Фокус- Странно-неприятно изчаткване или нещо друго
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Фокус- Странно-неприятно изчаткване или нещо друго
Здравейте колеги! Забелязвам че количката ми прави някакви магарии странни! Така значи при първоначално стартиране няма никакви проблеми, Но след като се покара 10 + минути /вече стигнала работна температура/ и я изгася, при повторно стартиране се чува едно много неприятно изчаткване откъм мотора и ако не задържа ключа в крайно положение 2-3 десети от секундата не желае да запали!? Получава се само при загрял двигател, при студен старт нямам никакви оплаквания! Благодарен съм на всякакви мнения какво може да е това чудо. Колата е 1.8 tdci, 115 к.с.
Весели празници и безаварийно шофиране!
Весели празници и безаварийно шофиране!
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Фокус- Странно-неприятно изчаткване или нещо друго
Бендикса не изхвърля вероятно, вади се стартера и се проверява.
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Фокус- Странно-неприятно изчаткване или нещо друго
tankovbg написа:Бендикса не изхвърля вероятно, вади се стартера и се проверява.
Ако е това причината няма ли да се получава и в други случаи, а не само когато е работила поне 10 мин ?
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фокус- Странно-неприятно изчаткване или нещо друго
Не те разбирам напълно. Какво по-различно правиш от нормалното палене? Нали и тогава завърташ и задържаш ключа докато запали. Ключът има някакъв ход от десетина милиметра, при който се усеща пружината, но дали ще задържиш в началото му или ще завъртиш ключа до упор-все тая. Стартерът работи и в двата случая по един и същ начин. Звукът от самото изхвърляне, според мен се слива със завъртането и не се чува като самостоятелен звук. Ако чуваш това чаткане, вероятно бендиксът изхвърля, но шалтерът не всеки път прави добър контакт и след чаткането не следва въртене, а задържайки ключа бендиксът се изхвърля повторно и тогава завърта.MapTo_D написа: ... ако не задържа ключа в крайно положение 2-3 десети от секундата не желае да запали...
Изчакай да поизтрезнеят колегите и все някой ще те ориентира. Ако бързаш, tankovbg ти е казал какво се прави
П.П.При загряване всичко се разширява и контактни пластини, и изолации на кабели, маркучи, омекват, провисват, отварят се цепнатини и пр....та, тaка някои дефекти се появяват след загряване на мотора.
Последна промяна от cocoff на 27 дек 2008, 23:09, променено общо 1 път.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Фокус- Странно-неприятно изчаткване или нещо друго
Хмм, значи така, по принцип като е студена пали от първото завъртане на стартера, проблема се появява като е топла- тогава при първо завъртане на стартера и пускане на ключа от моя страна се чува това гадното чаткане и обикновенно не пали а трябва да направи 3-4 оборота... /единия път като се получи така двигателя все едно работеше но с много тресене и едни големи кълбета дим отзад, чак се изплаших/.
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Фокус- Странно-неприятно изчаткване или нещо друго
И пак не е ясно, като задържиш ключа на стартер върти ли стартера и развърта ли се двигателя или не ? Дори и двигателят да не пали при това положение стартера трябва да върти двигателя. Ако стартера не задържа въртене на двигателя причината е в него, ако върти и развърта двигателя но не пали, причината е другаде.
- Паяк
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 27 май 2009, 22:09
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi , 115cc
- Местоположение: Испания
- Status: Извън линия
Re: Фокус- Странно-неприятно изчаткване или нещо друго
И аз имам същия проблем , само дето при мен не го прави винаги това и понякога дори когато е студена . Пали по трудно , чатка яко *остро чаткане* Пали по трудно когато чатка , абе същия проблем , на мен у МП ми казаха че е скоростна кутия тези глупаци и ми искаха 3 000 евро за това , естествено отказах , после смених ангренажен ремък, алтернатор , обтегачите и някакъв там друг ремък *мисля че беше с канали по него* Така де, не чаткаше около 2 седмици и сега пак се разчатка :С , така че и да ходиш у МП нищо няма да направят, освен да ти приберат парите. ! Ако някой даде съвет ... супер
- MapTo_D
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
- Модел на автомобила: С колелото
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Фокус- Странно-неприятно изчаткване или нещо друго
Еми аз като ходих преди седмица за смяна педала на газта те усетиха че нещо се чува и решиха че е от съединителя... той верно след няколко месеца трябва да се смени, като я извърша и тая манипулация ще си проличи дали са били прави, но като я паля с натиснат съединител се чува с идея-две по-малко това така че може наистина и съединител да е
- Паяк
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 27 май 2009, 22:09
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCi , 115cc
- Местоположение: Испания
- Status: Извън линия
Re: Фокус- Странно-неприятно изчаткване или нещо друго
Маховика !!! Маховика трака , поне при мен така беше , когато ти е по слаб акумолатора чатка повече , защото стартера няма сила да прехвърли.
BMW , Renault са по същия начин устроени , правят проблем. Който може да сменя маховика с постоянно зацепен. * Ако изобщо намери , защото Форд нямат изобщо такива , трябва по поръчка да се прави. Слабото място на Форд БМВ и Рено !
Смених акумолатора и чаткането намаля , решава проблема временно.
BMW , Renault са по същия начин устроени , правят проблем. Който може да сменя маховика с постоянно зацепен. * Ако изобщо намери , защото Форд нямат изобщо такива , трябва по поръчка да се прави. Слабото място на Форд БМВ и Рено !
Смених акумолатора и чаткането намаля , решава проблема временно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта