Трансплантация на 4х4 от Мондео МК1 на МК2!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Трансплантация на 4х4 от Мондео МК1 на МК2!

Мнение от didon80 » 16 дек 2008, 10:42

Някой запознат ли е дали е възможно да се сложи 4х4 на Мондео 2 от Мондео 1?
Правено ли е до сега от някой? 8)

Да допълня и това, което прочетах, че скоростната кутия е една МТХ-75, т.е. разликата е че има някаква раздатъчна кутия, която е зацепена за диференциала на предния мост, от там с кардан отива към задния диференциал......
Явно трябва само да се монтират липсващите части и всичко заспива. 8) Още повече, когато става въпрос за двулитровия двигател, тъй като фабрично 4х4 се слага само на тоя мотор!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Трансплантация на 4х4 от Мондео МК1 на МК2!

Мнение от venom4o » 17 дек 2008, 17:13

Трябва ти целия заден мост дифа се захваща на него.кардана и всичко незнам на твойто купе дали са оставени дупки за болтовете за висящия лагер и т.н. Сложно е.. Защо искаш да правиш тая трансплантация?

Потребителски аватар
didon80
потребител
потребител
Мнения: 1929
Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Трансплантация на 4х4 от Мондео МК1 на МК2!

Мнение от didon80 » 17 дек 2008, 17:58

Схемите които гледах, показват че за всичко си има място, задния диференциал се захваща с една планка за гредата на моста....
Проблем може да е резервоара, тъй като нормално е 61.5 л, а тоя на 4х4 го дават 52 л, и си мисля че е по-малък, за да има място за 4х4 системата отдолу....
Освен това незнам дали има разлика в пода на купето, тоя кардан ще виси отдолу ли или е прибран в някакъв тунел?
Нека който кара такова мондео се включи в темата да внесе малко яснота по въпроса! :)
А колкото до това защо искам да направя тая трансплантация - незнам кой не би искал да кара кола с 4х4, предимствата всеки ги знае!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта