Тракане на клапани-CVH

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Тракане на клапани-CVH

Мнение от fiestaracing » 27 ное 2005, 14:58

Здраввйте братлета,отново ме ядат проблеми!!!От както съм купил колата постоянно и тракат клапаните!!!Опитвах с какви ли не масла,какви ли не мармалади и простотии!!!Сменял съм въпросните хидроповдигачи няколко пъти-първо със стария стандартен разпред вал!!!После с двата нови!!!В момента съм с въпроснияСАМ186 за който бях пуснал доста запитвания към Вас в една или две теми!!!Положението е следното-с оригиналния разпред вал клапаните си потракваха значително защото колата беше доста занимарена от предишния собственик-почистих всичко идеално,смених маслото няколко пъти но тракането си остана!!!След няколо хиляди километра смених и хидроповдигачите-тракането понамаля малко но не изчезна!!!Карах си така!!!Дойде време за ремонт(тракането доста се беше усилило) и смених всичко в главата-разпред вал-стандартен,хидравлични повдигачи,клапани,водачи вложки,челосване на главата,нови семеринги(отделно сегменти и мотовилкови лагери)-нещата се пооправиха малко,до тук добре-обаче след около 10000км тракането стана непоносимо-смених повдигачите отново-проблема се реши ,но отново за няколко хил километра!!!!Започнах да се отчайвам!!!Тогава ми дойде идеята за бързия вал-САМ186-сложих го с (отново) нови повдигачи-пак добре-в момента съм на 5000км и положението е същото-зверско тракане!!!Вече нямам идея за нищо-всеки път слагам различни марки повдигачи-опитал съм с AJUSA, FEBI, SWAG, METELLI, INA,с ТУРСКИ включително-положението е същото-просто за малко!!!Мотора вдига масло нормално,маслото всеки път е качествено-опитах с 15w40.10w40.10w60.5w30-само класни работи!!!!Някои изкарват повече ,други по-малко!!!И с маслата е така-но ефекта е един и същ!!!Интересното е че тракат във всякакви режими и във всеки температурен диапазон-от студения старт до включена перка!!!Винаги слагам най-доброто и като маслен филтър-MANN,HENGST,MAHLE!!!!Всичките ми опити се оказаха безрезултатни!!!Повдигачите просто не задържат масло-при малко по-голям престой притракват при палене-това не е проблем,но положението в момента е трагично!!!Проверих си и кобилиците с накладките към тях-всичко е ОК!!!Братлета,дайте ми идея!!!Възможно ли е всичките класни марки да са пълен боклук-нямам идея :shock: !!!Какво да правя!?!Проверих и гнездата на повдигачите в самата глава-перфектни са-просто безупречни!!!Кобилиците всеки път затягам с нови гайки от МП с точния предписан момент(всичко в мотора е изпипано по перфектен начин)!!!От къде може да идват тези проблеми вече нямам идея!!!За това и пуснах темата за преправянето на хидравличните в механични повдигачи-дали това ще даде отговор и решение на проблема ми!!!Ако някой се е сблъсквал с подобни проблеми,МОЛЯ ВИ дайте ми идея!!! :shock:!!!В момента при някои паления-мотора върти толкова бързо-все едно клапаните не се движат-знаете как е при първонаално палене с нови повдигачи,и после си трака както той си знае :evil: !!!!Изобщо, има ли някакво решение тоя проблем!!!!Безкрайно съм отчаян!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 28 ное 2005, 00:14

Брей завалията,колега изказвам ти съчувствие!Не бях чувал до сега чак за тъкъв проблем като твоя и по-скоро в такъв размер.Единственно което ми идва на ум е да те питам да не би самите маслени канали да са стеснени от отлагания по тях и маслото да не циркулира с нужната скорост.Както знаем при Зетек,причината за да се кара само с препоръчваното от Форд масло е именно такава :cry:А то белята веднъж направена,кел файда да слагаш хубави масла.
Изображение

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 28 ное 2005, 09:41

аз казах ли ти само 10в40? :D сори, не е смешно. значи на стария ескорт /1.6 CVH/ смених повдигачите с неоригинални - от един магазин на симеон в софия,11лв/брой.колата замърка като нова, и остана така в продължение на 15 хил км - сигурно още е така,но я продадох.на я карах САМО с 10в40 полусинетика на мотул.пробвай по този начин - а ако идваш към софия пиши лс и ще те упътя към магазина за повдигачите.

възможно е и това което ти каза колегата.така че добре е при смяна на маслото да сложиш добавка за прочистване на отлагания по масления контур - слага се в старото масло и двг работи 5 мин с него, преди да се източи.струва 5-6 лв и върши работа.

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 28 ное 2005, 10:11

И в МП го прадлагат, но струва.....

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 28 ное 2005, 12:00

Братлета мотора е чист като сълза-като правих ремонта всичко е продухано ,промито,накиснато и почистено в условия на клинична чистота!!!!Главата свети като нова!!!А пък и с 10в40 го прави същото!!!Отчачнието ми стигна до там че днес след обед влиза в бикса-мотора се сваля ртазколачва се до най-малкия чарк и се дефектира,като преди това е предвидена пълна диагностика-компресии,тоци ,налягане масло и т.н!!!Ще се включа пак
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 28 ное 2005, 12:23

Надявах се прекъсванията да се окажат от свещите,защото направо се губеха цилиндри-смених ги (BЕRU ULTRA X)с NGK-но уви,прекъсванията и липсващите цилиндри си останаха!!!Ще ви пиша като получа повечко информация!!!
fiestaracing-just race!!!

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 28 ное 2005, 12:36

Много инвестиция в тоя мотор, направо е равносилно на нов двигател и то от МП. Дано този път късмета те споходи!

УСПЕХ!
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 28 ное 2005, 12:56

Е баш толкоз много не са ама,честотата на неприятните случки е голяма :evil: :evil: :evil: !!!Нали знаеш-всвеки път по нещо дразнещо което ти къса нервите и те изкарва извън нерви
:evil: !!!
fiestaracing-just race!!!

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stangen » 28 ное 2005, 13:22

Аз също не мога да се отърва от досадното тракане на клапаните ! Ама вече им свикнах , добре ,че музиката в колата ми е по-силна :)))))
Изображение

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 28 ное 2005, 13:45

абе вие си знаете, но защо 10-40 масло?
аз пробвах и го смених преждевременно - клапаните тракаха
сега съм с 5-30 този проблем го няма

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 28 ное 2005, 13:58

red написа:абе вие си знаете, но защо 10-40 масло?
аз пробвах и го смених преждевременно - клапаните тракаха
сега съм с 5-30 този проблем го няма
твоя мотор е зетек, а неговия CVH - разликата е голяма.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 28 ное 2005, 13:59

fiestaracing написа:Братлета мотора е чист като сълза-като правих ремонта всичко е продухано ,промито,накиснато и почистено в условия на клинична чистота!!!!Главата свети като нова!!!А пък и с 10в40 го прави същото!!!Отчачнието ми стигна до там че днес след обед влиза в бикса-мотора се сваля ртазколачва се до най-малкия чарк и се дефектира,като преди това е предвидена пълна диагностика-компресии,тоци ,налягане масло и т.н!!!Ще се включа пак
е след като си заминат повдигачите със всякакво масло ще тракат!смени ги и карай с 10в40

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 28 ное 2005, 14:05

Всеки път слагам нови-а с маслата съм пробвал всички варианти!!!Скоро влизам в бокса и ще ви пиша пак!!!
fiestaracing-just race!!!

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 29 ное 2005, 09:47

имаш ли прогрес, след като влезе в бокса?

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 29 ное 2005, 09:58

:( Все още не,тази сутрин изтезанията започват-при първо количество информация ще Ви пиша!!!
fiestaracing-just race!!!

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 29 ное 2005, 09:59

ок.чакам с нетърпение

Потребителски аватар
eleena
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 28 ное 2005, 17:35
Модел на автомобила: ford escort1.6-zetec-1996г.-комби
Местоположение: Ст.Загора
Status: Извън линия

Мнение от eleena » 29 ное 2005, 15:08

А бе момчета,и мойте клапани тракат а ма като съм студена.Тракането се увеличава при включен климатик.Карам с"кастрол"от60лв.Дали еот маслото?

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 29 ное 2005, 19:08

Напълно е възможно-ZETEC по принцип си върви с 5w30!!!Колегите са пуснали доста пълни,интересни и изчерпателни теми!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 29 ное 2005, 19:25

Първоначално-мерене налягане в цилиндрите-на студено 11.5атм за 1,2,4-цилиндър-на 3-ти цил 3атм :evil: -на топло е 12атм срещу-3атм за 3-ти!!!Оказаха се "препълнени и почти блокирали повдигачи"-които държат клапаните леко отворени!!!Демонтаж,изпразване,пълнене ,пак изпразване-раздвижване-замяна на тези с други от 4-ти цилиндър!!!!След манипулацията-почти млъкнаха!!!Сега е с почти 12атм на всички цилиндри!!!Предстои тест драйв!!!! :shock: Оказа се че не на всички цилиндри са зле!!!Ще се включа утре пак!!!
fiestaracing-just race!!!

Peter_CLX
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Peter_CLX » 29 ное 2005, 21:55

Репортажите на колегата fiestaracing ме кефят максимално - "братлета, влизам в бокса, после ще ви кажа резултатите... братлета, утре следва тестдрайв" и т.н. :D
Ако оня виц за тримата братя Шумахер е верен, то fiestaracing май е четвъртия Шумахер :D:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта