Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ
Публикувано: 08 юли 2008, 16:03
Здравейте колеги!
Имам няколко въпроса, на който немога да си отговоря сам и затова пускам тема тук
Значи първото питане е относно ограничителя на скоростта-има ли изобщо такова нещо ескорта или няма?
Питам защото повече от 170 не може да вдигне
както си набира и изведнъж спира, забива стрелката на 4100 оборота и неще повече
Искам да питам възможно ли е да се премахне тази "джиджавка", ако я има естественно или неможе?
Вторият ми въпрос е относно турбото-Някой да знае на колко бара надува оригинално?И може ли да се "натегне", в смисъл да му се увеличи надув-а?Също тъка малко след турбото има едно много странно нещо
на форма прилича на спортен филтър н структурата му е точно като дамаджан, някво плетено такова нещо си
и за него искам да питам какво е и каква работа върши?
Имам и няколко дребни въпросчета-Не може ли някък да се вдигнат максималните обороти?Сега е до 5000 примерно да вдига 7000?И за скоростите (ах как ги мразя) много са къси
твърде къси са му скоростите, удачно ли ще е да сменя скоростната кутия?
Имам няколко въпроса, на който немога да си отговоря сам и затова пускам тема тук

Значи първото питане е относно ограничителя на скоростта-има ли изобщо такова нещо ескорта или няма?
Питам защото повече от 170 не може да вдигне



Искам да питам възможно ли е да се премахне тази "джиджавка", ако я има естественно или неможе?
Вторият ми въпрос е относно турбото-Някой да знае на колко бара надува оригинално?И може ли да се "натегне", в смисъл да му се увеличи надув-а?Също тъка малко след турбото има едно много странно нещо



и за него искам да питам какво е и каква работа върши?
Имам и няколко дребни въпросчета-Не може ли някък да се вдигнат максималните обороти?Сега е до 5000 примерно да вдига 7000?И за скоростите (ах как ги мразя) много са къси
