Страница 1 от 1

Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ

Публикувано: 08 юли 2008, 16:03
от bobi_turbo
Здравейте колеги!
Имам няколко въпроса, на който немога да си отговоря сам и затова пускам тема тук :D:
Значи първото питане е относно ограничителя на скоростта-има ли изобщо такова нещо ескорта или няма?
Питам защото повече от 170 не може да вдигне :? както си набира и изведнъж спира, забива стрелката на 4100 оборота и неще повече :cry: :?
Искам да питам възможно ли е да се премахне тази "джиджавка", ако я има естественно или неможе?
Вторият ми въпрос е относно турбото-Някой да знае на колко бара надува оригинално?И може ли да се "натегне", в смисъл да му се увеличи надув-а?Също тъка малко след турбото има едно много странно нещо :shock: на форма прилича на спортен филтър н структурата му е точно като дамаджан, някво плетено такова нещо си :shock: :D:
и за него искам да питам какво е и каква работа върши?
Имам и няколко дребни въпросчета-Не може ли някък да се вдигнат максималните обороти?Сега е до 5000 примерно да вдига 7000?И за скоростите (ах как ги мразя) много са къси :evil: твърде къси са му скоростите, удачно ли ще е да сменя скоростната кутия?

Re: Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ

Публикувано: 08 юли 2008, 22:33
от Overclock
Доста въпроси имаш и голям мерак да съсипеш двигателя.При определени мах. обороти помпата ти изключва и за това колата забива нос.До 7000 няма как да ги докараш, но ако все пак успееш няма да е за повече от 10-20сек.Турбото най-вероятно ти е Garett 2 което означава 120 000 оборота и "надува" до 0,8 Bar.Повече няма да стане, по-вероятно е да е по-малко.причини - колкото искаш.Странното нещо след турбото дето ти прилича на дамаджана е меката връзка на гърнето.

П.п.
Един приятелски съвет:Недей да караш със 170 с подобен автомобил по родните ни пътища.

Re: Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ

Публикувано: 09 юли 2008, 11:05
от bobi_turbo
Значи от този храст няма да изскочи заек :cry:
Ще трябва да влагам пари в турбо бензин
Все пак благодаря за отговора и ще имам на предвид съвета ти !
Поздрави!
Боби

Re: Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ

Публикувано: 09 юли 2008, 15:18
от noface
7000 оборота тоя дизел ако направи ще роди камилчета ;;): Ако искаш да го скапеш погледни мястото където жилото на газта се закача за помпата и ще видиш че имаш нещо като ограничител и може да се регулира .За скорости с по дълги предавки май няма да намериш,а и да намериш ще са от бензин ,но тук вече и въртящия момент намесваме така че -забрави. И снимай моля ти се дамаджаната след турбото защото след него освен въздуховоди и може би интеркулер друго не знам да има ;):

Re: Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ

Публикувано: 10 юли 2008, 02:37
от bobi_turbo
Проблема и никакъв ще го снимам да видите за какво става на въпрос :wink:
Днес сменях на един Сеат Ибиза гърнетата (махаме катализатор и сложихме прави тръби на 63мм) и видях, че има същото "дамаджанено" нещо преди катализатора...

Re: Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ

Публикувано: 25 апр 2009, 23:22
от ivan_don4ev
здравейте аз не сам от разбиращите затова искам да пипитам ако някои има снимка на двигател мондео 1998 1.8 ТДИ 90 коня нека да покажи някоя снимка каде е турбото. мерси

Re: Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ

Публикувано: 26 апр 2009, 23:30
от specialista
Турбото ти е под интерколера(радятора зад капака на клапаните отгоре) на изпускателния колектор.

Re: Ограничител и турбо на Ескорт 1.8 ТДИ

Публикувано: 27 апр 2009, 13:45
от ivan_don4ev
оки това исках да знам, мерси