На вниманието на Новите Шофьори

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

На вниманието на Новите Шофьори

Мнение от jordj » 23 ное 2008, 14:33

:idea: Нивото на охлаждащата течност-Антифриза и на Смазочната течност - Маслото на двигателя е нормално да е в границите до минимума ,но не много под него при студен двигател.Всеобщо известное ,че през студеното време течностите се свиват и затова показанията на казаните течности са по ниски от нормалното или казано от нормалната температура около 20 градуса.Наливането на масло или антифриз над нормите е опасно.При загряване на двигателя те се разширяват и в един момент се оказват над нормата.Антифриза няма каде да се разшири и избива през капачката а маслото преминава през въздушния филтър и го зацапва.Внимавайте с тези закони на природата не ги пренебрегвайте.
Друго важно за добрата видимост е течноста на чистачките да е за минусови температури и по точно за около -20 градуса.Толкова е нормалната минусова температура в България .
*00133*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта