Ескорт междинка и ДВГ 1.6
- bilder
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
- Местоположение: София-Надежда 5
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ескорт междинка и ДВГ 1.6
Колеги някой да знае блока на 1.6i ot XR3i дали е еднакъв с този на 1.6 карбуратор.Външно са еднакви,но ме интересува коляновия вал буталата и тн.В крайна сметка искам да знам мога ли на блок от 1.6i да сложа глава от 1.6 карб.
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Братле питаш където и който трябва-всички блокове са еднакви дори и на турбиновата версия!!!Главите също са еднакви-разлика има само в една ялова инжекционна версия която има изрези за инжектори на входа на самата глава!!!Самите горивни камери са с еднакъв обем и височина/дълбочина!!!Гарнитурите са еднакви (вкл. и на TURBO)!!!Коляновия вал с лагерите към него са абсолютно заменяеми-за всички CVH 1.3 1.4 1.6,въпреки различните каталожни номера!!!Височината на буталата от оста на буталния болт до челото на буталото е еднаква за нормалния карбураторен модел и пълната инжекция(с изключ. на XR2-MK2-тя е с по-ниски бутала)!!!Конкретно в твоя случай ако има изрези за инжекторите в самата глава-(старата) замяната няма да стане(с карбураторна)-(при положение че искаш да оставиш старите колектори),но ако няма -интервенцията ще е успешна!!!Ако имаш други въпроси-питай!!!
Кефя се на такива смели колеги-подобни щуротии сами тръпка!!!
Кефя се на такива смели колеги-подобни щуротии сами тръпка!!!
fiestaracing-just race!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Главата е една и съща за двата мотора -тази глава работи с три различни по височина бутала и не удря абсолюттно нищо-просто височината на буталото определя геометричната степен на сгъстяване-при този случай-няма никакъв проблем да замениш главите-те просто са еднакви!!!Обема на горивната камера е еднакъв!!!Добре е преди да сложиш новата глава ди шлайфаш челото и-тези глави са едни от най-здравите!!!Носят "челосване" до 0.35мм,че и малко повече!!!
fiestaracing-just race!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта