Проблем с запалванвто
-
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблем с запалванвто
Колеги и преди съм споменавал че когато е студено имам проблем с паленето.Колата е ескорт 1.6 EFI с осем клапана.Тази сутрин си направих експеримент.Проблема е че въртиа по десетени пъти и повече за да запали колата,и когато реши да запали ,пали от раз.Та,тази сутрин въртях 3,4 пъти и реших да проверя имали ток на свещите,и познаите,ниама ток!!! Има бензин,помпата работи,обаче искра не се появява,въртях 2,3 пъти,и само веднъш за момент се появи искра.След това си завих свеща и продължих да опитвамзащото колата ми трябваше.И понеже не ми е за пръв път бях упорит,и все пак запалих.Дали някои знае от каде мове да е проблема.Свещите са здрави.Аз мислия че има някое реле на което му е студено и трудно работи.Междодругото,след като запали,след това ниама проблеми!!!,Ако някои има идея да казва.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с запалванвто
Според мен си за нов CPS-датчик. 40-ина лева в МП.T punchev написа:Колеги и преди съм споменавал че когато е студено имам проблем с паленето.Колата е ескорт 1.6 EFI с осем клапана.Тази сутрин си направих експеримент.Проблема е че въртиа по десетени пъти и повече за да запали колата,и когато реши да запали ,пали от раз.Та,тази сутрин въртях 3,4 пъти и реших да проверя имали ток на свещите,и познаите,ниама ток!!! Има бензин,помпата работи,обаче искра не се появява,въртях 2,3 пъти,и само веднъш за момент се появи искра.След това си завих свеща и продължих да опитвамзащото колата ми трябваше.И понеже не ми е за пръв път бях упорит,и все пак запалих.Дали някои знае от каде мове да е проблема.Свещите са здрави.Аз мислия че има някое реле на което му е студено и трудно работи.Междодругото,след като запали,след това ниама проблеми!!!,Ако някои има идея да казва.
-
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с запалванвто
А малко повече инфо за тоя датчик,каде се намира ,и каква му е функцията.40 лв не е много,стига да е от него!!!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с запалванвто
Подава инфо на EDIS (eмодула на запалването) за положението на коляновия вал. Конкретно индуцира сигнал, когато мине маркер т.е. определя момента на подаването на искра. Има навика да става от време на време неиндуктивен при омасляване и/или остаряване. Замерва се с осцилоскоп (има опр.характеристики)...накраткоT punchev написа:А малко повече инфо за тоя датчик,каде се намира ,и каква му е функцията.40 лв не е много,стига да е от него!!!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта