Проблем с запалванвто

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем с запалванвто

Мнение от T punchev » 21 дек 2005, 17:50

Колеги и преди съм споменавал че когато е студено имам проблем с паленето.Колата е ескорт 1.6 EFI с осем клапана.Тази сутрин си направих експеримент.Проблема е че въртиа по десетени пъти и повече за да запали колата,и когато реши да запали ,пали от раз.Та,тази сутрин въртях 3,4 пъти и реших да проверя имали ток на свещите,и познаите,ниама ток!!! Има бензин,помпата работи,обаче искра не се появява,въртях 2,3 пъти,и само веднъш за момент се появи искра.След това си завих свеща и продължих да опитвамзащото колата ми трябваше.И понеже не ми е за пръв път бях упорит,и все пак запалих.Дали някои знае от каде мове да е проблема.Свещите са здрави.Аз мислия че има някое реле на което му е студено и трудно работи.Междодругото,след като запали,след това ниама проблеми!!!,Ако някои има идея да казва.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 21 дек 2005, 18:17

*00147* ама какво да ти кажа *072* вземи изтрий дистрибуторната капачка отвътре със суха сълфетка и тогава опитай да запалиш, дано пък помогне, е поне няма да навреди :D: .
Небойте се роби Спартак е с вас!

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 21 дек 2005, 18:25

интересното е че токовете идват от веднъш,колата е инжекцион!

SBobi
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 11 дек 2005, 15:05
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от SBobi » 21 дек 2005, 21:30

Интересно!!!! Колега пробвай на тъмно да завъртиш да видиш дали не ти прескача някаде другаде искрата! Или да има някаква отечка на ток незнам!!! Странна работа!!

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 22 дек 2005, 09:22

пълна мистерия,пробвал съм на тъмно,когато колата работи,и никаде не презскача изскра! Нямали някакво реле за запалванвто,или инжекциона някъде,луда работа!!!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с запалванвто

Мнение от kEFi » 22 дек 2005, 10:06

T punchev написа:Колеги и преди съм споменавал че когато е студено имам проблем с паленето.Колата е ескорт 1.6 EFI с осем клапана.Тази сутрин си направих експеримент.Проблема е че въртиа по десетени пъти и повече за да запали колата,и когато реши да запали ,пали от раз.Та,тази сутрин въртях 3,4 пъти и реших да проверя имали ток на свещите,и познаите,ниама ток!!! Има бензин,помпата работи,обаче искра не се появява,въртях 2,3 пъти,и само веднъш за момент се появи искра.След това си завих свеща и продължих да опитвамзащото колата ми трябваше.И понеже не ми е за пръв път бях упорит,и все пак запалих.Дали някои знае от каде мове да е проблема.Свещите са здрави.Аз мислия че има някое реле на което му е студено и трудно работи.Междодругото,след като запали,след това ниама проблеми!!!,Ако някои има идея да казва.
Според мен си за нов CPS-датчик. 40-ина лева в МП.

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с запалванвто

Мнение от T punchev » 22 дек 2005, 11:39

А малко повече инфо за тоя датчик,каде се намира ,и каква му е функцията.40 лв не е много,стига да е от него!!!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с запалванвто

Мнение от kEFi » 22 дек 2005, 12:21

T punchev написа:А малко повече инфо за тоя датчик,каде се намира ,и каква му е функцията.40 лв не е много,стига да е от него!!!
Подава инфо на EDIS (eмодула на запалването) за положението на коляновия вал. Конкретно индуцира сигнал, когато мине маркер т.е. определя момента на подаването на искра. Има навика да става от време на време неиндуктивен при омасляване и/или остаряване. Замерва се с осцилоскоп (има опр.характеристики)...накратко :wink:

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 22 дек 2005, 16:24

:D Виждал съм такъв даже с накъсани намотки-по неизвестни причини!!!Що да не е и от самите свещи!!
fiestaracing-just race!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта