Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
bobi_turbo
потребител
потребител
Мнения: 117
Регистриран: 02 май 2007, 21:38
Модел на автомобила: Ескорт Седан 1.8ТДИ Джия
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ

Мнение от bobi_turbo » 08 юли 2008, 16:03

Здравейте колеги!
Имам няколко въпроса, на който немога да си отговоря сам и затова пускам тема тук :D:
Значи първото питане е относно ограничителя на скоростта-има ли изобщо такова нещо ескорта или няма?
Питам защото повече от 170 не може да вдигне :? както си набира и изведнъж спира, забива стрелката на 4100 оборота и неще повече :cry: :?
Искам да питам възможно ли е да се премахне тази "джиджавка", ако я има естественно или неможе?
Вторият ми въпрос е относно турбото-Някой да знае на колко бара надува оригинално?И може ли да се "натегне", в смисъл да му се увеличи надув-а?Също тъка малко след турбото има едно много странно нещо :shock: на форма прилича на спортен филтър н структурата му е точно като дамаджан, някво плетено такова нещо си :shock: :D:
и за него искам да питам какво е и каква работа върши?
Имам и няколко дребни въпросчета-Не може ли някък да се вдигнат максималните обороти?Сега е до 5000 примерно да вдига 7000?И за скоростите (ах как ги мразя) много са къси :evil: твърде къси са му скоростите, удачно ли ще е да сменя скоростната кутия?

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ

Мнение от Overclock » 08 юли 2008, 22:33

Доста въпроси имаш и голям мерак да съсипеш двигателя.При определени мах. обороти помпата ти изключва и за това колата забива нос.До 7000 няма как да ги докараш, но ако все пак успееш няма да е за повече от 10-20сек.Турбото най-вероятно ти е Garett 2 което означава 120 000 оборота и "надува" до 0,8 Bar.Повече няма да стане, по-вероятно е да е по-малко.причини - колкото искаш.Странното нещо след турбото дето ти прилича на дамаджана е меката връзка на гърнето.

П.п.
Един приятелски съвет:Недей да караш със 170 с подобен автомобил по родните ни пътища.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Потребителски аватар
bobi_turbo
потребител
потребител
Мнения: 117
Регистриран: 02 май 2007, 21:38
Модел на автомобила: Ескорт Седан 1.8ТДИ Джия
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ

Мнение от bobi_turbo » 09 юли 2008, 11:05

Значи от този храст няма да изскочи заек :cry:
Ще трябва да влагам пари в турбо бензин
Все пак благодаря за отговора и ще имам на предвид съвета ти !
Поздрави!
Боби

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ

Мнение от noface » 09 юли 2008, 15:18

7000 оборота тоя дизел ако направи ще роди камилчета ;;): Ако искаш да го скапеш погледни мястото където жилото на газта се закача за помпата и ще видиш че имаш нещо като ограничител и може да се регулира .За скорости с по дълги предавки май няма да намериш,а и да намериш ще са от бензин ,но тук вече и въртящия момент намесваме така че -забрави. И снимай моля ти се дамаджаната след турбото защото след него освен въздуховоди и може би интеркулер друго не знам да има ;):
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Потребителски аватар
bobi_turbo
потребител
потребител
Мнения: 117
Регистриран: 02 май 2007, 21:38
Модел на автомобила: Ескорт Седан 1.8ТДИ Джия
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ

Мнение от bobi_turbo » 10 юли 2008, 02:37

Проблема и никакъв ще го снимам да видите за какво става на въпрос :wink:
Днес сменях на един Сеат Ибиза гърнетата (махаме катализатор и сложихме прави тръби на 63мм) и видях, че има същото "дамаджанено" нещо преди катализатора...

Потребителски аватар
ivan_don4ev
потребител
потребител
Мнения: 439
Регистриран: 05 апр 2009, 17:19
Модел на автомобила: Focus 1.6 16v и Mondeo 1.8 tdi
Status: Извън линия

Re: Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ

Мнение от ivan_don4ev » 25 апр 2009, 23:22

здравейте аз не сам от разбиращите затова искам да пипитам ако някои има снимка на двигател мондео 1998 1.8 ТДИ 90 коня нека да покажи някоя снимка каде е турбото. мерси
Изображение

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ

Мнение от specialista » 26 апр 2009, 23:30

Турбото ти е под интерколера(радятора зад капака на клапаните отгоре) на изпускателния колектор.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
ivan_don4ev
потребител
потребител
Мнения: 439
Регистриран: 05 апр 2009, 17:19
Модел на автомобила: Focus 1.6 16v и Mondeo 1.8 tdi
Status: Извън линия

Re: Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ

Мнение от ivan_don4ev » 27 апр 2009, 13:45

оки това исках да знам, мерси
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 53 госта