Страница 1 от 1
Проблеми със Сиерра
Публикувано: 23 ное 2005, 12:03
от cybernone
Проблема е следния, тоест те са няколко
1. Колата въобще не загрява, при сменен термостат и дори съм облекал радиотора, перката върти постоянно, но е махнична и не знам как да я оправя, а и смотаните майстори си викат че сиерите са си така (с постоянна перка).
2. От горното логично колата няма ама никакво парно.
3. Харчи масло, много. Август сложих полусинтетика 10W40, смених я преди една седмица със минерално 15W40, защото колата е на много километри 450000 +, и реших че полусинтетиката й е тънка.
4.Разход 16-17 на 100 градско.
Всичко се сдуха когато през лятото й смених разпределителния вал и гумички на клапаните. просто вала беше заминал целия и много шумеше.
Препоръчайте някакви майстори или съвети защото много обичам тази кола и искам да си я държа в перфектно състояние.
Публикувано: 23 ное 2005, 13:45
от red
защо си мисля за гарнитурите?
Тоя харч на масло няма къде да иде (освен ако не тече). Значи остават клапани и гарнитури.
Провери дали не са ти деформирани т. нар. водачи на на клапаните
За да разбереш дали не е гарнитура хвани маркуча на охлаждането ако при много газ се втвърди значи са почнали да се смесват потоците през гарнитурите. Прави се ниски обороти на празен ход и после рязко газ.
Публикувано: 23 ное 2005, 22:36
от demiro
То
cybernone
колата е на много километри 450000 +
Здрасти колега!Това е то Сиерата,желязна машинка и моята беше на толкова преди да я продам.
перката върти постоянно, но е махнична и не знам как да я оправя, а и смотаните майстори си викат че сиерите са си така (с постоянна перка).
Верно си е така при Сиера,перката нищо че върти леко,така ти се струва понеже леко я увлича центробежната сила,а иначе ако загрее до температура за нужда от охлаждане ще се завърти още по-силно.Това не е проблем,проблем при сиерите е че не се вклучва,като остарее температурният силикон на перката и от там може да прегрее.
3. Харчи масло, много.
А компресията как е?Аз на тези километри смених сегменти на моята и проблема с харча на масло се реши и ако знаеш как взе да върви направо самолет
4.Разход 16-17 на 100 градско.
Гори ти много щото постоянно я караш студена явно,за да гори нормално и трябва да загрее до 90 градуса.
За мен проблема ти е в термостата,казваш сменил си го,а какъв сложи,на колко градуса отваря големият кръг?Аз на моята бях сложил такъв,който започва да отваря големият кръг от 92градуса и така ми се оправи парното и разхода намяла чувствително.
За майстори сори но не съм от София и не мога да ти препоръчам
Успех!
Публикувано: 25 ное 2005, 11:33
от cybernone
Дал съм сиерката на сервиз да й правят всичко дето излезе, и после ще пиша какво точно и е било.
Публикувано: 27 ное 2005, 13:56
от nld
Нова перка - 80 лв. Смених я миналото лято. Закарай Сиерката в сервиза в Дружба. Мойта там я събудиха за нов живот.
Публикувано: 27 ное 2005, 14:28
от cybernone
Аз сега свалих перката и колата се кара без перка

.
Сега има парно и си дига температура както трябва, само да не се задържи топлото време дълго. зимата може да изкарам така, пък на пролет 6те сложа нова.
Направиха реглаж на клапаните и сега не пуши много но разхода не съм го засекъл още, щото карам ескорта, но скоро ще проверя.
П.С. nld кажи каде е този сервиз, че да почна там да я подържам.
Публикувано: 27 ное 2005, 15:03
от nld
Пратил съм ти ЛС
Публикувано: 28 ное 2005, 00:03
от demiro
cybernone:
само да не се задържи топлото време дълго
Премести се да живееш в Сибир

Публикувано: 28 ное 2005, 14:04
от cybernone
На Сиера, ако прави богата смес и от там пука през гърнето и пуши, какво се прави. Някаква центровка ли има или? Сиерата е без газ и никога не е била на газ.
След последния ремонт като чели не харчи масло ама и сега пуши като се изворсира здраво, само на високи обороти. Хвърля сажди и т.н.
Публикувано: 28 ное 2005, 15:38
от nld
Тя и моята пушеше като комин, а на въпроса в сервиза "От кога не е правен реглаж на клапаните", погледнах така

. След реглажа всичко е ОК
Публикувано: 12 дек 2005, 17:31
от shark
А с разхода как се оправи че и моята сиера сега почна да дава 16-17 градско
Публикувано: 13 дек 2005, 00:22
от cybernone
Еми смъкна го малко, но не както трябва, сега е 13-14
Смених маслото с минерално и като че ли не го пипа вече, но ще изчакам да мине време за да съм сигурен.
Май колата си отива за основен ремонт

, но какво да се прави време си е.
Публикувано: 13 дек 2005, 00:36
от kEFi
cybernone написа:Май колата си отива за основен ремонт

, но какво да се прави време си е.
Ай, стига! 92-ра и вече за основен? Рано и е още! Бакшишите правят такъв след 500 000, а ние с Фордовете - и на повече >):):
Публикувано: 13 дек 2005, 17:27
от cybernone
kEFi написа:cybernone написа:Май колата си отива за основен ремонт

, но какво да се прави време си е.
Ай, стига! 92-ра и вече за основен? Рано и е още! Бакшишите правят такъв след 500 000, а ние с Фордовете - и на повече >):):
Еми че тя си е на около 500 000км. Ще мине още малко време пък после ще се води на сервиз пък да видим какво 6те излезе. Тоя разход на гориво не е нормален за 2.0, а пък за колегата с 1.6 да не говорим. Колата се кара от баща ми и нямам преки наблюдения. Но лятото й се направи ремонт за почти 1000лв. смяна абсолятно всички консумативи, нов разпределителен вал + кобилици, потенциометър дроселова клапа, ел инсталация, смяна вежди + боя и т.н. и сега пак проблеми
