Страница 1 от 1

Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Публикувано: 12 ное 2008, 20:45
от dre55ed
Трака-(ама направо не се трае) :cry:
При дъжд придърпва и губи моща си-(драстично) :?
Черни наслоявания в края на тръбата на ауспуха,а не гори масло! :|
При рязко подаване на газ глъхне за около 2 секунди(на бензин е)-карах я на 95 с добавки от омв, много по –зле стана, на 95 омв налято от стара загора много добре вървеше, после налях 100 октанов 10 литра в ямбол-омв, много бързо загряваше двигателя, оборотите се бяха качили,но се стабилизираха след като отново я погнах на 95, но при 100 октанов такъв горещ въздух излизаше от ауспуха, че не можех да си държа ръката повече от 5 секунди. :shock:

Сменени:
Свещи моторкрафт от мото пфое :)
Кабели към свещите :)
Сменено масло-Приста 15-40 – 3 литра :)
Сменен въздушен филтър-от мото пфое 22 лв :D
Сменен температурен датчик, защото не ми отчиташе температурата на водата 8)

Интересувам се как най-евтино да остраня горепосочените проблеми и ако може да ми дадете някои напътствия какво да очаквам от "кадърните" автомонтьори.Съответно и актуални цени на ремонта на всяко от нещата...Моля :cry:

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Публикувано: 13 ное 2008, 11:48
от fiestazetec
Отиди да ти проверят компресията, виж изпускателната система, виж двигателя как са гарнитури, и това за начало...

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Публикувано: 13 ное 2008, 20:04
от dre55ed
Значи закарах я на майстор, казаха ми 20 лв за да ми регулират там т'ва жигльорите ли клапаните и аз не разбрах, като я отворихме тая кола, остави ,че гарнитурата не беше стегната, направо си беше само ей така сложени болтовете, вътре оле мале-сиренеподобна черна маса, наслоена навсякъде.Прирева ми се, предния собственик явно не е сменял маслото дълги години.130 лв ще ми струва лукса да ми ударят пароструйка на главата на двигателя с демонтажа, монтажа, баланса на клапаните, продухването с компресор и т.н. и 6 лв ми иска за нова гарнитура, защото не можел да гарантира за ефективността на тази. :? :cry: :cry: :cry: :cry:
Като цяло 136 лв ще ме оскубят, но колата ми ще е готова още утре. >:D<: Верно е ,че сега съм във финансова кризам но искренно се надявам като махне главата на двигателя да не ме удиви с още някоя "екстра" която ще ми струва още куп пари спрямо 2 000 лв, които дадох за да купя колата, която е на 66 730 км като 5 000 са лично от мен навъртяни, имам сичките и документи от техническите прегледи в оторизираните сервизи на форд, обаче тая бабка дето я е карала :D: , как може да спре да сменя маслото, направо акъла ми не го побира.Майстора го нарече "кал" ,ама на мен направо си ми биеше на черна извара или сиренце , което злобно се спотайваше в малката душа на моя декоративен двигател.Надявам се утре да дрънчи по-малко колата, да върви по-добре и да ми коства само 140 лв, както и да няма допълнителни наложащи ремонти, щото иначе ще бъда принуден да спра да я карамо поне за месец 2 докато успея да събера пари за нови ремонти...Успех на фордаджиите с бракми като моята ;;):

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Публикувано: 13 ное 2008, 20:40
от fiestazetec
Ееее, ти се оплакваш, дай ги тия 136 лева, пък ще се оправят нещата най-вероятно...
Аз като трябва да дам над 500 евро за катализатор, съединител, смених маслото на скоростната кутия, оплаквам ли се...
Опитваме се винаги да нагодиме нещата, ама не върви както трябва...

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Публикувано: 13 ное 2008, 22:00
от sobis
fiestazetec написа:Ееее, ти се оплакваш, дай ги тия 136 лева, пък ще се оправят нещата най-вероятно...
Аз като трябва да дам над 500 евро за катализатор, съединител, смених маслото на скоростната кутия, оплаквам ли се...
Опитваме се винаги да нагодиме нещата, ама не върви както трябва...
Колега, че кой си купува катализатор :shock:

dre55ed, как няма да загрява по-бързо с 100 октана. Като развива по-висока температура на горене...така че тва си е напълно нормално. Тая кола не е за 100 октана, внимавай да не прегориш клапани :)
Имахме една Жигулка на времето и сипвахме самолетно гориво. Вървеше като самолет, но и прегоряха клапаните от високата температура :D
За глъхненето според мен лек няма...свиквай :? Оправя ся до някаква степен, но винаги се усеща едно такова неприятно...
Само при влага ли губи мощност? Нещо по силовите кабели или направо бобината да е за смяна

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Публикувано: 14 ное 2008, 12:57
от dre55ed
ЗА това при дъжд ,че глъхне-ами вчера се загледах повече под капака, ами то ебаси тъпата работа...има място между предния калник и ламарината дето държи ресьора дето няма нищо, в смисал има си фабрична дупка около половин педя , която е на 10 сантима от свещите ми...Сега замислям как да я оправя и с какво точно да я запуша, предполагам ,че проблема е от там. :roll: Пък и мотора 1,1 е доста малък, моя специално е по -малък от скоросттната ми кутия, и смело мога да кажа ,че имам място за още 1 двигател под капака и това предразполага при преминаване през по-дълбока локва с по-висока скорост да си умивам всичко отдоло под капака :lol:

Между другото мойта е и с работещ катализатор, който предполагам я спъва допълнително ... :? Двигателят ми е G6-50 hp ,5 степенна Скоросттна кутия, по разсъжденяита във форума се уверих,че колата ми наистина е моно инжекция, защото беше без запалка фабрично и има катализатор, което значи че е CLX, въпреки, че отзад не го пише :D:

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Публикувано: 14 ное 2008, 13:20
от nikolovvd
Ако искаш да си оправиш този проблем за стотинки пробвай следното:
Купи си чифт хирургически ръкавици и 4 (четири) броя от най-ниско бюджетните презервативи.
Както се сещаш ръкавицата с наличните 5 пръста е за кабелите, а основата (за китката) нахлузваш на дистрибуторната капачка под нивото на затваряне.
Презервативите ще ти послужат за изолиране на свещите, ако си решил да изолираш и тях. Иначе можеш да ги използваш по предназначение. ;):
Там където свършва ръкавицата омотаваш с изолирбанд - на всеки пръст и кабел, както и на дистрибуторната капачка.
Тази манипулация я правиш на топъл двигател, за да не се образува конденз в последствие.

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Публикувано: 14 ное 2008, 18:01
от petkoff_pl
dre55ed написа:Значи закарах я на майстор, казаха ми 20 лв за да ми регулират там т'ва жигльорите ли клапаните и аз не разбрах, като я отворихме тая кола, остави ,че гарнитурата не беше стегната, направо си беше само ей така сложени болтовете, вътре оле мале-сиренеподобна черна маса, наслоена навсякъде.Прирева ми се, предния собственик явно не е сменял маслото дълги години.130 лв ще ми струва лукса да ми ударят пароструйка на главата на двигателя с демонтажа, монтажа, баланса на клапаните, продухването с компресор и т.н. и 6 лв ми иска за нова гарнитура, защото не можел да гарантира за ефективността на тази. :? :cry: :cry: :cry: :cry:
Като цяло 136 лв ще ме оскубят, но колата ми ще е готова още утре. >:D<: Верно е ,че сега съм във финансова кризам но искренно се надявам като махне главата на двигателя да не ме удиви с още някоя "екстра" която ще ми струва още куп пари спрямо 2 000 лв, които дадох за да купя колата, която е на 66 730 км като 5 000 са лично от мен навъртяни, имам сичките и документи от техническите прегледи в оторизираните сервизи на форд, обаче тая бабка дето я е карала :D: , как може да спре да сменя маслото, направо акъла ми не го побира.Майстора го нарече "кал" ,ама на мен направо си ми биеше на черна извара или сиренце , което злобно се спотайваше в малката душа на моя декоративен двигател.Надявам се утре да дрънчи по-малко колата, да върви по-добре и да ми коства само 140 лв, както и да няма допълнителни наложащи ремонти, щото иначе ще бъда принуден да спра да я карамо поне за месец 2 докато успея да събера пари за нови ремонти...Успех на фордаджиите с бракми като моята ;;):
Колега нещо не можах да разбера майсторите ще свалят само капака който покрива клапаните (този с гърловината за маслото) и ще почнат с паруструиката да мият клапаните или ще свалят главата. Защото тия 6 лв за гарнитура ми приличат на гарнитурата която е между капака и главата. А за това че болтчетата са били хлабави е нормално от време на време се притягат защото се саморазвиват от вибрациите

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Публикувано: 14 ное 2008, 19:08
от dre55ed
Ремонта ще ми коства много повече от 300 лв, имам подпушени магистрали за масло, двигателя не е имал омасляване , а лампичката за маслото е наред ,но за щастие никога до сега не ми е светвала,затова е тракала така.Според един приятел основен трик на автоджамбазите било да слагат настърган графит в маслото, което драстично намаляло тракането на двигателя.Мисля ,че са ме прецакали точно по този начин мама им.........Подпушването ще го оправя ,но се надявам да няма скъпоструващи последствия от цялата тази операция с графита. :?

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Публикувано: 16 ное 2008, 22:42
от dre55ed
Колата е ток, неска я взех 140 лв със смяната на гарнитурата между главата и долната част на двигателя.Масълцето си циркулира :) и шума вече го няма, Не съм я чувал така тиха никога :shock:

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Публикувано: 19 ное 2008, 20:34
от licho
скоро пак ще почне да трака. те си тракат така.
към километрите сигурен ли си че няма една 1 отпред.
отиди някъде където правят годишни прегледи да си измериш газовете да разбереш работи ли ти катализатора. и поглеждай маслото нищо чудно да харчи, ако почне да се чува по отчетливо тракане хвърляй по едно око.
пък и нормално да глъхне - това са 50 коня все пак :) извади малко от старост и така. натискаш и тя реагира ама след време то с тоя 8 битов компютър е така :)

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Публикувано: 25 авг 2009, 18:49
от dre55ed
фиестата замина, няма я вече.друг фъска с нея аз купил нова фиеста 1.6 16v

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Публикувано: 30 авг 2009, 00:04
от baro
Колега и ти си свършил като моята работа .И аз тръгнах с 1.1 и после 1.6 ,дано да си по доволен от новата придобивка.

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Публикувано: 04 сеп 2009, 19:09
от dre55ed
Днес пукнях гума и я смених за 15 мин с помпенето с компресора портативния :D: старата сменях 30 мин гума защото мега много беше клеясала :shock:

Re: Множество симптоми на Фиеста 1995 1,1 м.и.

Публикувано: 07 дек 2009, 19:39
от dre55ed
1,6 неподдържания мотор е много голяма черна дупка, постоянно се налива лев , колата върви, но просто ако е неподдържан като моя и 1 по 1 нещата плачкат за смяна, много пари отиват....Иначе върви, но незнам струва ли си реално парите. _friends_