Малко ХЕЛП!- Давам газ - двигателя първо заглъхва!
Малко ХЕЛП!- Давам газ - двигателя първо заглъхва!
Значи проблема е следния:
На газ си работи нормално. Наскоро реших да я "продухам" на бензин и започна да прави следния номер- когато подам газ двигателя първо заглъхва за кратко (или се замисля "бре от де иде тая скъпа течност", щото сипах 95 ) и след това тръгва да ускорява нормално.
Та някъде четох, че може да са износени елементите на бензиновата помпа и от там тоя номер?!
Имал ли е някой този проблем? Тези елементи сменят ли се или нова помпа?
На газ си работи нормално. Наскоро реших да я "продухам" на бензин и започна да прави следния номер- когато подам газ двигателя първо заглъхва за кратко (или се замисля "бре от де иде тая скъпа течност", щото сипах 95 ) и след това тръгва да ускорява нормално.
Та някъде четох, че може да са износени елементите на бензиновата помпа и от там тоя номер?!
Имал ли е някой този проблем? Тези елементи сменят ли се или нова помпа?
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Дай повече информация: само като подадеш газ ли / като си на бензин/ двигателя първо заглъхва?
Ако превключваш без проблем от газ на бензин / т.е. да превключва веднага и след това на бензин да е ок/, е много, много малко вероятно да е бензиновата помпа.
По отношение на бензиновата помпа при някой коли има "платно" /така му казват/ , което като се износи създава проблем, но не при всички коли , може да се смени само то.
ПП Пробвай да сипеш повече бензин, ако е малко моце да има утайки или кой знае какво друго и затова колата да се "замисля" преди да тръгне.
Ако превключваш без проблем от газ на бензин / т.е. да превключва веднага и след това на бензин да е ок/, е много, много малко вероятно да е бензиновата помпа.
По отношение на бензиновата помпа при някой коли има "платно" /така му казват/ , което като се износи създава проблем, но не при всички коли , може да се смени само то.
ПП Пробвай да сипеш повече бензин, ако е малко моце да има утайки или кой знае какво друго и затова колата да се "замисля" преди да тръгне.
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 19 сеп 2005, 23:16
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3i '93 HCS
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
На мен това честичко ми се случва.Карам само на бензин.Когато дам рязко газ,колата се "замисля" за около 1-2 секунди и после почва да ускорява.След това,колата като че се "отпушва" и в близките десетина минути като дам рязко газ,реагира веднага.После,ако карам спокойно дълго време и рязко дам газ,пак същата работа.И не зависи дали колата е загряла или не.
Заради този проблем сменях въздушен и бензинов филтър,слагах нови свещи(свестни),слагах приставка за почистване на горивната система.Нищо-същата работа.
Мислех си,че е от инжектора,но няма как да го докажа,освен ако го дам на почистване,а в Бургас не знам къде.
Някои казват,че може да е от датчика за положение на клапата за въздух.Но не искам да пробвам на сляпо,защото докато сменя всичко и вече ще съм изхарчил пари за още една таратайка.
Ако някой е имал такъв проблем,нека да подсказва.
Заради този проблем сменях въздушен и бензинов филтър,слагах нови свещи(свестни),слагах приставка за почистване на горивната система.Нищо-същата работа.
Мислех си,че е от инжектора,но няма как да го докажа,освен ако го дам на почистване,а в Бургас не знам къде.
Някои казват,че може да е от датчика за положение на клапата за въздух.Но не искам да пробвам на сляпо,защото докато сменя всичко и вече ще съм изхарчил пари за още една таратайка.
Ако някой е имал такъв проблем,нека да подсказва.
-
- Status: Извън линия
И аз съм пробвал всичко и няма ефект забелязвам, че и ти си с 1.3 моноинжекция явно обща болест е. Аз смятам да пробвам със смяна на датчика да вида ще има ли ефект ...batdin написа:На мен това честичко ми се случва.Карам само на бензин.Когато дам рязко газ,колата се "замисля" за около 1-2 секунди и после почва да ускорява.След това,колата като че се "отпушва" и в близките десетина минути като дам рязко газ,реагира веднага.После,ако карам спокойно дълго време и рязко дам газ,пак същата работа.И не зависи дали колата е загряла или не.
Заради този проблем сменях въздушен и бензинов филтър,слагах нови свещи(свестни),слагах приставка за почистване на горивната система.Нищо-същата работа.
Мислех си,че е от инжектора,но няма как да го докажа,освен ако го дам на почистване,а в Бургас не знам къде.
Някои казват,че може да е от датчика за положение на клапата за въздух.Но не искам да пробвам на сляпо,защото докато сменя всичко и вече ще съм изхарчил пари за още една таратайка.
Ако някой е имал такъв проблем,нека да подсказва.
Значи на газ е О.К, превключва нормално на бензин и си бачка добре без смущения до момента, в който подам газ(като съм на бензин) и тогава заглъхва за 1-2 сек. Мисля, че в списание АВТО ГАЗ прочетох това за износени елементи на бенз. помпа.Polly написа:Дай повече информация: само като подадеш газ ли / като си на бензин/ двигателя първо заглъхва?
Ако превключваш без проблем от газ на бензин / т.е. да превключва веднага и след това на бензин да е ок/, е много, много малко вероятно да е бензиновата помпа.
ПП Пробвай да сипеш повече бензин, ако е малко моце да има утайки или кой знае какво друго и затова колата да се "замисля" преди да тръгне.
Не вярвам да е от утайки(но не е и невъзможно) понеже миналата година лятото свалях резервоара, че тогава кво правеше мани-мани, оказа се парцалче малко по-дълго от пощенска марка, което се лепеше на цедката.
И аз се съмнявах да не е запушено нещо по карбуратора, но съм попадал на запушени карб. и тогава колите гаснеха на празен ход!? А моята няма такъв проблем на празен ход , или това са различни ситуации при запушване на карбуратора? Мислех си дали не плаче за няква настройка(примерно да е богата сместа), ма все нямам време да погледна свещите след работа(пък то тогава вече е тъмно ..)
Дали да не я метна някъде на диагностика?
Дали да не я метна някъде на диагностика?
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега къде по точно се намира TPS-а на карбураторните автомобили '86 година ?racer11 написа:не е изключен и датчика на дроселовата клапа...
Към valboy - знаеш ли какъв ти е карбуратора ? А с кой двигател си ? Не е лошо да си оправиш профила.
Предполагам че карба ти е VV , при тях има доста ядове като станат на годинки. По рано имаше рем комплекти за тях, сега не знам дали ще намериш. Според мен е добре ако намериш такъв да си смениш каквото има в него. Ако не можеш ти иди си на майстор.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
това беше за batdin.сори че не уточнихThe seven написа:Колега къде по точно се намира TPS-а на карбураторните автомобили '86 година ?racer11 написа:не е изключен и датчика на дроселовата клапа...
Към valboy - знаеш ли какъв ти е карбуратора ? А с кой двигател си ? Не е лошо да си оправиш профила.
Предполагам че карба ти е VV , при тях има доста ядове като станат на годинки. По рано имаше рем комплекти за тях, сега не знам дали ще намериш. Според мен е добре ако намериш такъв да си смениш каквото има в него. Ако не можеш ти иди си на майстор.
- V_A_N_K_A_T_A
- потребител
- Мнения: 381
- Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
- Местоположение: Хасково,София-Дървеница
- Контакти:
- Status: Извън линия
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
То valboy:
Успех!
Същия проблем го имах на моята Сиера с карбуратор Вебер беше.Оказа се че на карба има едно бензиново платно с жигльор на него и се беше пробило,помня че се закрепваше капачето на това платно с три болчета,провери него.Както по-горе си посочил че на газ не го прави,100 процента е от карбуратор или бензинова помпа.Значи на газ е О.К, превключва нормално на бензин и си бачка добре без смущения до момента, в който подам газ(като съм на бензин) и тогава заглъхва за 1-2 сек.
Успех!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Колега от доста време и аз имам абсолютно същия проблем!!!Просто изключи варианта бензинова помпа!!!Отворих карб-ра почистих го и смених всички възможни О-пръстени мембрани и гарнитурки!!!Ефект имаше ,но не беше перфектно-"замислянето" значително намаля но не изчезна!!!Почти изчезваше след по-дълго каране на бензин!!!!Решението беше-добър елкон и регулировка!!!Карб. след продължителна работа на газ променя първоначалните си регулировки на основните системи!!!В момента има рем. комплекти за почти всички карбуратори-за всички ФОРД-ове с изключение на някои V-образни мотори-sierra granada scorpio!Фирмата производител е PIMAX-Италия-цената на комплекта(според пълнотата му)е 20-30лв!!!
fiestaracing-just race!!!
Проблема май е решен засега!!!!!!
Днес бях на сервиз- карбуратора, както и предположих не е запушен( на празен ход е О.К.), човека се рови по вакумите(то при моя двигател голямо изобилие от тях), та каза че половината са се пенсионирани по старост и болест и стоят само за присъствие. Сега трябва да я покарам на тунджа да се види как е, също сутринта да се види как ще запали.
Каза също, че има вариант тези вакуми да се разкарат, та въпроса сега е какво въздействие ще окаже това??
Каза също, че има вариант тези вакуми да се разкарат, та въпроса сега е какво въздействие ще окаже това??
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 03 окт 2011, 21:46
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 97 godina , 1.25 , 75hp ,16 v
- Status: Извън линия
Re: Малко ХЕЛП!- Давам газ - двигателя първо заглъхва!
Здравейте !!! Изчетох много и различни мнения по въпроса с "давене" или загуба на мощност или и аз незнам вече как да се изразя ! Горд притежател съм на форд фиеста 4 .. 1,25, 16 v, 75hp .Имам проблем с колата и незнам какъв е ! Ускорява до 4000 оборота , след това се получава едно заглъхване , и пак продължава но има едно колебание за 2-3 секунди ! Посъветвайте ме какво да направя ! Не разбирам от дистрибуторни капачки , дроселни клапи но с някой друг съвет съм сигурен ,че ще се справя . Моля дайте съвет ! Преди това има проблем с падането на оборотите , в смисъл ускорявам да речем до 3000-3500 оборота , изключвам от скорост и оборотите падат до 2000 там седи около 3-4 до 5 секунди и след туй падат до нормалните 900 оборота . След това проблема премина от самосебе си но сега друг яд ми дойде на главата! Моля Ви помагайте Колата я карам само със А100 бензин от ОМВ или БгОйл Враца ! Ще съм изключително благодарен на всеки помогнал с нещо ! Благодаря предварително на всеки допринесъл с някаква информация !
- resistor
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 05 авг 2008, 11:52
- Модел на автомобила: 1997 Fiesta TECHNO 1.25 16V Zetec-S; 1998 Mazda 323F BA 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив/София
- Status: Извън линия
Re: Малко ХЕЛП!- Давам газ - двигателя първо заглъхва!
Прочетете тази тема - http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=40074" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Специално за колегата с фиестата - освен че трябва да почистиш дроселовата клапа и стъпковия мотор, провери си и вакуумните тръбички на PCV клапата щото залагам че почти сигурно имаш спукана или запушена.
Както и да е при тебе казваш че има замисляне при 4000об - което почти сигурно значи заминал температурен датчик. Като я палиш сутринта студена и подадеш газ забива ли мотора? Сигурно се оправя като позагрее. Аз имах същия проблем но с изключение че не ми забиваше на 4000об. Препоръчвам ти да направиш следното:
1. Почисти хубаво дроселовата клапа и стъпковия мотор по начина указан в темата която ти пратих
2. Извади си температурния датчик и го замери. На стайна температура трябва да дава около 27 килоома. Прочети и тази тема - http://www.carkb.com/Uwe/Forum.aspx/uk- ... Zetec-woes" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; . Ако не можеш да го замериш направо го сменяй. Аз купих някъв за 22лв марка Интермотор (английски). За да го смениш преди това трябва да махнеш кабелите и бобината в която влизат те. Може да замериш и бобината. Трябва да ти дава съпротивление м/у 0,4 и 0,6 ома между среден и крайни пинове. (тук е указано как се мери http://www.autoprospect.ru/ford/fiesta/ ... aniya.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;)
3. Провери си вакуумните маркучи за които съм писал в темата както и PCV клапата. Извади я и я почисти и нея хубаво. Ако имаш пробити или запушени маркучи ги смени.
При мене проблема се оправи чак след смяна на вакуумните маркучета, почистване на дроселовата клапа и стъпковия мотор.
Айде и пиши ко е станало.
Специално за колегата с фиестата - освен че трябва да почистиш дроселовата клапа и стъпковия мотор, провери си и вакуумните тръбички на PCV клапата щото залагам че почти сигурно имаш спукана или запушена.
Както и да е при тебе казваш че има замисляне при 4000об - което почти сигурно значи заминал температурен датчик. Като я палиш сутринта студена и подадеш газ забива ли мотора? Сигурно се оправя като позагрее. Аз имах същия проблем но с изключение че не ми забиваше на 4000об. Препоръчвам ти да направиш следното:
1. Почисти хубаво дроселовата клапа и стъпковия мотор по начина указан в темата която ти пратих
2. Извади си температурния датчик и го замери. На стайна температура трябва да дава около 27 килоома. Прочети и тази тема - http://www.carkb.com/Uwe/Forum.aspx/uk- ... Zetec-woes" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; . Ако не можеш да го замериш направо го сменяй. Аз купих някъв за 22лв марка Интермотор (английски). За да го смениш преди това трябва да махнеш кабелите и бобината в която влизат те. Може да замериш и бобината. Трябва да ти дава съпротивление м/у 0,4 и 0,6 ома между среден и крайни пинове. (тук е указано как се мери http://www.autoprospect.ru/ford/fiesta/ ... aniya.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;)
3. Провери си вакуумните маркучи за които съм писал в темата както и PCV клапата. Извади я и я почисти и нея хубаво. Ако имаш пробити или запушени маркучи ги смени.
При мене проблема се оправи чак след смяна на вакуумните маркучета, почистване на дроселовата клапа и стъпковия мотор.
Айде и пиши ко е станало.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта