Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ
Публикувано: 08 юли 2008, 16:03
				
				Здравейте колеги!
Имам няколко въпроса, на който немога да си отговоря сам и затова пускам тема тук 
 
Значи първото питане е относно ограничителя на скоростта-има ли изобщо такова нещо ескорта или няма?
Питам защото повече от 170 не може да вдигне както си набира и изведнъж спира, забива стрелката на 4100 оборота и неще повече
  както си набира и изведнъж спира, забива стрелката на 4100 оборота и неще повече   
   
 
Искам да питам възможно ли е да се премахне тази "джиджавка", ако я има естественно или неможе?
Вторият ми въпрос е относно турбото-Някой да знае на колко бара надува оригинално?И може ли да се "натегне", в смисъл да му се увеличи надув-а?Също тъка малко след турбото има едно много странно нещо на форма прилича на спортен филтър н структурата му е точно като дамаджан, някво плетено такова нещо си
 на форма прилича на спортен филтър н структурата му е точно като дамаджан, някво плетено такова нещо си   
   
 
и за него искам да питам какво е и каква работа върши?
Имам и няколко дребни въпросчета-Не може ли някък да се вдигнат максималните обороти?Сега е до 5000 примерно да вдига 7000?И за скоростите (ах как ги мразя) много са къси твърде къси са му скоростите, удачно ли ще е да сменя скоростната кутия?
 твърде къси са му скоростите, удачно ли ще е да сменя скоростната кутия?
			Имам няколко въпроса, на който немога да си отговоря сам и затова пускам тема тук
 
 Значи първото питане е относно ограничителя на скоростта-има ли изобщо такова нещо ескорта или няма?
Питам защото повече от 170 не може да вдигне
 както си набира и изведнъж спира, забива стрелката на 4100 оборота и неще повече
  както си набира и изведнъж спира, забива стрелката на 4100 оборота и неще повече   
   
 Искам да питам възможно ли е да се премахне тази "джиджавка", ако я има естественно или неможе?
Вторият ми въпрос е относно турбото-Някой да знае на колко бара надува оригинално?И може ли да се "натегне", в смисъл да му се увеличи надув-а?Също тъка малко след турбото има едно много странно нещо
 на форма прилича на спортен филтър н структурата му е точно като дамаджан, някво плетено такова нещо си
 на форма прилича на спортен филтър н структурата му е точно като дамаджан, някво плетено такова нещо си   
   
 и за него искам да питам какво е и каква работа върши?
Имам и няколко дребни въпросчета-Не може ли някък да се вдигнат максималните обороти?Сега е до 5000 примерно да вдига 7000?И за скоростите (ах как ги мразя) много са къси
 твърде къси са му скоростите, удачно ли ще е да сменя скоростната кутия?
 твърде къси са му скоростите, удачно ли ще е да сменя скоростната кутия? Ако искаш да го скапеш погледни мястото където жилото на газта се закача за помпата и ще видиш че имаш нещо като ограничител и може да се регулира .За скорости с по дълги предавки май няма да намериш,а и да намериш ще са от бензин ,но тук вече и въртящия момент намесваме  така че -забрави. И снимай моля ти се дамаджаната след турбото защото след него освен въздуховоди и може би интеркулер друго не знам да има
  Ако искаш да го скапеш погледни мястото където жилото на газта се закача за помпата и ще видиш че имаш нещо като ограничител и може да се регулира .За скорости с по дълги предавки май няма да намериш,а и да намериш ще са от бензин ,но тук вече и въртящия момент намесваме  така че -забрави. И снимай моля ти се дамаджаната след турбото защото след него освен въздуховоди и може би интеркулер друго не знам да има 
