Страница 1 от 1
Проблем с запалванвто
Публикувано: 21 дек 2005, 17:50
от T punchev
Колеги и преди съм споменавал че когато е студено имам проблем с паленето.Колата е ескорт 1.6 EFI с осем клапана.Тази сутрин си направих експеримент.Проблема е че въртиа по десетени пъти и повече за да запали колата,и когато реши да запали ,пали от раз.Та,тази сутрин въртях 3,4 пъти и реших да проверя имали ток на свещите,и познаите,ниама ток!!! Има бензин,помпата работи,обаче искра не се появява,въртях 2,3 пъти,и само веднъш за момент се появи искра.След това си завих свеща и продължих да опитвамзащото колата ми трябваше.И понеже не ми е за пръв път бях упорит,и все пак запалих.Дали някои знае от каде мове да е проблема.Свещите са здрави.Аз мислия че има някое реле на което му е студено и трудно работи.Междодругото,след като запали,след това ниама проблеми!!!,Ако някои има идея да казва.
Публикувано: 21 дек 2005, 18:17
от aaleks

ама какво да ти кажа

вземи изтрий дистрибуторната капачка отвътре със суха сълфетка и тогава опитай да запалиш, дано пък помогне, е поне няма да навреди

.
Публикувано: 21 дек 2005, 18:25
от T punchev
интересното е че токовете идват от веднъш,колата е инжекцион!
Публикувано: 21 дек 2005, 21:30
от SBobi
Интересно!!!! Колега пробвай на тъмно да завъртиш да видиш дали не ти прескача някаде другаде искрата! Или да има някаква отечка на ток незнам!!! Странна работа!!
Публикувано: 22 дек 2005, 09:22
от T punchev
пълна мистерия,пробвал съм на тъмно,когато колата работи,и никаде не презскача изскра! Нямали някакво реле за запалванвто,или инжекциона някъде,луда работа!!!
Re: Проблем с запалванвто
Публикувано: 22 дек 2005, 10:06
от kEFi
T punchev написа:Колеги и преди съм споменавал че когато е студено имам проблем с паленето.Колата е ескорт 1.6 EFI с осем клапана.Тази сутрин си направих експеримент.Проблема е че въртиа по десетени пъти и повече за да запали колата,и когато реши да запали ,пали от раз.Та,тази сутрин въртях 3,4 пъти и реших да проверя имали ток на свещите,и познаите,ниама ток!!! Има бензин,помпата работи,обаче искра не се появява,въртях 2,3 пъти,и само веднъш за момент се появи искра.След това си завих свеща и продължих да опитвамзащото колата ми трябваше.И понеже не ми е за пръв път бях упорит,и все пак запалих.Дали някои знае от каде мове да е проблема.Свещите са здрави.Аз мислия че има някое реле на което му е студено и трудно работи.Междодругото,след като запали,след това ниама проблеми!!!,Ако някои има идея да казва.
Според мен си за нов CPS-датчик. 40-ина лева в МП.
Re: Проблем с запалванвто
Публикувано: 22 дек 2005, 11:39
от T punchev
А малко повече инфо за тоя датчик,каде се намира ,и каква му е функцията.40 лв не е много,стига да е от него!!!
Re: Проблем с запалванвто
Публикувано: 22 дек 2005, 12:21
от kEFi
T punchev написа:А малко повече инфо за тоя датчик,каде се намира ,и каква му е функцията.40 лв не е много,стига да е от него!!!
Подава инфо на EDIS (eмодула на запалването) за положението на коляновия вал. Конкретно индуцира сигнал, когато мине маркер т.е. определя момента на подаването на искра. Има навика да става от време на време неиндуктивен при омасляване и/или остаряване. Замерва се с осцилоскоп (има опр.характеристики)...накратко

Публикувано: 22 дек 2005, 16:24
от fiestaracing
Виждал съм такъв даже с накъсани намотки-по неизвестни причини!!!Що да не е и от самите свещи!!