Защо ми се счупи двигателя?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
stevasarev
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 04 юли 2008, 20:42
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v
Status: Извън линия

Защо ми се счупи двигателя?

Мнение от stevasarev » 05 юли 2008, 00:50

ок благодаря за сЪвета явно най-правдоподобно е да ремонтирам сегашния двигател но да питам и друго каква е причината да се стигне до тук а ето и някои факти до като се стигне до двигател на който вЪрти само стартера а при разглобяването има вода във всичките цилиндри и няма грам масло :
1.в началото на пролетта и загорещяването бях пуснал климатика и я изгасих пред нас малко след това като подадох контакт светна жЪлта лампа на таблото във форма на туба и неиска да запали след кратко дЪрпане от 2 метра запали и и
изхвЪрли водата доливаме тя хвЪрля казаха термостат смених го оправи се за момент
2.продалжих да карам известно време и проблема отново се яви ходих да оправя перката бяха се прекЪснали 2 жици по датчиците оправих ги работи 10 дни и започна да надува яко в казанчето за водата постоянно балони и яко налягане отварям капачката и свистене и водата вЪн
3.преди 2 седмици на магистралата от софия посока пловдив както си карах с около 120-130 км по едно време видях от ауспуха да излиза сив дим се едно е локомотив на вЪглища отбих в авариината лента и я изгасих защото уредЪт на водата показва в нормата и повеЧе не запали нямаше и масло грам а когато и я отвори майстора има вода в 4-те цилиндЪра при здрава гарнитура и глава ако може някой да тЪлкува случката ми с колата да каже ако има инфо за това предварително благодаря

Ъ Ъ Ъ Ъ Ъ :evil:

Peet
потребител
потребител
Мнения: 650
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: двигател

Мнение от Peet » 05 юли 2008, 01:05

Трябва да се имат пред вид местата откъдето може да влезе вода в цилиндрите.Разбрах,че си сигурен,че не е от гарнитура или спукана глава.Понякога пукнатината е малка и когато главата е студена може и да не личи спуканото. Предполагам, че няма спукан цилиндър. Не знам при твоя модел, дали се подгряват всмукателните колектори от охладителната течност. Ако е така ,може би трябва да се видят и те.

stevasarev
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 04 юли 2008, 20:42
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v
Status: Извън линия

Re: двигател

Мнение от stevasarev » 05 юли 2008, 01:11

то в краина сметка маисторат бая мака му идва а ако не знае за тези работ които казваш ти може и ремонта да се окаже несплучлив в един момент

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Защо ми се счупи двигателя?

Мнение от noface » 05 юли 2008, 18:12

"майстор" се пише така защото както казваш ти -А ако не знае ? :D: Според мен е от гарнитурата на главата , ти си прегрял няколко пъти доста добре двигателя и гарнитурата направо може да е згоряла тотал и са се обединили 2-те магистрали (масло и вода).
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Защо ми се счупи двигателя?

Мнение от S_C » 05 юли 2008, 21:10

Вода в 4-те цилиндъра съм виждал само при спукани колектори.Да се спука цилиндър или глава-тя се пука някъде и приключва въпроса.Компресомера веднага ще ти каже дали имаш изпускане.За да имаш вода навсякъде...трябва да се е отворила като черупка...няма начин...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Защо ми се счупи двигателя?

Мнение от HACKO » 05 юли 2008, 22:58

S_C написа:Вода в 4-те цилиндъра съм виждал само при спукани колектори.Да се спука цилиндър или глава-тя се пука някъде и приключва въпроса.Компресомера веднага ще ти каже дали имаш изпускане.За да имаш вода навсякъде...трябва да се е отворила като черупка...няма начин...
Логично, обаче откъде ще дойде налягането в системата, водна риза има само всмукателния колектор а в него има вакум. Според мен крива или незатегната глава или проблем в гарнитурата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта