Страница 1 от 2

Трудно пали помощ

Публикувано: 12 яну 2009, 16:50
от Ivelin21
Имам форд ескорт 1998 година дизел тд проблема е че мн трудно пали от 5-6 тия път а днес не искаше и да запали акомулато е 62 ампера чисто нов от какво може да е проблема ? :| :?:

Re: Трудно пали помощ

Публикувано: 12 яну 2009, 21:45
от зуница
Провери свещите.

Re: Трудно пали помощ

Публикувано: 12 яну 2009, 22:19
от Ivelin21
Колата не я карам често да сваля ли акомулатора и да го сложа на топло ?
как да ги проверя тези свещи :(:

Re: Трудно пали помощ

Публикувано: 13 яну 2009, 20:48
от Ivelin21
м :twisted:

Re: Трудно пали помощ

Публикувано: 13 яну 2009, 21:35
от 4i4o kosta
Ами от много работи може да не пали-както вече казаха колегите може да не работи някоя свещ,може да смуче въздух,да няма достатъчна компресия,горивния филтър да е за смяна и т.н.Не даваш по подробна информация,а търсиш отговор.Прецени първо как да питаш пък после прави оценки на форума.

Re: Трудно пали помощ

Публикувано: 14 яну 2009, 07:16
от roterdam99
Аз съм по-същия начин и ми казаха че е от свещите.отиди на сервиэ да ти ги проверят защото може да е само една и да я смениш

Re: Трудно пали помощ

Публикувано: 14 яну 2009, 11:39
от kEFi
Някой мои познати пък имаха същия проблем, ама заради "нафта"...

Re: Трудно пали помощ

Публикувано: 15 яну 2009, 00:22
от kitaen2000
Ivelin21 написа:Имам форд ескорт 1998 година дизел тд проблема е че мн трудно пали от 5-6 тия път а днес не искаше и да запали акомулато е 62 ампера чисто нов от какво може да е проблема ? :| :?:
Ако си сипвал в съмнителни бензиностанции,може да е лоша нафта,имал съм такъв проблем зимата,нафтата става като боза и не пали,вкарах колата в гаража на един приятел за 2-3 дена,размрази се и си запали без проблем.

Re: Трудно пали помощ

Публикувано: 16 яну 2009, 10:32
от toto
Провери в кутийката с бушоните която е точно до + клемата на акумолатора. Там има един бушон който е за подгряващите свещи. Ако той е изгорял е нормално това което обясняваш за трудното палене.

Re: Трудно пали помощ

Публикувано: 16 яну 2009, 10:50
от naftova pechka
доста общ въпрос на който няма как да не се отговори общо, но поне момчето да не се ядосва, че сайта е заспал:
1. подгревни свещи - желателно е да се сменят и 4-те а не само една;
2. въздух дърпа отнякъде;
3. лоша нафта;
4. издухан двигател;
5. не знаеш как да палиш дизел на студено;

Re: Трудно пали помощ

Публикувано: 16 яну 2009, 12:40
от Ivelin21
От нафтата е бил проблема бях зимал на черно... :wink:

Re: Трудно пали помощ

Публикувано: 16 яну 2009, 13:23
от nikolovvd
Бе хора, защо си сасипвате колите. Тази нафта на черно е като цигарите на черно. Никой неможе да каже какво има вътре. С голяма степен на вероятност мога да твърдя, че е смесена с леко корабно гориво и освен проблеми друго не получаваш. Когато правите такива "икономии" мислете колко ще ви струва после ремонта на двигателя.

Re: Трудно пали помощ

Публикувано: 16 яну 2009, 20:01
от diesel1.6
Ivelin21 написа:От нафтата е бил проблема бях зимал на черно... :wink:
По-вероятно ти е замръзнала нафтата, а и ти смуче въздух по връзките на горивопроводите.
Черната нафта може би е била хубава, но не зимна.

Re: Трудно пали помощ

Публикувано: 16 яну 2009, 20:56
от kEFi
...а може и да е била трансформаторна...ако е от жп-ец - със сигурност

Re: Трудно пали помощ

Публикувано: 18 яну 2009, 11:04
от Conan_1
А и какъв е тоя акумулатор 62 ампера колега :oops: Че то под 70 ампера за дизел и то зимата !?!От 70 нагоре амперчета ти трябват за дизелката и си 6 :D:

Re: Трудно пали помощ

Публикувано: 18 яну 2009, 12:00
от spartak_75
Здрасти, колега!
Ако може и аз да си дам мнението, то тук всеки дава полезни акъли, но слушай и аз к'во мисля по въпроса:
До сега съм карал само нафтови печки, тази ми е четвърта и никоя от тях не е била на по-малко от 11 години. Верни са тези неща, които пишат колегите за слаби акумулатори, неизправни свещи и т.н., но от супер голямо значение е с какво масло я джиткаш през зимата. Ако е минерално, т.е. 15W40, при настаналите в момента студове в картера остава една много гъста суспензия, която почти не е в течно състояние и нали се сещаш, какво съпротивление оказва маслената помпа, на коляновия вал, когато едвам дърпа маслото да го качи чак до разпределителния вал. Не зная ти с какво масло караш, но съветът ми е, ако е минерално да се обърнеш към полусинтетика(10W40), която е по-евтин вариант, или пълна синтетика (5W30; 5W40), по-скъпа. Ако си с качествено масло, тогава вече търси причини в свещи, филтри, клапан на горивонагнетателната помпа!
Хайде със здраве и успех!

Re: Трудно пали помощ

Публикувано: 19 яну 2009, 14:05
от Ivelin21
Колеги до ся несъм сменял и маслото от както съм го купил някои знае ли колко струва смяната на маслото :?: :arrow:

Re: Трудно пали помощ

Публикувано: 19 яну 2009, 14:32
от vladislav
Ivelin21 написа:Колеги до ся несъм сменял и маслото от както съм го купил някои знае ли колко струва смяната на маслото :?: :arrow:
5 лв. работата, масло 10w40 средно около 50 лв. и филтър 7-8 лв. Значи около 60 лв.

Re: Трудно пали помощ

Публикувано: 19 яну 2009, 14:52
от Ivelin21
Мн си бърз евала в сервиз ли трябва да го сменя

Re: Трудно пали помощ

Публикувано: 19 яну 2009, 15:15
от vladislav
Не е задължително, ако имаш канал.
Аз си го сменям сам, но не в София. Виж сега ако имаш борд комп. и трябва да се нулира за следваща смяна, на сервиз. По-нова година ти е форда.
А цените които съм ти писал са примерни. Зависи марка масло, филтър, колко литра ти трябват, дизела не знам колко събира, но щом не е сменяно не е лошо да се смени, не знаеш с какъв бълвоч караш.