Ескорт междинка и ДВГ 1.6

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Ескорт междинка и ДВГ 1.6

Мнение от bilder » 27 ное 2005, 21:55

Колеги някой да знае блока на 1.6i ot XR3i дали е еднакъв с този на 1.6 карбуратор.Външно са еднакви,но ме интересува коляновия вал буталата и тн.В крайна сметка искам да знам мога ли на блок от 1.6i да сложа глава от 1.6 карб.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 28 ное 2005, 10:02

мисля си че трябва да са еднакви.а най -лесния начин да провериш е да сравниш в някой магазин гарнитурите на главите - ако са еднакви нямаш проблем.

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 28 ное 2005, 16:35

:D Братле питаш където и който трябва-всички блокове са еднакви дори и на турбиновата версия!!!Главите също са еднакви-разлика има само в една ялова инжекционна версия която има изрези за инжектори на входа на самата глава!!!Самите горивни камери са с еднакъв обем и височина/дълбочина!!!Гарнитурите са еднакви (вкл. и на TURBO)!!!Коляновия вал с лагерите към него са абсолютно заменяеми-за всички CVH 1.3 1.4 1.6,въпреки различните каталожни номера!!!Височината на буталата от оста на буталния болт до челото на буталото е еднаква за нормалния карбураторен модел и пълната инжекция(с изключ. на XR2-MK2-тя е с по-ниски бутала)!!!Конкретно в твоя случай ако има изрези за инжекторите в самата глава-(старата) замяната няма да стане(с карбураторна)-(при положение че искаш да оставиш старите колектори),но ако няма -интервенцията ще е успешна!!!Ако имаш други въпроси-питай!!!
Кефя се на такива смели колеги-подобни щуротии сами тръпка!!! :D :D
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 28 ное 2005, 17:56

Сега да доуточня главата е от Фиеста МК2-ХР2, а блока от Ескорт ХР3и

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 28 ное 2005, 19:15

При това положение ако старата ти глава няма изрези за инжекторите(и ако запазиш стандартните си колектори)ще стане!!!Според мен!!! :D
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 28 ное 2005, 19:24

Да старата ми глава няма изрези за инжекторите и ще си ползвам старите колектори.Друго ме притесняваше че тези новите бутала са релефни,а старите не са притеснявам да не се срещнат буталата с клапаните

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 29 ное 2005, 09:39

:D Главата е една и съща за двата мотора -тази глава работи с три различни по височина бутала и не удря абсолюттно нищо-просто височината на буталото определя геометричната степен на сгъстяване-при този случай-няма никакъв проблем да замениш главите-те просто са еднакви!!!Обема на горивната камера е еднакъв!!!Добре е преди да сложиш новата глава ди шлайфаш челото и-тези глави са едни от най-здравите!!!Носят "челосване" до 0.35мм,че и малко повече!!!
fiestaracing-just race!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта