Страница 1 от 1
имат ли го фордовете
Публикувано: 17 ное 2008, 21:37
от teodor_89
фордовете от по старите поколения имат ли защити при скъсване на ангренажен ремък или по добре да се ориентирам към моделите с ангренажна верига.какви са последствията при скъсан ремък
Re: имат ли го фордовете
Публикувано: 17 ное 2008, 22:18
от georgi
Дизелите нямат (1996 и по-стари) мисля, че и по новите го нямат.
Сменяш ремъка когато трябва и караш. Поздрави! >:D<:
Re: имат ли го фордовете
Публикувано: 18 ное 2008, 19:29
от msotiroff
Ами да, който го е страх от мечки да не ходи в гората... Не бих търсил кола с верига, само защото има вероятност ремъка да се скъса...
Re: имат ли го фордовете
Публикувано: 19 ное 2008, 21:11
от Sasho85
Двигателите CVH нямат защита, но при скъсване на ремък няма и повреди по газоразпределителния механизъм и буталната група, понеже буталото не удря клапани.
Съветвам те да вземеш мотор с ремък понеже е по тих като работа и при редовно сменяне на ремъка с качествен няма да имаш никакви ядове.
Re: имат ли го фордовете
Публикувано: 21 ное 2008, 16:18
от teodor_89
благодаря за информацията

Re: имат ли го фордовете
Публикувано: 21 ное 2008, 19:35
от venom4o
Ако искате ще ви запаля моя мотор да чуете веригата ,че не се чува! CVH-a на ориона на баща ми 1.6 МFI от хр3 мотора като скъса ремъка на магистралата клапаните станаха на пастет... А Относно защитата аз незнам един дизелов мотор на която и да е марка който да не удря ? ТЕ просто нямат горивна камера и главите са плоски..Но и повечето бензинови мотори удрят Примерно при Сиерата - Кослърт , ДОНС удрят ОНС не удря защото клапана не излиза от равнината на главата ,която има огромни камери а буталото е плоско..
Re: имат ли го фордовете
Публикувано: 21 ное 2008, 20:42
от HACKO
Аз съм късал ремък на CVH при 90км/ч в момент на ускорение (обороти над 4000) и нищо не се случи. Инак като въртиш коляновия вал без ремък буталата опират в клапаните.
Re: имат ли го фордовете
Публикувано: 21 ное 2008, 22:46
от Sasho85
Venom4o, първото което е няма кола без горивна камера, повечето дизели са даже с две ( едното е предкамера, но и там има процес на горене). Второто баща ти може да е взел някой двигател от XR3 с шлайфана глава и/или блок с цел повишаване степента на сгъстяване и затова да е направил клапаните на пастет. При мен ми е блокирала водна помпа при около 4500-5000 оборота при което разпределителния вал се беше преместил спрямо коляновия на 180 градуса. А това, че веригата ти не се чува е похвално за колата и за тебе, че я подържаш в това състояние.
Re: имат ли го фордовете
Публикувано: 22 ное 2008, 14:33
от venom4o
Sasho85 написа:Venom4o, първото което е няма кола без горивна камера, повечето дизели са даже с две ( едното е предкамера, но и там има процес на горене). Второто баща ти може да е взел някой двигател от XR3 с шлайфана глава и/или блок с цел повишаване степента на сгъстяване и затова да е направил клапаните на пастет. При мен ми е блокирала водна помпа при около 4500-5000 оборота при което разпределителния вал се беше преместил спрямо коляновия на 180 градуса. А това, че веригата ти не се чува е похвално за колата и за тебе, че я подържаш в това състояние.
Колега не ме разбра. Камерата при дизелите не е в главата а по това което съм виждал аз е в буталото.И аз не се изказах правилно де..кола без камера няма вярно е.Дизеловите глави които съв виждал аз са били почти плоски. А относно ориона никой не го и пипал той беше заводски така.. Беше с някакви RS спойлери и мотор 1.6 Механична пълна инжекция модел 85 година със 110 коня. Още пазя клапаните от него мога да ти снимам.Баща ми е от типа хора- нещо което работи не се пипа и още повече като иска мощност си купува мощна кола а не се занимава като мен да сменя мотори и т.н.
едит: Питах го и той каза ,че ремъка се е скъсал при 150 км в час на магистралата
Re: имат ли го фордовете
Публикувано: 24 ное 2008, 00:30
от teodor_89
значи скъсан ремък при chv моторите не е толкова опасно както пише в статията за ескорт на старо.