да кажа, че е много добре. В смисъл, че съм сменял бутала, сигменти, вал, клапани и повдигачи, блока е шлайфан и всичко е правено както трябва.
Върви страхотно, а компресията е доста :) Просто една сутрин запалих и не качи масло, започна да трака след първата минута, отворих капака на клапаните и сухо там. Проверих основните неща и са наред, остана помпата и утре ще кажа какво съм направил.


Наистина ти благодаря за тази информация , която е много добра и изчерпателна :)
Ford - Everything is Possible

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта